Ze zijn alle vijf ongeveer 15 en gaan op zomer/surf kamp naar frankrijk. Ze kennen elkaar niet en voor de rest denk ik niet dat je iets moet weten dus gwn lezen!
---------------------------------
Ik ga vandaag op surfkamp vet leuk maar ook spannend nieuwe plek, nieuwe mensen en alleen. Wat als niemand mij leuk gaat vinden en ik het hele kamp aleen ben. "Matt kom je mama wil gaan rijden." roept Jair 'jaaa ik kom al." roep ik en ik sleur mijn tas mee. "niet zo piekeren matt, t gaat vast gezellig zijn." Zegt mijn moeder als we het terrein op rijden waar we verzamelen want we gaan met ze alle met de bus naar Frankrijk. "mhm weet niet." mompel ik. "haii, wie ben jij?" vraagt een leiding iemand als we uitstappen. "matthyas het Lam." zeg ik. "Ah top dan zit jij deze week in groepje groen dus hier je groene trui met naam." zegt ze. kut mijn hele naam staat er op. "Oke top, waar moet ik nu naar toe.?" vraag ik. "Loop maar naar de andere jongens die de groene trui vast of aan hebben." zegt ze. "oke." zeg ik en geef mijn moeder een knuffel en loop naar 4 andere jongens die ook een groene trui aan hebben. "hoiii, ik ben Robbie, wie ben jij?" zegt een klein jongetje met bruin haar. "hey, ik ben Matthy. officieel matthyas dus die kut naam staat op mijn trui."zeg ik wijzend op die lelijke groene scouting achtinge trui. "Ik ben Raoul." zegt een jongen met donker bruin haar. "Ik ben Milo." zegt een jongen met blond haar, naja haar hij is bijna kaal en heel lang. "Koen." zegt de laatste jongen een ginger. "Hoe oud zijn jullie?" vraagt Raoul dan. "ik ben 15." zeggen Koen,robbie en ik. "14, wordt overmorgen 15." zegt milo "dat wordt 2 feestjes, want ik ben 15 en wordt de dag voor we terug gaan 16." zegt Raoul. "boomer." roept koen dan. "voor welke voetbal club zijn jullie want wil wel gewoon psv kijken." zegt Robbie. "ik ben voor Feyenoord." zeggen Koen en ik. "Ajax de beste." zegt milo. "schoonmaakmiddel." roept Koen. "Ik ben alleen voor Inter. en niet voor een nederlandse club." zegt Raoul. 'Iedereen instappen we gaan!" roept een man. En ik denk dit gaat een leuke week worden in team groen.
Jaaa, weer een deel terwijl ik beter aan scheikunde had gekund want woensdag ga ik dat herkansen maar ja.
JE LEEST
Bankzitters one shots
RandomOnes shots deels gebaseerd op liedjes niet altijd one shots gaan over de bankzitters. Liedjes mogen aangevraagd worden