-Sziaa Eli,nem tudnál Tommal értem jönni?......
-Sziaa Billy,dee perszee,mindjárt ott vagyunkk!
-Okees,sziaa.
-Sziaa Bill.
Telefon hívás vége.-Bocsi Tom csak Bill kérdezte hogy nem e tudunk elmenni érte?
-De persze.Majd a kocsi felé vettük az irányunkat.Tom ki nyitotta előttem az ajtót,és be ültünk.Nagyon nagy csönd volt az egész úton de eszembe jutott valami.-Szóval mit is akartálmondani mikor Bill pont felhívott?
-Hee??Oh jaa,hát..hogy..én...Probált valami hülyeséget kitalálni.-ÉHES LETTEM!NEM ÁLLUNK MEG A MEKI ELŐTT?Üti a szavait.
-De Tom!Előbb Billért mennyjünk!Tettem hozzá.
-Ja jó,igaz.
-Na mindegy.Néztem ki az ablakon,és már meg is érkeztünk a korház elé,besétáltunk majd meglátott minket Bill és a nyakamba ugrott.
-Eliiiii.Futott felém.
-Sziaaa Bill.
-Annyira hiányoztál tudod?Majd az arcomra adott egy csókot.
-Te is hiányoztál nekem Bill.Majd Tomot ölelgette.
-Hiányoztál Bro.Mondta Tom.
-Te is nekem tesoo.Ölelgették egymást mint valami ovodások😂.
Majd mentünk ki a korházból,Bill cuccait a csomgtartóba tettük majd be ültünk a kocsiba.Tom vezetett szokás szerint,Én az anyós ülésen Bill pedig mögöttem.-És már ugye jobban vagy?Szólítottam fel Billt.
-Persze,semmi bajom!Inkább már várom az estét!!Mosolygott.
-Miért mi lesz este?Húzta fel a szemöldökét Tom.
-Ja,hát Billel megyek a buliba.Tettem hozzá
-HOGY MIVAN?NEM ELISSA,NEM ENGEDLEK EL VELE!Tom ideges vol és féltékeny de nem tudom miért,Nem vagyunk együtt.
-Tom!Én döntöm el oke?Mondtam hangosabb hangerővel.
-Elissa!Nem!Nem érted?Nem tudna megvédeni ha bárki is rád támadna!!Mondta Tom mire Bill elkezdett sírni.
-AZZAL MEGYEK AKIVEL AKAROK!NEM VAGYUNK EGYÜTT FOGD MÁR FEL.Ordíbáltunk egymással a kocsiba,Bill hátül már a könnyeivel az egerekett itatta.
-Igazad van,Nem vagy az életem része és remélem nem is leszel.Nem ilyennek ismertelek meg.Durcázott.
-Tom én nem igazán ezt mondtam.Szeretem hogy az életem része vagy,de nem viselkedhetsz velem így,oke?Probáltam úgy mesélni neki hogy megértese.
Egész úton nem szoltunk egymáshoz.Haza értünk este 7órára mert dugó volt és még pár dolgot elintéztünk.Engem Tom a ház elé rakott ki.-Sziasztok srácok!Majd csuktam be a kocsi ajtaját.
Senki nem volt itthon ami fura,de nem lényeges.Lefürödtem,felvettem a ruhám estére kisminkeltem magamat és megcsináltam a hajam,ettem még egy kis szendvicset és mentem volna fogat mosni de éppen ekkor hívott Bill.-Hello Elissa!
-Sziaa Billyy!Baj van?Ez fura,Bill nem szokott úgy köszönni nekem hogy:Hello!És ő engem mindig Eli-nek szolít.
-Beszélnünk kell!20perc múlva a hazad előtt vagyok!
-De Bill baj van?
-Majd mesélek!
Hívás vége.Hmm vajon ő is össze veszett Tommal?Na mindegy majd jön úgyis.
Megmostam a fogam és tettem fel egy kis átlátszó szájfényt,be parfümőztem magamat és csöngettek,valószínű Bill az!Ajtót nyitottam de nem Bill volt ott,hanem Tom.-Szia Elissa!Én tudod sajnálom hogy....Nem bírta folytatni mivel egy női hang közbe vágott aki éppen a kocsijából szált ki majd megált a kocsi előtt.
-TOOM!GYERE MÁR!Nyávógós hangon megszólalt a kis ribi.
-Oh hát nem tudtam hogy van vendéged szóval cső.Majd azzal az erővel be b@sztam előtte az ajtót és kuncogtam.[Tomék szemszőge]
Megakartam magyarázni ezt az egészet Elissának de rám csukta az ajtót,úgyhogy megfordúltam és mentem Bianca felé mivel ő a kocsinál várt.
-Ki volt ez a csaj Tom?Nézett rám Bianca.
-Egy "barát" semmi több!Válaszoltam a kérdésére.Az úton nem beszéltünk sokat,most csak Elissára gondoltam.Elb@sztam köztünk ezt az egészet,mivan ha többet nem bocsájt meg?Bele halnák!Nekem ő nagyon fontos,és érzem hogy több van köztünk.Mikor a közelébe vagyok önmagam lehetek.Én azthiszem..SZERETEM!Jézus,nem éreztem így egy lány iránt sem!De ő Bill csaja!Nem járhatok a báttyám exével!
-Mondcsak Tom,ez a lány jön a buliba?Tette fel a kérdését.
-Igen Bianca!Jön!
-Ch rib@nc!Tette hozzá Bianca
-Mi a fszt mondtál?Néztem rá.-Te?Pont te rib@ncozod le?Nézz már magadra.Egy utolsó k*rva vagy!-Miért bánsz így velem?Én nem vagyok elég jó?😭A csaj egész útón sírt a kocsiba...
VOCÊ ESTÁ LENDO
Kellesz nekem/Tom Kaulitz💋
RomanceSziasztok!Elissa vagyok 16 éves és jelenleg Los Angelesben élek anyámmal még 1 napig mert jó állást kapott Németországban szóval oda költözünk.Apám nem él velünk mivel mikor még 3 éves voltam megcsalta apám az anyámat a legjobb barátnőjével.Szánalma...