-TOM?!?Néztem rá meglepődve..
-Hogy kerülsz te mégis ide?Kérdezte,majd kezdett fel méregetni.
-Billel eljöttünk,és te?
-Katyval jöttem.
-Hol ismerted meg?Ideges voltam hogy ilyen hamar lecserélt,és bevallom féltékeny vagyok de probálom tök komolyan kezelni a helyzetet.
-Erik buliján.Adta rá az egy szavas választ erre a borzasztóan nehéz kérdésemre.
-Jaa,akkor ismerem ezt a csajt.Ő drogozott be engem a barátnőivel.Nevettem fel.
-Várjunk,az ő volt?Nézett aggódóan.
-Igen,de az már a múlt,azt már hátra hagytam.Legyintettem egyet a kezemmel.-Na mindegy majd össze futunk még.Köszöntem el tőle,hátat fordítottam neki,de úgy látszik ő még nem fejezte be a mondandóját.
-Szeretlek Elissa!Tette hozzá.-Szeretlek és még mindig nem szerettem ki belőled.Elb@sztam ezt az egészet tudom,de jóvá szeretném tenni!Azt akarom hogy újra az enyém legyél.Hiányzik a csókód,az ölelésed és az is hogy hozzád bújhassak!Őszintén nagyon hiányzott hogy kimondja:Szeretlek.De nem adom meg magam újra ilyen könnyen.
-Küzdj Kaulitz!Nem adom meg magam újra ilyen könnyen!Ha igazán szeretsz akkor küzdj!Tettem hozzá,majd sétáltam vissza a moziba.
-Érted bármikor királynő!Ordította oda,én meg persze elmosolyodtam.-Újra az enyém leszel!
-Azt majd meglátjuk!Mosolyogtam bele.
Sétáltam a mozi terem lépcsőin,Bill elaludt a filmen,csak időnként kelt fel mikor a fejtámasztoról lecsúszott a feje.Nagyon édes volt.🤭
-Bill,kelj fel!Keltegettem mert vége volt a filmnek.-Bill!Kuncogtam.
-Ja mi,fent vagyok!Nézett körbe a mozi terembe.-Hová tünt mindenki?
-Vége van a filmnek.
-Hol voltál ennyi ideig?Szemkontaktust tartottunk.
-Jaa csak a mosdóba.
-Mond el az igazat.
-Tommal beszélgettem.
-Mi,mit?
-Hiányzom neki,meg szeret,stb..
-De ugye nem mész vissza hozzá?
-Ahj Bill nem tudom.Szeretlek téged is nagyon.
-Gondoltam.Nem gond megleszek nélküled is,menj ha akarsz.
-De Bill..Vágott közbe.
-Tudja hogy szeretlek,de direkt elvesz tőlem.Sétált le a lépcsőn.
-Azthittem azt akarod hogy boldog legyek.
-Igen,de velem!
-Bill nekem Tommal kell lennem!Kérlek,sajnálom nagyon nagyon sajnálom!Csak sétált előttem és egy szót sem szólt,kocsi felé mentünk.
-Ma nálunk alszol?Kérdezte tőlem.
-Ha nem gond.
-Miért lenne gond?Kérdezte.
-Nem akarok láb alatt lenni.Ültem be mellé a kocsiba.
-Nem vagy láb alatt!Amúgyis beszélned kell Tommal!
-Mi?Ne-nem haragszól rám?Fordultam felé,ő meg csak megrázta a fejét.
-Úristen Bill köszönöm!Szeretlek!Öleltem meg.
-Én is szeretlek téged!Puszilta meg a homlokom.Az úton beszélgettünk,nagyon semmi érdekes nem volt.Sajnáltam Billt,de nekem Tommal kell lennem,ő az igazi!
-Öm,én mit fogsz mondani neki?Kérdezte vezetés közbe.
-Őszintén,még nem tudom.
-Mond el neki amit érzel!
Lassacskán oda is értünk a házukhoz.Bill még leparkolt de én addig ki akartam volna szállni de vissza húzott.
-Várj!Többet úgysem leszünk együtt szóval egy utolsó csók?Nézett rám,majd nyomtam a szájára egy puszit.
-Hát ez is megteszi.Nevette el magát.
Szálltam ki majd mentem be a házba.Megkerestem Tom ajtaját és kopogtam.
*Kopp-Kopp*
-Gyere!Szólalt meg fáradt hangján.
-Eli?Nézett fel rám,közbe az ágyán ült gitárral a kezébe.-Mit csinálsz te nálunk?Tette maga mellé a gitárt és jött közelebb hozzám.
-Tom,tudom hogy azt mondtam hogy küzdj értem de én,szóval az van hogy..Még szeretlek!Csak azt akartam hogy tudd,mert hiányzol nekem.Ölelt át.
-Te is hiányzol nekem Eli!És sajnálom hogy múltkor csak ugy ott hagytalak a háznál,csak fájt hogy Billel smároltál!
-Tudom és sajnálom!Mondtam majd,lépett be a hátam mögött az ajtón Bill.
-Tom..Elis szeret téged!De nem érdemled meg,remélem tudod!Ott hagytad,megcsaltad egy vad idegen krvával akivel már nem is vagy jóba,mostmeg ma a moziba Katyvel voltál aki be drogozta a barátnőivel Elissát.Remélem tudod hogy most én is csalodtam benned!Mondta Bill.
-Tudom de megigérem nem lesz több ilyen!Sajnálom.Könnyezett bele Tom.
-Megbocsáltok.Tettem hozzá majd letöröltem a könnyeit és át öleltem.
-Kérlek Bill,engedd meg hogy vissza jöjjön hozzám!Nem birom ki többet nélküle!Könyörgött neki.
-Elissa a legjobb barátom,féltem,de szeretitek egymást szóval elötettek áll minden!Ölelt meg minket Bill,majd kiment.
-Akkor,most újra együtt?Nézett rám boci szemekkel.
-Hogy mondhatnék nemet?Kuncogtam.
-Igérem soha de soha többet nem lesz ilyen!Meg esküszöm!Tett igéretet nekem,majd neki esett az ajkaimnak.EZAZ!VÉGREE!Az ajkaink újra egymásra találtak,de ezuttal a nyelve is szabadon mozgott a számba,letett szépen az ágyra és most a nyakamnak estett neki.Kiszívta,néha bele nyögtem és ahogy láttam neki ez tetszett,majd vissza tért az ajkamra.
-Hiányzott a tested is!Nyalta meg a száját.
-De most még ne,kérlek.Ültem fel.
-Miért?Gugolt le elém.
-Most békültünk ki,nem tartanám a legjobb ötletnek most,amúgyis görcsöl a hasam.
-Oké,akkor majd máskor.Esett neki újra az ajkaimnak..———————————————————————————
Itt lenne az új rész életeim‼️
Nagyon szépen köszönöm hogy olvassátok!
Szeretlek titeket‼️💗
Holnap v ma még jön ki rész‼️💋
STAI LEGGENDO
Kellesz nekem/Tom Kaulitz💋
Storie d'amoreSziasztok!Elissa vagyok 16 éves és jelenleg Los Angelesben élek anyámmal még 1 napig mert jó állást kapott Németországban szóval oda költözünk.Apám nem él velünk mivel mikor még 3 éves voltam megcsalta apám az anyámat a legjobb barátnőjével.Szánalma...