Ruh emiciler

75 7 9
                                    

Lumos/*

Herkese selam bu gün Pazar ve yeni bölüm vuhuu. Her neyse uzatmadan besmele çekin ve başlayın.
______________________________________

Şuan altın üçlü trende kompartman arıyordular. Sonunda sadece içinde 1 kişi olan kompartman buldular. O 1 kişide erkekti ve uyumuştu. Ron dikkatle adam baktı.

"Yeni profesörümüz sanırım acaba kim?" Ron kendi kendine sordu. [Allah Allah kim acaba]

"R. J. Lupin." Hermione dedi.

"Sen neden her şeyi biliyorsun?" Ron sordu.

"Bavulunda yazıyor, Ron." Alhena cevapladı. [Ron zort. Bu arada zort kelimesine baya takıntılıyım her an kullana bilirim]

"Onu boş verin Alhenayla size bir şey anlatmamız lazım" Harry kompartmanın kapısını kapattı.

Harry ve Alhena her şeyi anlatmaya başladılar. Bir anda tren durdu ve ışıklar kesildi.

Ron'un sesi, Harry'nin arkasından, "Neler oluyor?" dedi.

"Ayy!" diye soludu Hermione. "Ron, o benim ayağım!"

Sonra iki hayalete benzer bir şey kompartmanın kapısının önünde durdu. Ron korkudan titriyordu. Harry dona kalmıştı. Hermione ne yapacağını bilmiyordu. Alhena ise asasını hazırda tuttu.

Alhena fısıldadı "Ruh emiciler."

Ron kaşlarını çatdı "N-Ne?".

Ruh emiciler Harry ve Alhenaya yakınlaştı. O zaman Harry ve Alhena iki kadının çığlık sesini duydu. Biri "Alhena" diye bağırırken, diğeri "Harry" diye bağırıyordu. Sonrası ikisi için karanlık oldu.

Alhena gözlerini açtı koltukta uzanıyordu midesinin aşırı derece bulandığını hiss etti. Kafasını yana çevirdi Harry ise diğer koltukta uzanıyordu. Harry'nin hali Alhena'dan iyiydi.

Hermione endişeyle sordu "Alhena iyi misin? Harry çoktan uyandı sen hala uyuyordun."

Alhena oturud "Başım dönüyor ve midem çok fazla bulanıyor."

"Ben kalkınca olmadı." Harry söyledi.

Remus Lupin Harry ve Alhena'ya çikolata uzattı. "Alhena, Gryffindor varisinin olmanın dezavantajları var. Bunlardan biri Ruh emicilere karşı hassas olman. O yüzden şimdi böylesin."

"Anladım... Ruh emiciler neden burda? Aslında onların yeri azkaban..." Alhena sordu.

"Sanırım Sirius Black'i arıyorlar." Remus Lupin cevapladı.

Alhena cevap karşısında titredi. "İki kadın çığlığı duydum."

"Alhena haklı, bende duydum." Harry dedi.

"Ne çığlığı?" Hermione ve Ron aynı-anda söylediler.

"Bizim isimlerimizi bağırıyordu..." Alhena konuşmaya devam etdi. Konuşdukça dahada kafası dönüyor dahada midesi bulanıyordu.

Remus Lupin kompartmandan çıkmadan önce söyledi "Çikolataları yiyin. Daha iyi hissedersiniz.". Ve Remus Lupin gitti.

Alhena çikolatayı yedikten sonra birden bir şey fark etti. "O benim Gryffindor varisi olduğumu nerden biliyordu? Sadece Hogwarts öğrencileri ve profesörlerin bildiğini sanıyordum."

İki seçilmiş(Harry James Potter x Alhena Lily Black)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin