Nyomott egy csókót a számra majd megához húzott és elaludtunk...
Másnap reggel Tom nem volt mellettem ami kicsit megijesztett,ezért lementem a konyhába hogy megkeressem és kint volt az udvaron mert cigizett.Kibatyogtam hozzá.
-Oh szia hercegnőm.Húzott magához közelebb.
-Szia hercegem.Mosolyogtam rá.
-Ah én még mindig a tegnap estén gondolkodom.
-Mármint?Kérdeztem vissza
-Hogy lehet egy ilyen bomba csaj velem?.Mosolygott és én is ugyan ezt tettem.
-Valamelyiknap megismételjük?Csókólt meg.
-Toom!
-Csak egy kicsit!Annyira vágyom rád újra.
Majd vissza sétáltunk a házba,Bill éppen össze kocolt hajjal jött le a lépcsőn.
-Áhm,jóreggelt.Ásított.
-Remélem használtatok óvszert tegnap délután!?Kérdezte Tom és nevettünk fel egyet.
-Haha,nagyon vicces!És ti este?Kuncogott Bill.
-Jaja ne,ennyire hallatszodott volna?Kuncogtam kínosan.
-Te hülye,hát itthon sem volt tegnap este.Nevetett Tom.
-Így igaz.Nevetett Bill.-De akkor most lebuktatok.Majd készített magának egy kávét.Nekem meg éppen csörgött a telefonom és Tom mellett volt,majd meglátta a nevét.
-Ki az a Daniel?Mutatta a telefonomat.
-Majd talán egyszer bemutatom!Fogtam meg a telefonomat és mentem ki az udvaron vele beszélni.Igazából elhívott magával moziba mint barát,én ebbe természetesen bele mentem.
Egy ilyen outfitet választottam.⬇️-Tom!Szerinted ez így jó?
-Gyönyörű vagy mint mindig!A száj piercingjét mozgatta ismét.
-Köszönöm!4.órára itthon vagyok!Adtam neki az arcára egy puszit.
-Hé!Álj!Hova mész?Nézett felhúzott szemöldökkel.
-Találkozom egy barátommal és te viszel el oda.
-Fiú vagy lány?
-Fiú!Daniel és csak a barátom!Nem lesz semmi több!Nekem amúgyis rád van szükségem!Adtam egy csókót neki.-Indulhatunk?Majd sétáltam ki az ajtón ő meg még felöltözött.Beszáltunk a kocsiba és 10perc után ott is voltunk.
-Ott van Daniel!Mutattam rá.Majd leparkolt Tom és oda jött velem együtt.
-Hello!Tom vagyok,Elissa barátja!Nyujtotta a kezét.
-Daniel vagyok!Kezet ráztak.
-Elissa ha készen vagytok hívj és jövök érted!
-Rendben!Szeretlek,sziaa!
-Én is téged!Sziasztok!Majd beszált a kocsiba és elhajtott...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kellesz nekem/Tom Kaulitz💋
RomantizmSziasztok!Elissa vagyok 16 éves és jelenleg Los Angelesben élek anyámmal még 1 napig mert jó állást kapott Németországban szóval oda költözünk.Apám nem él velünk mivel mikor még 3 éves voltam megcsalta apám az anyámat a legjobb barátnőjével.Szánalma...