Lumos/*
Hehe selam. Süre bitti yorum gelmedi hayır ya da evet diyen yoktu ben de kendi kararıma bıraktım yazmaya karar verdim. Bölüm kısa ola bilir.
!!!İKİ SEÇİLMİŞ KİTABINDAN BAĞIMSIZDIR SADECE KARAKTERLER AYNI!!!NOT!
*Alhena ve Harry 6-cı sınıftalar*Sirius ve Laura Black yaşıyor aynı şekilde James ve Lily Potter yaşıyor.
*Olay yılbaşı tatilinde geçiyor.
*Voldemort yok.
*Black malikanesi artık tek Sirius, Laura ve Alhenaya ait.
*Peter ihanet etmedi ve ailesi ile bu yıl bir kaç aylık başka yere gitti.
Haydi besmele çekip başlayalım.
___________________________________Harry ve Alhena trende boş bir kaportmanda oturmuş sohbet ediyordular. Onlar bu yılbaşını her zamanki gibi birlikte kutluyacaktılar ve yeni yıla birlikte giricektiler.(Yılbaşı tatili Hogwartsta ne zaman başlıyor onu bilmiyorum ama siz 31 aralıkta başladığını düşünün). Onlar Hermione ve Ronu davet etmiştiler ama ikiside kendi evlerinde kutlamak istediğini söylemiştiler.
Biraz sohbet ettikten sonra Alhena uykulu olduğunu söyleyip kafasını pencereye yasladı hemen uyumuştu. Harry ise hızlı kalp atışları ve midesindeki kelebekler ile Alhenayı izliyordu.
Harry 5 ci sınıftan Alhenadan hoşlanıyordu bunu tek ebeveynleri ve Rona söylemişti. Hermione ise kendisi anlamıştı. Laura ise oda kendisi anlamıştı hatta Sirius a bile söylemişti ama Sirius "Benim kızımı kimse sevemez" diye itiraz etmişti.
Tren nihayet ki durmuşdu Harry ise yavaşça Alhena yı dürtdü Alhena uyandı. "Hadi gel Alhena annelerimiz ve babalarımız bizi bekliyorlar"."Tamam gel gidelim".
İkisi de trenden indiler Alhena annesi ve babasına sarıldı sonra Lily ve James e sarıldı. Harry de annesine ve babasına sonra Sirius ve Laura ya sarıldıktan hemen sonra Black malikanesine cisimlendiler. Potter'lar bir gün burda kalıp sonra evlerine dönücektiler. Her kes eve cisimlendikten sonra hemen hazırlıklara başladı biraz sonra Remus ile Dora geldi. Alhena ve Harry nin yapacak bir şeyi olmadığı için Harry için ayrılan bir odada takılma kararı aldılar.
Alhena ve Harry yatakta oturmuştu konuşacak sohbet arıyordular. Sonra birden Harry söyledi "E-e Alhena hoşlandığın biri var mı?" "Şey aslında var." Alhena yere bakarak söyledi. Harry nin kalbi öyle hızlı atıyordu ki sanki bir an fırlayacaktı ama hem de korkuyordu eğer başka birinden hoşlanıyorsa? Harry kekeleyerek söyledi."Kim? Ben t-tanıyormuyum". Alhena hala yere bakıyordu sonunda söyledi."Söylemesem olur mu? Bu arada evet tanıyorsun". Harry yine kekeleyerek söyledi "Onu çok mu s-seviyorsun?". Alhena Harry nin yüzüne bakmıyordu bakmayıda düşünmüyordu"Evet çok seviyorum.*yüzünü birden Harry e çevirdi* Bu arada Harry senin hoşlandığın biri var mı?" Harry hafif kızardı ve yine kekeledi "V-var". Neden böyle konu açtım diye Harry kendine lanet ediyordu. "Her neyse konuyu kapatsak iyi olur bu gidişle gitsek utançtan yerin dibine giricez" Alhena konuyu hemen kapanması için söyledi. "E-evet kapatalım". İkiside bu mevzunu kapatdı ve başka konular açıp sohbet etdiler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İki seçilmiş(Harry James Potter x Alhena Lily Black)
FantasyHarry potter evrenin de 1 değil de 2 tane seçilmiş kişi olsa nasıl olurdu? Peki bu 2 kişi bir birlerine aşık olsa ..... Tüm hakları Gringotts bankasında saklıdır