-Sziaa Tommyybabaa!Ölelte át de Tom lökte el magától...
-Fejezd be!Nem érdekelsz!Egy rohadt rib@nc vagy!Lépett egy lépést hátrébb.
-Mikor kellettem az ágyba akkor nem voltam rib@nc.Nevetett fel.-Tudom hogy engem akarsz.Mindig is engem akartál.Lökte Tomot az ágyra.
-Álítsd le magad,vagy nem lesz jó vége hidd el!Mondta Tom ülve az ágyon.
-Gyere,csak egy kicsit.Ült a csaj bele Tom ölébe,majd csókolgatta a nyakát,Tom csak sohajtozott.Ez tetszik Tommy?
-Fejezd be!Lökte le magáról a lányt.
-Te utolsó patkány!Persze máskor már engem hívtál,akkor jó voltam mi?Ált bele Tom arcába,de Tomnak nem kellett több.Megpofozta a csajt.
-Ahh,hogy merészelted ezt?Ezt megfogod bánni te senkiházi.Léptem ki a szekrényből,és a csaj mögött megálltam.
-Segíthetek?Kérdeztem a csajtól,és tettem keresztbe a kezem.
-Ch te ki vagy?Méregetett a csaj.
-Aki mindjárt megrángat téged!Adtam rá a választ.
-Áh,nem mered.Vigyorgott az arcomba,nekem sem kellett több,megfogtam a hajtát és sétáltattam.
-Áhhh kérlek engedj el!!Ez már fáájj!!Nyávogott továbbra is.
-Soha többet nem akarlak meglátni a közelébe,megértetted?
-Igeen!!Csak engedj el!
-Nem hallottam!Emeltem fel a hangerőm.
-IGEEN,MEGÉRTETTEM!
-HELYES!Majd löktem ki a ház ajtaján ezzel a szóval,hülye p*csa.Majd vissza sétáltam Tomhoz.
-Köszönöm baby.Ölelt volna meg.
-Ne érj hozzám!
-Most meg mi a bajod?Nézett rám felhúzott szemöldökkel.
-Hogy mi a bajom?Mi-Mi a bajom?Nevettem.TOOM!Az a lány az öledbe ült és csókólgatott téged!Istenem.Kezdtem ideges lenni.
-Elissa,semmi nem volt köztünk te is láttad!Csak csókólgatta a nyakam!
-Igaz!Csak csókólta.Nevettem fel idegesen.
-Ne csináld már!Csókólt volna meg.
-Kezdek kevésbé megbízni benned.Löktem el,majd leültem az ágyra.
-Nem jelent nekem semmit!Te adod nekem a világot,nélküled semmi lennék!Ült le mellém.
-Szeretlek Tom!
-Én is szeretlek Eli!
-Hé!Csak Bill hívhat így!
-Rendben anyuci.Nevetett fel.
-Oké,apuci.Nevettünk,majd a fülembe sugta.Így majd este hívj az ágyba.Majd feküdt rám és,csókolgatni kezte a nyakamat és ment egyre lejebb,mikor a hasam alatt volt rámnézett és oda szólt.-Mehet?Nézett rám perverzes mosolyával.Én csak bólintottam neki,majd húzta le rólam a pólomat,én meg róla a felsőjét.Csókoloztunk még egy kicsit majd a gatyámat húzta le,márcsak a fehérneműk voltak rajtam,lehúztam a gatyáját,kikapcsólta a melltartóm levette az alsó fehérneműm magáról meg a box-erét,és elkezdett csókólgatni.-Olyan szexy vagy Elissa.
-Tom.Szóltam neki mielőtt bele keztünk volna a dolgokba.
-Igen?
-Használnánk ovszert?Kérlek.Ő erre csak bolintott egyet,majd felhúzta magára.Az elején szép lassan csinálta majd egyre jobban gyorsult,nagyokat nyögdécseltem de Tomnak ez tetszett.
-Mehet gyorsabban vagy maradjon ez a tempó?Kérdezte.
-Így jó lesz!Jelentettem ki,de Tom akkor is gyorsabban mozgott bennem,nagyon nagyokat nyögtem mostmár.
-Ahhh,To-Toom!El-Eléég!Könnyeztem be közbe,majd kihúzta magát magamból,És feküdtünk le az ágyra lihegve.
-Lélegzet elállító vagy baby.
-Te még jobban.Majd egy csókót adtam a szájára.
-Megyünk tusolni?Kérdezte.
-Menjünk!Vágtam rá,majd elmentünk fürödni,csak én nem bírtam járni mivel ez volt az első alkalmam és nagyon fájt,de Tom segített járni.Mikor végeztünk befeküdtünk az ágyba és filmeztünk.
-Tom!
-Mond szerelmem!
-Emlékszel hogy azt mondtad az egyik lánynak még reggel hogy vetesse el a gyerekét?
-Persze,emlékszem.
-Tőled terhes?Tettem fel ezt a nagyon nehéz kérdést.
-Igen,véletlen becsúszott,pedig használtunk óvszert.Nevetett fel.
-Ha most én is terhes lennék,velem is ezt csinálnád?Néztem rá szomorúan.
-Baba!Veled soha nem tenném ezt!
-Aw,szeretlek Tommy.
-Én is téged Eli.
Nyomott egy csókót a számra majd magáhóz húzott és elaludtunk...———————————————————————————
HII!HOLNAP JÖN A KÖVII<33
REMÉLEM TETSZIK NEKTEK EDDIG!KÖSZÖNÖM AZ 700 OLVASÓT,ANNYIRA HÁLÁS VAGYOK NEKTEK!CSODÁSAK VAGYTOK!:3
HELYES ÍRÁSI HIBÁIMAT HA TALÁLTOK NÉZZÉTEK EL!HEHExd
KÖSZÖNÖM ÉLETEIM ÉS SZÉP ESTÉT NEKTEK!SZIASZTOOKK!!:3
ESTÁS LEYENDO
Kellesz nekem/Tom Kaulitz💋
RomanceSziasztok!Elissa vagyok 16 éves és jelenleg Los Angelesben élek anyámmal még 1 napig mert jó állást kapott Németországban szóval oda költözünk.Apám nem él velünk mivel mikor még 3 éves voltam megcsalta apám az anyámat a legjobb barátnőjével.Szánalma...