Troll

80 7 5
                                    

Lumos/*

Selam bu gün Pazar ve yeni bölüm geldi. Umarım iyisinizdir. Her neyse besmele çekin ve başlayın. Bu arada film üzerinden gittiğim için zaman atlamaları ola bilir.
______________________________________

Dersden Alhena, Harry, Hermione ve Ron aynı anda çıktılar. Merdivenlere çıkarken birden merdivenler yer değiştirdi.

"Ne oluyor?" Ron dedi şaşkınlıkla.

"Merdivenler yer değiştiriyor unutdunmu" dedi Alhena. Merdiven durduktan sonra önlerindeki kapıdan çıktılar. Oda karanlıktı.

"Oda çok garip" dedi Harry etrafa bakarak.
"Burası üçüncü kat" Hermione dedi. "Bura çıkmamız yasak geri dönmemiz lazım" dedi Alhena.
Arkalarına döndüktem sonra bir kedi gördüler. "Bu Filch'in kedisi" dedi Ron. "Ne bekliyorsunuz kaçın" dedi Alhena yüksek sesle. Bir kapı daha vardı. Ron açmaya çalışıyordu. "Olamaz oda kilitli" dedi bir ümitle kapıyı açmaya çalışan Ron.
"Ne yapıcaz?" dedi korkuyla Harry. "Alohomora" dedi arkalarından kilite asasını tutan Alhena. Kapı açılmıştı. "Doğru ya kilit açma büyüsü" dedi elini alnı vuran Hermione. Ardından içeri girdiler. "Öyle bir büyümü vardı?" dedi Ron. "Kitapta yazıyordu" dedi Alhena kızgınlıkla. "Onu bırakında şuna bakın" dedi Harry üç başlı köpeği göstererek. Köpek birden uyandı Alhena gözleri sonuna kadar açılmış köpeğe bakıyordu diğer üçü ise bağırmaya başladı. Hemen ardından odadan kaçtılar Gryffindor ortak salonuna yöneldiler. "Köpeğin ayağına baktınızmı?" sordu Hermione. "Ben sadece kafasına baktım sen üç başlı olduğunu görmemişsindir" dedi Ron. "O kadarını da biliyoruz Ron, bir kapağın üzerinde duruyordu. Büyük ihtimalle bir şey koruyor" Alhena dedi. "Bir şey mi koruyor?" Harry dedi şaşkınlıkla. "İçinizden bir hepimizi öldürecek  bir fikri atmadan önce ben uyumaya gidiyorum ve daha kötüsü kovula biliriz" Hermione bunu dedikten sonra uyumaya gitti. "Bence önceliklerini düşünmeli" dedi Ron. "En azından en kötüsü düşük not almak olduğunu söyleye bilirdi... Ben uyumaya gidiyorum" ardında Alhena uyumaya gitti.

Cadılar bayramı günü

Şimdi Alhena'nın en sevdiyi ders tılsım dersi idi. Profesör kaldırma büyüsünü öğretiyordu. Alhena ilk denemesinde başarmışdı. "Aferin bayan Black" dedi mutlulukla profesör. Alhena Hermione'e baktı. Hermione Ron'a nasıl yapılacağını anlatıyordu. "O zaman kolaysa yapsana" dedi Ron. Hermione büyüyü yaptı oda başarmıştı ardından Hermione Alhena'ya baktı ve gülümsedi. Alhena ise karşılık olarak her zamanki gibi tek taraftan sırıtdı. Birden patlama sesi geldi. Seamus büyüyü denerken tüyü yakmıştı. "Sanırım bir tane tüye ihtiyacımız var profesör" dedi Harry.

Ders çıkışında Alhena ve Hermione bahçede sohbet ederek yürüyordular. Önlerinde Harry, Dean, Ron ve Seamus vardı. Ron Hermione'yi taklit ediyordu. "LeviosA deyil LeviOsa" dedi Ron. Alhena Hermione'nin kolundan tuttu fısıltı ile dedi"Gel Hermione". "Dur Alhena" şimdiden Hermione'nin gözü dolmuşdu bile. "Gerçekten kızın arkadaşı olmamasına şaşmamalı" dedi gülerek Ron. Hermione dayanamamış olacak ki Ron'nun omuz atarak hızlı hızlı yürümeye başladı. "Hey Hermione dur" Alhena dedikten sonra peşinden gidicekken. "Peşimden gelme Alhena" dedi Hermione ağlayarak gitti. "Sanırım seni duydu Ron" dedi Harry. "Tabiki de duydu sen o çeneni kapatsaydın bunlar olmayacakdı" Alhena sinirle Ron'a bakıyordu. "Alhena-" Ron cümlesine devam edicekti ki, Alhena direk onun yanından uzaklaştı. "Onun gözlerini gördünüzmü" dedi Ron. "Göz rengi kırmızı oldu ve sanki saçı uçuştu" dedi Harry. "Belki korkudan yanlış görmüşüzdür olamazmı" dedi Dean. "Bence olamaz" dedi Seamus.

