Harry ve Alhena hayvanat bahçesini göz gezdirirken yılan dikkatlerini çekti.Tabiki Dudley ve Diana uyuyan yılanın haraket etmesi için cama vuruyordular.
Alhena ve Harry cama yakınlaştı.Alhena Diana ve Dudleyin daha sert cama vurmasına dayanamayarak yüksek sesle söyledi.
Alhena: O uyuyor rahat bırakın
Diana ve Dudley pes etmiş olacak ki camın önünden çekildiler
Alhena cama yaklaştı konuştu.
Alhena: Sen onlara bakma.Uyurken cama yapışmış çirkin yüzleri izlenmeyi kötü bir şey olduğunu hiç bir zaman anlayamazlar.
Harry: Alhena haklı. Bu gidişle ömürlerinin sonuna kadar anlayamazlar
Yılan yerinden kıpırdandı. Harry ve Alhena gözleri faltaşı gibi açıldı
Harry fısıltı gibi bir sesle: Bizi duya biliyormusun.
Yılan hafifçe evet anlamında başını salladı.
Alhena: İlk defa bir yılanla konuşuyorum.
Harry: Bende. Şey sen sık sık insanlarla konuşurmusun?
Yılan hayır anlamında kafasını salladı.
Harry: Burma'dan geldin dimi. Orası güzel miydi? Aileni özlüyormusun.
Yılan kafasıyla camın önündeki yazıyı gösterdi. Yazıda şunlar yazıyordu "Kafeste büyütüldüm"
Alhena: Biz de aynı durumdayız. Biz de ailemizi hiç görmedik. Seni anlıyoruz
Birden Dudley kafasını çevirdi.
Dudley: Bakın bakın yılan haraket ediyor
Bunu dedikten sonra Diana, Dudley Harry ve Alhena yı iterek cama yapıştılar. Harry Alhena şuan yerdeydiler. Harry sinirle Dudley e bakıyordu birden cam yok oldu ve Diana ile Dudley içeriye düştüler.
Yılan dışarıya çıktı ve Harry ile Alhena ya yakınlaştı.
Yılan tıslayarak: Teşekkürlersss
Harry ve Alhena yaşadığı anın şokuyla: Rica ederim
Her kes yılanın dışarıya çıktığını görünce her kes bir yerlere çıkıp bağırmaya başladılar. Diana ise söylenmeye başlandı suçu Alhena ve Harry nin üzerine atmaya başladı.
Alhena sinirle Diana bakıyordu, Harry hiç oralı değildi hala olayın şokunu yaşıyordu. Birden cam geri geldi. Diana sinir bozucu şekilde bağırmaya başladı Dudley ise cama vuruyordu. Petunia , Vernon , Damian ve Victoria çocuklarını kurtarmaya çalışıyordu. Harry gülüyordu Alhena ise bir tarafdan sırıtıyordu.
Victoria kafasını çevirdi Alhena nın sırıttığın gördü. Evet Alhenaya evde rahat yoktu.
Evde
Victoria: Merak etme kızım ıslak kiyafetlerden kurtularımVictoria Dianın üzerini değiştirtikten sonra eline bıçak alıp bodrum katına çıktı. (Alhenanın odası bodrum katında)
Victoria hemen kapıyı açtı Alhenanın üzerine yürüyüp kolunu tuttu ve söyledi.
Victoria: Bunu neden yaptın ha *kolunu daha çok sıkarak* söyle neden ve nasıl yaptın.
Alhena: Ben bir şey yapmadım her şey kendiliğinden ağhh*acıdan dişlerini sıkarak*oldu bi büyü gibi.
Victoria dişlerini sıkarak: Büyü diye bir şey yok ve sana bu gün akşam yemeği de yok.
Koluna çizik atdı ve odanın kapısını kilitleyib salona gitdi ama içine sanki kurt düşmüştü ya o gerçekten elinde olmadan büyü yaptıysa sonuçta 11 yaşı olmasına az (32gün) kalmıştı. Koltukta oturdu bu düşüncelerle temmuzun ortalarına gelmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İki seçilmiş(Harry James Potter x Alhena Lily Black)
FantasyHarry potter evrenin de 1 değil de 2 tane seçilmiş kişi olsa nasıl olurdu? Peki bu 2 kişi bir birlerine aşık olsa ..... Tüm hakları Gringotts bankasında saklıdır