waterdicht - Hannah Mae

33 2 4
                                    

iedereen heeft gewoon de echte leeftijden en relaties

pov lieke:

Het is zaterdagavond en ik zit op de bank met naast mij de jongen waarmee ik al bijna 5 jaar een relatie mee heb. "Schat ik wil even praten." zeg ik omdat ik weet dat er dingen dwars bij hem zitten. "Wat is er?"vraagt hij. "Ik merk dat er dingen zijn die je dwars zitten." begin ik. " Oh maak je maar niet druk om mij alles komt wel goed.' 'ik weet dat dat is wat je zegt maar dat is niet hoe het voelt.' zeg ik. "maar ik moet er zijn, voor jou, voor mijn familie, voor de jongens, voor de kijkers. Ik moet sterk zijn." zegt hij. "Want nee, je hoeft toch niet perfect te zijn?Vеrzet die bergеn,Een andere keer maar verder, Dus als je soms wil huilen en wil schreeuwen, 't is oke." zeg ik. "Maar, ik moet een sterke man zijn en niet janken." zegt hij. "Schat dat hoeft helemaal niet laat het er een keer uit." zeg ik. "maar schatje het wil niet." "En als het er niet uit komt, schat, dan schreeuw ik met je mee, Je hoeft niet altijd waterdicht te zijn.Laat het maar merken, Dan maar niet de sterkste." zeg ik en trek raoul dicht tegen mij aan. Na dat Raoul al zijn tranen heeft laten lopen zegt hij " Maar het is zo veel, ik kan het gewoon niet meer." waarop ik zeg "Wil je me beloven,Dat je 't morgen weer probeert?Want ook al loop je over, De schaduw wordt steeds groter, Als je de pijn negeert. Dus alsjeblieft praat met mij." zeg ik. "ik weet het, maar ik moet sterk zijn, en niet als een klein jongetje janken." zegt ie. "Schat, ik kan niet alles zien waar mij mentaal doorheen gaat maar onthoud janken doe je echt niet en ik ben er voor je." zeg ik. "mhm." mompelt Raoul. Het laatste wat ik zeg voor Raoul in mijn armen in slaap valt is "Dus als je soms wil huilen en wil schreeuwen, 't is oke, En als het er niet uit komt, schat, dan schreeuw ik met je mee. Je hoeft niet altijd waterdicht te zijn,Laat het maar merken,Dan maar niet de sterkste,Dan maar niet de sterkste." 

Het was in mijn hoofd leuker dan dat ik het nu vindt als ik het lees maar ja, Het is ook niet zo heel lang. Ik heb zo bio toets over t meest geweldige hoofdstuk ooit........... VOORTPLANTING EN SEKSUALITEIT. Ik vind t echt vreselijk maarja. Komt vast wel een keer goed. 

Bankzitters one shotsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu