dit is een vervolg op oudergesprekjes dus geen leeftijden want dat is gwn t zelfde.
"Roeltje heb je alles, want dan gaan we naar school.' vraagt papa Koen als ik mijn ontbijtbordje in de vaatwasser zet. "ja papa, denk t wel." zeg ik "mooi, Miel heb jij ook alles?" vraagt papa dan aan mijn tweeling broertje. "jah denk t." zegt Milo dan. "Mooi, dan breng ik jullie zo naar school en dan haalt papa Robbie jullie vanavond bij de bso op." zegt papa Koen. "Okee." zeggen miel en ik tegelijk. "Roel, we hebben vandaag nieuwe plekken." zegt Milo. "ohja, naast wie wil jij zitten?" vraag ik. "naast jou of naast Siep of Sara." zegt Milo. "jij vindt Sara leuk!" zeg ik. "En jij Senna.' zegt Milo. "okee, jongens zo is t wel goed. hupp uitstappen en naar jullie klas. Moet ik mee of kunnen jullie het alleen?" vraagt papa als we op school komen. "alleen." zeggen Milo en ik tegelijk. "goedemorgen jongens." zegt meester Matthy als we het lokaal in komen lopen. "goedemorgen." zeggen wij. "Jongens de klassenindeling staat op het bord dus graag op die plekken gaan zitten."
(niet iedereen komt echt voor in het verhaal maar had anders zo'n lege klas) "Miel, jij zit echt op een goede plek." zeg ik. "ja die van jou is iets minder maar je hebt Morris voor je." zegt mijn tweeling broertje dan. "Heyy jongens waar zitten jullie?" vraagt Cato die naast ons komt staan. "Naast Collin." zeg ik. "oei, dat is naar maar aan de andere kant zitten ik en Pim dus je kan altijd met ons kletsen." zegt ze. "ja roel dat is een goed idee van To." zegt Milo. "Iedereen graag op je nieuwe plek zitten dan kan ik beginnen." zegt meester Matthy dan. "Collin, je bent te laat, niet weer het smoesje dat je hond je aanviel want dat is niet waar." zegt meester Matty half bozig. "Sorry meester." zegt Collin. "het is oke, ga maar op je nieuwe plek naast Raoul zitten." zegt meester Matthy. "Ik wil niet naast die stink Raoul, ik wil naast een leuk iemand." zegt Collin. Milo loopt boos naar voren en roept tegen Collin "Mijn tweeling broertje is leuk, nu hoe je je bek of straks kan je niet meer praten omdat je geen tanden meer hebt." 'Miel rustig." zeg ik. "Hij moet dat niet zeggen over mijn tweeling broertje." zegt Milo. "Ga anders lekker janken bij jullie vaders." zegt Collin. "Eyy dat kan je echt niet zeggen." zegt Milo en wilt Collin slaan. Maar dan staat Cato daar en houdt Milo tegen en zegt "Jongens alle twee even rustig. Collin die opmerking kon echt niet maar wij kunnen ook niks aan de nieuwe indeling doen." zegt ze. "En zo is het. Jongens naar jullie plekken en in de pauze wil ik jullie even spreken." zegt meester Matthy. "Jouw krijg ik nog wel." zegt Collin als hij boos naast mij komt zitten.
Kort deeltje maar ja, heb langer gedaan om de plattegrond te maken dan het deel te schrijven. Laat even weten of jullie het leuk vonden en als jullie nog een goed idee hebben waarover ik iets kan schrijven/ over welk liedje laat t ook effekes weten. Nou toedelsss
JE LEEST
Bankzitters one shots
RandomOnes shots deels gebaseerd op liedjes niet altijd one shots gaan over de bankzitters. Liedjes mogen aangevraagd worden