-Szerinted úgy nézek ki?Néztem rá.Mind két szememről úgy folyt le a festék,hogy úgy nézhettem ki mint akinek bevertek..
-Jó,igaz.Simogatta meg a hátamat.-Tudom hogy hiányzik neked,és tudom hogy még mindig szereted és most ez fáj tudom,de nem fog hamar elmulni.Probáltam nem azt mondani hogy,de igen is hiányzik Tom és még nem sikerült belőle kiszeretnem,de ezt Bill nem tudhatja mert megharagudna,és nyilván Tomnak sem szabad megtudnia,bár őt nem érdekelné mit érzek.
-Abszolút nem érzek semmit már iránta.Szipogtam majd felpattantam az ágyról.-Zárjuk ki most az életünkből őket és menjünk el jól érezni magunkat,mit szólsz?
-Benne vagyok!Jelentette ki,majd megfogtam a csuklóját és húztam ki az ágyból egyenesen a kapu fele.
-Mit szólnál ha elmennénk moziba?Kérdezte miközbe lépett ki előttem a házból.
-Nekem tökéletes!Zártam be az ajtót.
-Amit mondtál az tényleg úgy is van?Fordult felém sétás közbe.
-Mit mondtam?Néztem rá.
-Hát hogy..iránta el e múltak az érzelmeid..
-Jaa,igen tényleg elmultak.Miért?
-Csak kérdeztem.Vonta meg a vállát,majd szálltunk be a kocsiba.Zenét hallgattunk,énekeltünk,persze néhány csók is elcsattant közbe..Ahh olyan bizonytalan vagyok!Az érzelmeim megbolondultak..Most akkor kit is szeretek?
-Baj van királylány?Álltunk a piros lámpánál.
-Ne szólíts így,kérlek.Bámultam ki az ablakon.
-Miért?Azthittem hogy együtt vagyunk,azthittem szeretsz,és..Vágtam közbe a mondandójába.
-Bill,igen szeretlek de nekem most krvára nehéz,szeretem őt igen teljes szívemből szeretem!Nem multak el az érzelmeim de téged is szeretlek.Teljesen össze vagyok zavarodva..Könnyeztem be.
-Bocsánat.A kezével az államat megfogta és maga felé irányította.-Azt akarom hogy boldog legyél!Szeretlek.
-Én is szeretlek Bill!Csókba kezdtünk..ahh annyira szeretem ezt a fiút!Mi lenne velem ha ő nem lenne?!
Valószínű most a szobámba lennék chips-et zabálnék egész nap és azon gondolkodnák hogy vajon mit b@sztam el?..
Néztem fel a jelző lámpára.-B@zd ki Bill,zöld van!!Löktem el magamtól.
-B@ssza meg!Folytattuk az utunkat.Lassan oda is értünk,jegyet vettünk,popcorn-t,üdítőt,majd sétáltunk be a mozi terembe.
-Hanyadik sorba szól?Kérdeztem tőle.
-7.sor 13-14.es szék!Adta rá a választ,majd megtaláltuk a mi kis sorunkat és le ültünk.
Igazából furcsáltam hogy rajtunk kivűl csak 2en vannak,na mindegy.
-Hé,minden oké?Kérdezte majd a kezemet össze kuncsolta az övével.
-Persze!Hogyne.Mosolyogtam rá.
-Akkor jó!Mosolygott ő is vissza automatikusan.
Szépen lassan jöttek az emberek feltölteni a helyeket,csak néztem az embereket és megláttam..Ugye nem??Ahh ez nem lehet igaz!!EZ Ő!!
-Ajaj!Takartam el az arcomat a kezemmel.
-Miaz?Nézett rám Bill.
-Ott van Tom!Suttogtam a fülébe.
-Mii?
-Mondom ott van Tom!Mutattam rájuk.-Méghozzá egy-egy lánnyal.Nehezemre esett ezt így kimondani.-Jó semmi baj!!Puszilta meg az arcom,majd elsötétedett és kezdödött a film.
Amúgy nagyon jó film volt!Párszor rájuk néztem,a lány nagyon élvezhette Tom társaságát.-Baba ne foglalkozz velük!Simogatta meg az arcomat.
-Öö,mindjárt jövök csak ki megyek a mosdóba!Álltam fel majd sétáltam ki a mosdóba.Láttam hogy Tom fel ismert.[Tom szemszöge]
Sétált le egy hosszú szőke hajú lány,bevallom nagyon szép alakja volt..De ismerős volt,én őt biztos már láttam valahol..
Hátulról így nézett ki.⬇️És ekkor beugrott.ELISSA!!Ez Elissaa!Úgy örülök hogy látom!
-Katy,ki megyek a mosdóba!
-Oké!Adta rá a válszt.Majd sétáltam Elissa után.[Elissa szemszöge]
Fura érzésem támadt,mintha követnének.
Megfordultam és igen,egy viszonylag magas pasi a nyomomba akart érni,gyorsabb tempot váltottam de hiába,ő is gyorsított.-ELISSA!Ekkor megszólalt egy ismerős hang a hátam mögül,majd megfogta a csuklómat és vissza rántott..
-TOM?!?Néztem rá meglepődve..
———————————————————————————
Helloo:3
Ez lenne az új része ennek a könyvnek‼️🫶🏻
És sajnálom hogy kicsit megcsúsztam vele,de amilyen hamar csak tudom hozom a következő részét!❤️
Köszönöm hogy ilyen sokan olvastátok már,te jó ég!Borzasztó hálás vagyok nektek,és nagyon nagyon nagyon szépen köszönöm‼️💋
Legyen szép estétek,Szeretlek titeket!💗💗..
KAMU SEDANG MEMBACA
Kellesz nekem/Tom Kaulitz💋
RomansaSziasztok!Elissa vagyok 16 éves és jelenleg Los Angelesben élek anyámmal még 1 napig mert jó állást kapott Németországban szóval oda költözünk.Apám nem él velünk mivel mikor még 3 éves voltam megcsalta apám az anyámat a legjobb barátnőjével.Szánalma...