Lumos/*
Hepinize selam bu gün Pazar ve yeni bölüm vuhuu. Yazım yanlışlarıma da çok takmayın lütfen. Bu arada okuyup beğenirseniz oy atın. Her neyse bölüme geçem. Besmele çekin ve başlayın.
______________________________________Altın dörtlü kahvaltı için büyük salona indi. Dördüde masaya oturduktan sonra Oliver geldi.
"Alhena, Harry, derslerden sonra kısa antreman var. Bu gün ilk gün olduğu için uzun olmayacak."
"Tamam, Oliver." Harry dedi.
"Tamam." Alhena ardından dedi.
"İlk günden antreman mı?" Hermione şaşkınlıkla söyledi.
"Bu yıl Oliver'in son yılı. Kendisi şampiyon olmadan okulu bitirmek istemiyor diye duydum. O yüzden sıkı çalışmamızı isteye bilir." Alhena dedi.
Kahvaltı bittikten sonra Alhena, Harry ve Ron Kehanet sınıfına gitti.
Alhena Harry ile oturdu. Ron ise masada biri sonradan gelir diye tek başına oturdu. Profesör Trelawney konuşmaya başladı.
"Bu sınıfta asil kehanet sanatını öğreneceksiniz. Bu sınıfta görü sahibi olup olmadığınızı keşfedeceksiniz."
Trelawney kendi önündeki masaya çarptı ve konuşmasına devam etti.
"Merhaba. Ben profesör Trelawney. Birlikte kendimizi geleceğe göndereceğiz. Bu dönem, çay yapraklarınl okuma sanatı olan Tasseomancy'ye odaklanacağız. Şimdi lütfen karşınızda oturan kişinin fincanını alın."
Hermione Ron'un fincanını aldı.
Ron şaşkınlıkla "Sen nerden çıktın?" diye sordu.
"Ben başından beri buradaydım." Hermione bunu dedikten sonra çaktırmadan Alhena'ya baktı.
Alhena ise göz kırpıp önüne döndü. Harry ile fincanları değiştirdi. Trelawney konuşmaya devam etti.
"Ne görüyorsunuz? Gerçek, bir kitabın içindeki cümleler gibi okunmayı bekliyor. Ama önce zihinlerinizi genişletmelisiniz."
Trelawney bunu derken Seamus'un kafasını tuttu. Elini çektikten sonra devam etti.
"Önce dünyevi olanın ötesini görmelisiniz."
"Bence saçmalık." Hermione dedi.
Profesör Trelawney Neville'e yaklaştı.
"Sen oğlum, büyükannenin sağlığı iyi mi?"
"Sanırım..."
"Yerinde olsam emin olmazdım. Fincanı ver."
Neville fincanı verir. Ardından profesör Trelawney fincana hayal kırıklığı ile baktı.
"Yazık. Zihinlerinizi genişletin."
Birden profesör Trelawney Alhena ve Harry'nin önünde durdu.
"Bakın, bir-birinizin fincanında ne görüyorsunuz?"
Alhena ve Harry fincana bakarak kitapın sayfaları karıştırırken, Trelawney göz ucu fincanlara baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İki seçilmiş(Harry James Potter x Alhena Lily Black)
FantasyHarry potter evrenin de 1 değil de 2 tane seçilmiş kişi olsa nasıl olurdu? Peki bu 2 kişi bir birlerine aşık olsa ..... Tüm hakları Gringotts bankasında saklıdır