Robbie: 16, kassajongen bij de appie
Raoul: 18, collega van Robbie
Matthy: 17, collega van Robbie
Koen: 16, klant in de appie,
Milo: 5, broertje van Koen
———————————————————————————————————
'Koen, ga jij even met Milo boodschappen doen." roept mijn moeder van beneden. "Ik ben huiswerk aan het maken dus kan nu niet sorry." roep ik terug. "sinds wanneer maak jij huiswerk?" vraagt mijn vader. "eh ja, nu." zeg ik. "dat kan ook straks, als jullie gaan mogen jullie uitkiezen wat jullie eten." roept mijn moeder. "oke, ik ga al." roep ik. "kom Mieltje, we gaan boodschappen doen." zeg ik als ik naar zijn kamertje loop. Milo steekt zijn armpjes uit om opgetild te worden. 'Mag ik mijn blauwe schoenen aan?" vraagt milo als ik zijn zwarte schoentjes pak. "tuurlijk maatje, blijf ff zitten." zeg ik en pak zijn schoenen. "zo die zitten, welke jas wil je aan?'vraag ik. "groen." zegt hij. "oke.' zeg ik en pak zijn jas en de bijpassende sjaal,muts en wanten. "Geen jaal, muts en wanten." zegt hij. "jawel maatje, het is koud." zeg ik en doe ze gewoon om. "Wil je lopen of op je fietsje?" vraag ik hopend op lopen want anders moet ik straks met dat fietsje lopen en hem tillen als hij geen zin meer heeft. "alle 2." zegt de 5 jarige. "nee, kiezen." zeg ik. "dan fies." zegt hij. "oke." zeg ik en pak zijn fietsje. "Wij gaan." roep ik als ik met milo het huis uit loop. "Miel, wat wil je straks eten." vraag ik. "kip." zegt hij. "oke, zullen we dan kip, patat met appelmoes eten?" vraag ik wetende dat hij ja gaat zeggen. "jaaaaa."zegt hij zoals ik al had verwacht. "miel, zet je fiets hier maar neer." zeg ik als we bij de appie aan komen. 'Kom miel, kiezen we nog een zakje snoep uit en gaan we naar de kassa." zeg ik als we alles hebben. "Die,die." zegt milo en hij wijst naar de apenkoppen. "is goed." zeg ik. als we bij de kassa's komen zie ik dat er bij 1 kassa een knappe jongen zit met daar achter een oudere jongen met blond haar die hem wat uitlegt. "miel, leg alles maar op de band.' zeg ik als we bij de kassa zijn. 'Oehhh, lekker apenkoppen ook mijn favoriete." zegt de jongen met de blonde haren die volgens zijn naamkaartje Matthyas heet. "heeft deze kleine aap uitgekozen." en ik til milo op. "Je broertje zeker?"vraagt de jongen achter de kassa. "ja klopt, zou wel jong zijn als het mijn kind is, was 11 dat hij kwam." zeg ik lachend. "dan ben jij ook 16." zegt de jongen achter de kassa. "ja, klopt.Hoe heet jij eigenlijk." vraag ik. "Dat is Robbie, en hij valt trouwens ook op jongens." zegt een jongen van een andere kassa. "eyy, roel hou je bek eens. Klopt wel hoor daar niet van." zegt Robbie blozend terug. "Jij bent leuk." zegt milo dan ineens. "Klopt, zou ik je nummer of snap mogen?" vraag ik dan. "Rob, ik open wel een andere kassa kunnen jullie door kletsen." zegt matthy dan ineens. "ja prima, mijn nummer is 06........... en mijn snap is robbie_vdgraaf."zegt robbie. "oke top dan heb ik je gevoegd en sta je in mijn contacten. Ik moet wel gaan want heb een ongeduldig broertje hiero." zeg ik wijzend op milo die mij weg probeert te trekken. "Oke, spreek je nog wel doeii." zegt hij. "doei,lop." zegt milo. "doeg."zeg ik en milo en ik gaan naar huis. Als we thuis komen app ik Robbie.
Robbie 🫶🏻💕
U: Heyy robbie, Koen hier. Vond het leuk je te ontmoeten.
Robbie 🫶🏻💕: Ik ook, kan je morgen afspreken?
U: Ja, heb alleen voetbalwedstrijd van 9:00-11:45.
Robbie 🫶🏻💕: op zondag een wedstrijd? naja ik kan kijken als je leuk vind gaan we daarna wat doen.
U: Ja, goed idee zie je morgen!
Robbie🫶🏻💕: Tot morgen!
Cute deeltje wel. niet heel bijzonder maar ja je doet t er maar mee.
JE LEEST
Bankzitters one shots
RandomOnes shots deels gebaseerd op liedjes niet altijd one shots gaan over de bankzitters. Liedjes mogen aangevraagd worden