Puppy

24 2 3
                                    

Koen 30 jaar, papa 

Robbie 29 jaar, papa

Raoul 3 jaar, zoon

Koen 1 jaar, zoon

Vandaag gaan we een puppy uit kiezen uit het asiel want we, willen onze jongens op laten groeien met een hond. "Rob, haal jij Koentje uit bed?" vraagt mijn man. "Joe is goed, doe jij dan Roel?" vraag ik. 'Jepp."zegt hij. "Heyy vriendje, wordt je wakker?" vraag ik aan mijn jongste zoon. Hij maakt een soort geluidje als teken van leven. Ik kleed hem aan en neem hem op mijn arm mee naar beneden want hij kan amper lopen laat staan dat hij zelf de trap af of op kan. Hij is ook nog maar anderhalf dus echt praten gebeurd ook niet behalve losse woordjes. T voordeel aan 2 papa's is dat als hij papa zegt we beide reageren. "papa!" zegt Raoul als hij mij beneden ziet komen. "goeiemorgen jongen!" zeg ik. "Jongens, vandaag gaan we een hondje ophalen." zegt matthy als we met de jongens zitten te ontbijten. "Kond?" zegt Koen. "nee hond." zeg ik lachend. "Ik weet naam, ik heb naam!" zegt de 3 jarige die voor zijn doen al best slim is. "Hoe wil je de hond noemen dan vriend?" vraag ik. "Mi-o." zegt ie. "Bedoel je, Mylo?" vraagt matt. "nee miso ." zegt hij. "Milow?" vraag ik. "Neeheee, milo." zegt hij. "Lilo van lilo en stitc"Ohhh Milo." zeg ik. "jaaa Milo." zegt hij. "Hoe schrijf je dat." vaagt matthy. "M-i-l-o, MILO!" zegt hij. "Oke kom, schoenen en jas aan gaan we Milo op halen." zeg ik. "Kom vriendje." zeg ik als ik Koen uit zijn eetstoel optil en zijn schoenen en jas aan doe. "Zijn jullie klaar?" vraagt matthy. "jepp." zeg ik. "Roel, kom je?" vraag ik. Ik zet Koen in zijn stoeltje en ga zelf op de bijrijdersstoel zitten. "WE ZIJN DER!" zeg ik. "jaa, we gaan milo zoeken." zegt Raoul. " Roeltje, hoe ziet milo er uit?" vraagt Matthy als we door het asiel lopen. "Bruine vacht, bruine ogen, klein maar word groter." somt de jongen op. "Een puppy dus?" vraag ik. "jaa" antwoord hij. "Wat vind je van dees?" vraag ik als we voor de hond staan die Raoul omschreef. "Das milo!" roept hij blij uit. "Dan nemen we deze." zegt Matthy. Als we bij de balie staan zegt Raoul " Wij milo halen." "Ja klopt vriendje we gaan hem Milo noemen." zeg ik. "Oke, op welke naam mag ik Milo gaan zetten?" Vraagt de medewerker die volgens zijn naamplaatje Rutger heet. "Op Het Lam graag." zeg ik. "Oke, Milo is ingeënt en heeft alle testen gedaan, Als jullie alle 2 hier een handtekening zetten mogen jullie hem meenemen, oja jullie moeten nog wel betalen." zegt hij er lacherig achteraan. "Oke top." 


Heyy, ben ik weer. Was weer even terug maar ik ben der weer. Had het druk met school en alles maar heb net de toetsweek overleefd dus ja. Had het mentaal ook wel lastig. Maar we leven nog. Morgen weer naar m'n psycholoog jeee. Sta nog steeds op de wachtlijst voor een Adhd test. Hoop dat t met jullie goed gaat.

liefs

Bankzitters one shotsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu