Not! Tanıtımı aşırı kötü yazmışım düzelttim ve fark etmeden spoiler vermişim salağım.
İlk önce selam. Şuan ilk defa bir fanfic yazıyorum aşırı ama aşırı gerginim. Konu şöyle kitabın isminden belli iki tane seçilmiş kişi var.
*Kitap Harry Potter filmlerine bağlı*
*Bu kitapı yazmanın sebebi Harry fanfic zor bulunuyo ve 9865976557 işlerimin arasına 9865976558 olmasını istedim (çünkü why not?)
*Bazı karakterler için üzüle bilirsiniz.
*Abartıya kaçmayacak şekilde karakterlere yorumlarda küfür ede bilirsiniz.
*Smut yok aslada düşünmüyorum.
*Ana kız karakterimiz Alhena Black.
*Siyah saçları, kahverengi gözleri var.
*Binasını az çok tahmin ediyorsunuzdur ama irelideki bölümlerde öğrenirsiniz.
*Duygusuz bir tip her kese duygularını belli etmez.
*Genellikle siyah giyer.(Ergenlikle bağlı değil kendi seviyor)
*Doğum tarihi: 31 temmuz 1980. Harry ile yaşıt.
*Babası: Sirius Black(Safkan, Gryffindor)
*Annesi: Laura Thurkell (Safkan,Gryffindor)
Kumral saçları, kahve rengi gözleri var.[Gözlerini annenden almışsın Alhena repliğine hazır olun])*Kızın gülümsemez , tepkisiz, sinirli olması biri olması annesinden geliyor.
*Lauranın Kardeşi bir kofti ve ablasına karşı aşırı kıskanç onu ailesi onu dışladığını düşündüğü için (öyle bir şey yok) ailesinden kaçıp muggle dünyasında yaşar ve bir çoçuğu olan bekar muggle ile evlenir.
*Lauranın kardeşinin ismi Victoria aralarında 1 yıl fark var.
*Bu Thurkell ailesi sadece ailesinin yanında mutlu olurlar duygularını belli ederler ve yakında en iyi arkadaş ve eş bulurlarsa onlara duygularınıda belli eder. Ama normal insanlara karşı o kadar samimi olmazlar. Safkan takıntıları yoktur cesur kişilikleri vardır o yüzden genellikle soyu Gryffindora seçilir.(Thurkell ailesi hakkında bilgi yok ben uydurdum)
Peki Alhena Lily Black'in keçmişi?
Bir gün Sirius ve Laura 1 yaşlı kızı Alhena Lily Black ile Potter lara gider.Sirius Laura ya bir markete gidib geleceğini söyledi. Laura da tabi kabul etdi. Laura kapıyı çaldı ve en iyi arkadaşı Lily Potter açtı.
Lily: Selam Laura gel içeri kapıda bekleme.
*İçeri geçer*
James: Lily çiçeğim kim geldi a selam Laura Sirius nerde?
Laura: Markete kadar gitdi. Oğlunuz Harry nasıl teyzesi özledi onu tabiki arkadaşıda.
Alhena ve Harry 1 yaşında olsalar bile bir birleri ile iyi anlaşırdılar.
Laura: Lily niye solgunsun.
Lily: Harry ve Alhena için endişeleniyorum
Laura: O kadar belli etmesemde bende baya enşileniyorum
Birden kapı açılır.
Üçüde kapıya hızlar döner gördükleri ile şok yaşarlar şuan Karşılarında resmen Voldermort vardı.James: BU NASIL OLUR. KIZLAR ÇABUK YUKARI.
Lily ve Laura çoçuklarına bir şey olmasın diye hemen yukarı çıkarlar.
Voldermort hemen Jamese lanet atar.
Voldermort bir şey olmamış gi bi yukarı çıktı.
Lily: Merhamet Mehamet lütfen
Voldermort: Çekil bulanık
Laura ve Lily odaya girip kapıyı kapattılar
Çoçukları bir beşiğe koydular ve ikiside aynı şeyi söylediler
Laura ve Lily : Güçlü olun Alhena ve Harry güçlü olun
Voldemort odaya girdi ve ikisinede lanet kaldı artık önünde basit engel yoktu diye düşündü ikisinede lanet atdı ama hiç bir şey olmamışdı tek oluşan şey ikisindede alnında olan yara iziydi. Voldermort güçsüzleştiğini hiss etdi ve evden ayrıldı.
Sonrası Sirius içeri girdi James cesedini gördü nefesi kesildi hemen yukarı çıktı. Ve sevdiği kızın cesedi karşısındaydı kızı ve vaftiz oğlu beşikte ağlıyordu. Sevdiğin kızın cansız bedenine sarıldı ağlamaya başladı. Sonra seherbazlar içeri dahil oldular Sirius voldermotun sadık ölümyiyenlerinden sandığı için onu Azkabana atdı.
(Alhena bir yıldız ismi!)
473 kelime.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İki seçilmiş(Harry James Potter x Alhena Lily Black)
FantasyHarry potter evrenin de 1 değil de 2 tane seçilmiş kişi olsa nasıl olurdu? Peki bu 2 kişi bir birlerine aşık olsa ..... Tüm hakları Gringotts bankasında saklıdır