Şimdi ise akşam yemeği saatiydi. "Hermione nerde?" dedi Alhena. "Parvati onun tuvalletden çıkmak istemediğini söyledi öğleden beri orda ağlıyormuş" dedi Neville. Alhena bunu duyduktan sonra Ron'a sinirle baktı. Birden profesör Quirrell içeri girdi. "Z-ZİNDANDA TROL VAR Z-ZİNDANDA TROL VAR...... Haber veriyim dedim" dedikten sonra profesör bayıldı. Ortak salonda her kes bağırmaya başlamıştı. "SUSUN" Dumbledore birden bağırdı. "Her kes sakin olsun bölüm başkanları kendi bölümlerini yatakhaneye götürsün". Harry ve Ron tam ortak salona gidicekken Alhena onların yakalarından tuttu. "Birini unutunuz" dedi Alhena. "Hermione, Hermione şuan tuvallette" dedi Harry. "Ama oraya gidemeyiz ortalıkta bir troll dolaşıyor" dedi Ron. "Oda buraya gelemez. Eğer gelmiyorsanız tek gidiyorum" Alhena dedikten sonra tuvallete gidiyordu. "Alhena dur. Biz de geliyoruz geliyorsun dimi Ron" dedi Harry. "E-evet geliyoruz" dedi Ron. "Tamam çabuk olun" dedi Alhena ve koşmaya başladı.

Üçüde tuvallete gitdikten sonra Hermione troll'den kaçmaya çalıştığını gördüler. Harry cesaret edip troll'ün boynuna çıktı ve asasını troll'ün burnuna soktu ve ardından troll kızmış olacak ki Harry'nin bacağından tutup sarkıtmaya başladı. Alhena asasını troll'ün elindeki oduna asasını tuttu ve tam cisimleri havaya kaldırma büyüsü yapıcaktı ki, Ron Alhena'yı durdurdu. "Bunu ben yapa bilirim" dedi Ron. "Çabuk ol Ron" dedi Alhena. Ron büyüyü söyledikten sonra odun parçası havada kaldı ve troll'ün kafasına düştü ardından troll bayıldı. "Hermione iyi misin?" diye sordu Alhena. "İyiyim Alhena". Harry trollün burnundan asasını çıkardı. Her kes iğrenerek Harry'nin asasına bakıyordu. Harry asasını kendi cübbesi ile sildi. "Gerçekten asasını kendi cübben ile mi sildin Harry" iğrenerek Alhena dedi [Filmi ilk izlerken tepkim buydu hala sorguluyorum].

Profesör Snape, profesör McGonagall ve profesör Quirrell içeri girdi. "Burda ne oluyor çabuk olun anlatın" dedi McGonagall. Alhena tam olayları anlatıcakken birden Hermione Alhena'nın lafını kesti. "Bütün suç benim. Troll'ler hakkında kitap okumuştum ve onunla kendim başa çıkacağıma sandım. Eğer Alhena, Ron ve Harry beni kurtarmaya gelmeseydi şuan ben ölü olurdum" dedi Hermione. Birden Alhena Snape'in bacağında ki yarayı gördü ve Harry'nin kolunu dürtükledikten sonra onada Snape'in bacağında ki yarayı gösterdi.

"Sizden hiç beklemezdim bayan Granger beni çok büyük bir hayal kırıklığına uğratdınız o yüzden Gryffindor'dan 5 puan alıyorum ve size gelirse çocuklar sizede bu troll ile başa çıktığınız için üçünüze ayrı ayrı 5 puan veriyorum" dedi McGonagall.

Dörtlü olay yerinden ayrılırken. "Çok teşekkür ederim çocuklar yoksa öle bilirdim" dedi Hermione. "Asıl Harry ve Ron'a teşekkür etmen lazım" dedi Alhena. "Bence gerçekten Alhena'ya teşekkür etmen lazım. Sonuçta o olmasaydı bizim aklımıza gelmezdi" dedi Harry. "Hepinize teşekkür ederim tekrardan" dedi Hermione. "Bu arada özür dilerim" dedi Ron. "Affettim" dedi Hermione [Büyük Romione shipper'ım].

______________________________________

*Bölüm nasıldı?

*Kısa ola bilir oruçken hiç bir şey yazamıyorum. İftartan sonra ağırlık çöküyor yazasım gelmiyor ve üstünede Cumartesi de dahil de okul var. Okulda bütün yazma hevesimi sömürüyor. Bunu atarken Azerbaycan saati ile Weasley ikizlerin doğum günü olucak ama sizin saat ile 31 marta kalıcak.

!!!Oy atmayı unutmayın ha!!!


31.03.2024
922 kelime

Nox/

İki seçilmiş(Harry James Potter x Alhena Lily Black)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin