Lumos/*
Öhm Öhm selam! Kitapı normal önemsemediğimi farkındayım kendime söz verdim kitapı düzene sokucam(aynen aynen yaparım) . Bu bölüm 1-ci ve 2 ci sınıfın kısa özetidir. Bu özette öğrenmeniz gereken asıl bilgileri öğreneceksiniz. Her neyse bölüme geçelim.
BU ARADA HAYALET OKUYUCULAR VAR OY ATIN LAN! (Sakinim 😚)
______________________________________1-ci sınıf:
Alhena'nın tılsım dersi çok iyileşmiş. Her büyüyü ilk defada yapa biliyor. Hatta bu yıl hiç bir büyüyü ikinci defada yapmadı hep ilkte yaptı. Bu yıl saçlarının uçuşması ve kırmızı gözlerinin kaynağını öğrenemiyorlar. Alhena'nın bütün derslerinden olağanüstü almış ama Hermione'nin iksir dersinden uygun aldığı için Alhena Hermione'yi geçmiç oluyor. Alhena sınavı tabii ki Snape'in kıyağı ile olağanüstü almadı. Alhena iksir yaparken bu iksirler aslında kısa yolla yapıcağını düşünüyor ve bir defter tutuyor. Alhena bu deftere iksirlerin kısa zamanda nasıl yapılacağını yazıyor. Böylelikle Alhena iksirleri kısa zamanda yapa biliyor. İşte sonda felsefe taşını alıyorlar ve Hagrid Alhena'ya ailesinin albümünü veriyor. Albümde ise annesi ve babasının fotoğrafları var(İçinde James ve Lily'nin dans ettiği haraketli fotoğrafın aynısı Sirius ve Laura versiyonu var).
2-ci sınıf:
Bu yılda tılsım dersi çok iyi bütün büyüleri tekte yapıyor ve profesör Flitwick'in gözde öğrencisi. Alhena bu zaman Lockhart'a hayran değildi dersi düzgün anlatamadığı için nefret ediyordu. Düello yapılacağı zaman Pans-Draco Alhena-Harry'e karşıydı. Alhena Pansy'i alt etdi ama Draco Harry'e karşı yılan atdı. Harry ve Alhena çatalca konuştukları için bütün gözleri üzerine çekiyorlar her kes onları Slytherin varisi olarak düşünüyor. Hermione taşlaşırken Alhena başında kimse olmayınca gözlerinden yaşlar süzüldü.Harry ve Alhena Ginny'i kurtarırken Tom Riddle bir cümle kurur "Sende anneannene benzemişsin hep bulanıkları ve iğrenç muggle'ları savunurdu hatta hiç bir şeye yaramayacak olan arkadaşları için hayatını hiç ederdi. Hatta sinirlenince ki kırmızı gözlerin ve saçların uçuşmaların babaannenin iğrenç soyundan geliyor". "Anneannemi nerden tanıyorsum?" Alhena bu cümle karşısında sorar. "Arkadaştık ama bir hiç uğruna bana sırtını çevirdi" Tom sinirli haıde cevaplamıştı. "Babaannem yaptıysa bir bildiği varmış. Seninle kim arkadaş olur ki.
Dumbledore'un odasında ise böyle bir dialog geçer.
"Profesör Dumbledore babaannem kimdi?" Alhena sordu. "Anneanneni kim tanımaztı ki o zamanlar" dedi profesör Dumbledor. "İsmi neydi?" Alhena daha meraklıydı hatta biraz belli oluyordu. "Lily Gryffindor" Dumbledore gülümsedi. "NE?" Harry ve Alhena aynı anda söyledi. "Resmen babaannem Gryffindor varisimiymiş. O yüzden ikinci ismim Lily mi?" Alhena resmen şoktaytı. "Evet aynen öyle. Sen bir Gryffindor varisisin. Sinirlenince kırmızı gözlerin ve saçların uçuşması soyunun gerçek bir Gryffindor'dan gelmesidir hatta".
~
Hermione iyileştikten sonra beklenmedik şekilde Alhena'ya sarılmadıydı. Alhena ilk defa biri ona sarıldığı için şoka uğramıştı ve yavaşça kolunu Hermione'ye dolamıştı.Bu kadar gelecek hafta görüşürüz.
21.04.2024
Nox/
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İki seçilmiş(Harry James Potter x Alhena Lily Black)
FantasyHarry potter evrenin de 1 değil de 2 tane seçilmiş kişi olsa nasıl olurdu? Peki bu 2 kişi bir birlerine aşık olsa ..... Tüm hakları Gringotts bankasında saklıdır