-HOL?NEM HAGYOM HOGY A TESOMAT MEGVERJÉK!......Ordította el magát.
-Fent az emeleten!Jelentettem ki majd megfogtam a csuklóját és húztam fel a lépcsőn,de Tomékat sehol nem láttuk.Majd mentünk fel a tetőre hátha ott vannak és kitudja mit csinálhatnak egymással.
-ELISSA!OTT VANNAAAKK!Mutatott oda Karolina.
-KÖSSZII!Köszöntük meg neki Billel.
-Menj fel a tetőre és csábítsd el Davidot!Van egy tervem!Mondta Bill.Ezt érdemled látod?Elvetted tőlem,de most majd engem fog szeretni!Jelentette ki David aki Tommal szembe ált,arra várva hogy lelökhesse.
-HÉY!Kiabáltam oda nekik.Itt vagyok,engem akartál igaz?Gyere,most megkaphatsz!Kiáltottam,majd David megfordult.
-Elissa mit művelsz?Szólt hozzám Tom.
-AKARSZ VAGY SEM?!??Ordítottam.
-Akarlak cica,de ha becsapsz megbánod!Lépett közelebb hozzám.
-Nem foglak átverni!De én már nagyon akarok sz€xet!Még sosem csináltam de már itt az ideje!Probáltam elcsábitani mégjobban.
-Gyere,mennyjunk!Majd lépett még közelebb hozzám,erre Bill elő ugrik és egy deszkával fejbe vágja,majd szépen David leborul elém a földre.
-Hát ennyit a sz€xről.Kuncogtunk Billel egy jót.
-BILL!Lépett közelebb hozzánk Tom.Azthiszem tartozom neked valamivel!Köszönöm szépen nektek!Majd átölel minket.
-Nem bánthat téged senki!Mosolyogtam Tomra majd egy csókot nyomtam az arcára,hát mit ne mondjak,nem értette a helyzetetXD,Elpirult.
-Elissa,megyünk sz€xelni akkor?Kérdezte Bill nevetve.
-Menjünk!Kuncogtunk.
-Várj,ez komoly?Kérdezte Tom,akin látszik hogy egy kicsit talán féltékeny.
-DEHOGY!!Mondtuk egyszerre Billel,majd nevettünk,Tom meg nem is értette mi bajunk de megkönnyebbült hogy nincs semmi köztünk Billel.Vissza mentünk a buli helyszínre és Tomot körbe vették a cápa lányok,akik csak nyüzsögtek körülötte,nem foglalkoztam vele,majd 3 lány oda jött hozzám.
-Sziaa,Elissa,igaz?Nyujtotta felém a kezét.
-Igen,Elissa!Kezet ráztunk.
-Én Katy,ők meg itt Sara és Barbi.Mutatta be nekem a lányokat.
-Örülök a találkozásunkanak!Mondtam,majd elkeztünk beszélgetni mindenről is.Palik,szüzek vagyunk e,fűveztünk màr e,stb...Aztán kimentünk a levegőre kicsit,majd megkínáltak piával.
-Gyerünk csajszi igyál velünk.Jelentette ki a vörös hajú Sara.
-Hát jó!Majd Katy húzta ki a táskájából a piát és nyujtotta a kezembe.Elkeztem lehúzni,majd a felét meg is ittam.
-Jól vagy,ugye?Kérdezte Barbara.
-Persze,Remekül!Majd kuncogtak rajtam.Bevallom kicsit szédültem de felpattantunk a székről és befelé vettük az irányt,éppen az ajtón sétáltam volna be de egyszercsak hátra estem és minden elhomályosodott,és forgott a világ.Észre vettem hogy a lànyok fölöttem állnak és nevetnek hangosan,majd befutottak a házba,én meg csak hunytam le a szemeimet...Már csak annyit hallottam hogy.
:ELISSA,ELISSA!!MARADJ VELEM!!ELISSAAA!!!KÉRLEK!!:Tom volt az,felismertem a hangját.Másnal arra keltem hogy valaki simogatja az arcomat,a nap melegitett engem,majd egy hangra lettem figyelmes.
-Az én hibám.Nem figyeltem rád!Sajnálom!Hallottam a hangján hogy sír valószínű.
-Szeretlek!Majd egy lágy csókot a homlokomra nyomott.
-Tom?Nyitottam ki a szemeimet.
-Elissa?Itt vagy?Te jó ég!!Ölelt meg.-Elissa,sajnálom nagyon nagyon sajnálom!Folyt le az arcán a könny.
-Tom,nem a te hibád!Mosolyogtam rá,majd a könnyeit letöröltem.
-Szeretlek Elissa,oké?Nagyon szeretlek és nem birok nélküled élni!Kedvellek,igen kedvellek!És veled akarok lenni!Veled akarom le élni az életem!Fontos vagy nekem,még soha nem éreztem igy egy lány iránt sem!És nagyon nagyon..Mondta volna tovább de én félbe szakítottam.
-Sshh!Én is szeretlek Tom!
-De te nem úgy!Te Billel vagy,tudom.De én akkor is tèged szeretlek!Megint elkezdett könnyezni.
-TOOM!Szóltam közbe.
-I-Igen?Szipogott.
-Nem vagyok Billel!
-N-Nem?😳*Kb ilyen fejet vágott!XD*
-Nem!Mosolyogtam rá
-De-De,volt valami már köztetek tudom!
-Egy csók volt,és kész,semmi más!Mosolyogtam rá,mire ő vissza mosolygott.
-Szabad?Nézett rám boci szemekkel.
-Micsodát?
-Csókot adni!Mosolygott.
-Persze!És össze értek az ajkaink...———————————————————————————
.HII!Ez lenne az új réésszz!!😍Bocsánat hogy sokat vártatok rá,csak sajnos nagyon sok dolgom volt mostanába szóval elnézést!
De kérem szépen valaki elmagyarázza nekem hogy miért kell nekünk földrajzból verset tanulni?!!?🥲Na mindegy nem lényegXD.Lehet,De csak lehet hogy ma jön még ki egy új rész!🤷🏼♀️❤️Imádlak titeket,és köszönöm hogy már több mint 400-an elolvastátok!Csodásak vagytok!😻🫶🏻.
YOU ARE READING
Kellesz nekem/Tom Kaulitz💋
RomanceSziasztok!Elissa vagyok 16 éves és jelenleg Los Angelesben élek anyámmal még 1 napig mert jó állást kapott Németországban szóval oda költözünk.Apám nem él velünk mivel mikor még 3 éves voltam megcsalta apám az anyámat a legjobb barátnőjével.Szánalma...