Gardıroptaki Böcürt

70 9 6
                                    

Lumos/*

Merhabaa! Şimdi bu gün Pazar değil Çarşamba. Haftada iki defa bölüm atmaya çalışıcam. Ama her hafta olmaya bilir. Yinede çalışıcam. Uzatmadan bölüme geçem. Besmele çekin ve bölüme başlayın. Bölüm uzun ha.
______________________________________

Chris düşdüğü yerden kalktı. "Cliff sen ne diyorsun? Bak bize şaka yapıyorsan. Sonun kötü olur." Ağrıyan belini ovuşturdu.

"Bak Cliff, emin misin? Gerçekten aşık olduğuna emin misin?" Richard sordu.

"Gerçekten eminim. Siz anlatmıştınız. Sizin hissettiklerinizi bende hissediyorum." dedi Clifford.

"Peki kime aşık oldun?" Chris sordu.

"Alnında yara izi olan kıza aşık oldum." Clifford cevapladı hala derin nefes alıp veriyordu.

Chris yere düştü. Richard'ın ağzı sonuna kadar açıldı.

"Alhena Black mi?" Richard şoktan ne dediğini bilmiyordu.

"Harry'e aşık olmayacak ya aptal. Harry kız değilse Alhena'dır." Chris ayağa kalktı tekrar belini ovuşturtu.

"Ben inanamıyorum." dedi Richard.

"Sen ilk görüşte nasıl aşık oldun?" Chris sordu.

"Sorduğunda soru mu? Ben nerden bileyim."

"Doğru... yapacak bir şey yok Cliff." Chris dedi.

Clifford yatağına doğru gidip yüzüstü uzandı. Yastığını yüzüne bastırıp bağırdı. Ardından Chris ve Richard kendi yataklarında oturdu.

"Her zaman ki gibi kahin ben yine doğru hissetti." Chris gururla dedi.

"Hatırlıyor musun? Kardeşimi sevdiğini öğrendiğimde seni baya dövmüşdüm." Richard kıkırdadı.

"O günleri hatırlamak istemiyorum." Chris yüzünü buruşturdu. "Ama sonra intikamımı almıştım."

Flashback
1 yıl önce(Bu üçlü bu zaman 3'cü sınıftalar biliyorsunuzdur. Şimdi ise 4'cü sınıftalar.)

"Bak Cliff çok sinirlenmez, değil mi?" Chris tedirgindi.

"Richard sakin birisidir. Anlayışla karşılar." Clifford destek için elini Chris'in omzuna koydu.

"Ama ben öyle hissetmiyorum."

"Her zaman hissettiklerin çıkmıyor ama."

"Haklısın" Chris odaya girdi. Richard yatağında oturmuş kitap okuyordu.

"Richard" dedi Chris sesi titreyerek.

"Efendim, noldu?" Richard Chris'in ilk defa sesi titrerken halini gördü. Yatağında oturdu.

"Ben sana bir şey söylemem lazım." Chris oturmuyordu, oturmayı bile düşünmedi.

Richard tedirginlikle ayağa kalktı. "Hangi belaya bulaştın ki, bu seni korkutuyor?"

"Hufflepuff'lı kardeşin Layla var ya." Chris sert yutkundu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 11 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

İki seçilmiş(Harry James Potter x Alhena Lily Black)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin