Lumos/*
Selam bu gün Pazar günü ve yeni bölüm. İlk önce bu bölüm 3-cü yıla başlıyoruz. Bu yılı sadece kitaptan yazmayı düşünüyorum ama bazı yerleri filmden ala bilirim. Bu arada unutmayın Alhena bu yıl baya güzel oluyor hehe. Bu yıl yeni bir karakter ile karşılacağız. Oy atmayı unutmayın ve her hangi bir tepkiniz varsa yorumlara belirtin şakasız bölümleri okurken ne tepkiler verdiğinizi çok merak ediyorum. Her neyse uzatmadan başlıyalım. Besmele çekin.
______________________________________Alhena yaz tatillerinde Wilson'ların ailesinde delirmek üzereydi. Sırf Alhena'yı çalıştırmak için her şeyi istiyordular. İşin düzgün yapamadığı zaman Victoria koluna çizik atıyordu ama Alhena sinirlenince kolundaki yaraların geçtiğini fark etmişti ve Alhena'ya şu cümleleri kurmuştu "Aynı annen gibi ucube olmuşsun". Alhena bu zaman baya kızmıştı. Victoria kırmızı gözleri ve uçuşan saçlarını gördükten sonra odasının kapısını hızla çarpıp çıkmıştı. O günden sonra Victoria bir daha Alhena'nın koluna çizik atmadı.
Bu gün her zaman ki gibi Alhena Wilson'ların evinde çalışıyordu. Evin kapısı çaldı. "Baksana şuna" Diana kızdı. Alhena kapıyı açtı, Damian gelmişti. "Yarım saat sonra Dursley'lerin evine gidiyoruz. Marge gelicek. Sende Alhena orda Harry ile birlikte yemek servis ediceksiniz" . "Marge kim?" Alhena elindeki tabaklarlarla sordu. "Vernon Dursley'in kız kardeşi" Damian cevapladı. "Tamam baba bu haberi izleyip hazırlanıyorum" dedi Diana. Alhena tabakları yerine koyup hazırlanacaktı ki, televizyonda duyduğu cümleyle dona kaldı.
"... halk, Black'in silahlı ve son derece tehlikeli olduğu konusunda uyarılmıştır. Özel bir
telefon hattı kurulmuştur, Black'i görenler hemen buraya haber vermelidir"Alhena televizyona baktı gördüğü şeyle elindeki tabağı yere düşürüp elini kesti. Televizyonda babasının resmi vardı. Yani babası Azkabandan mı kaçmıştı? Ordan bıktığı için mi kaçmıştı? Yoksa kızını görmek için mi kaçmıştı?
"Ne yaptığını sanıyorsun sen" Damian Alhena'ya kızmıştı. Victoria tam kızıcaktı ki televizyonda gördüğü resim ile kendisi şok oldu. Victoria hemen kendine geldi "Alhena eline yara bandı yapıştır ve hazırlan çabuk. Alhena yara bandını kapıp hemen odasına kaçtı. "O kim anne?" Diana sordu. "Alhena'nın babası" cevapladı Victoria. "NE?" dedi Damian. "Her neyse hazırlanın. Merak etmeyin orası bildiğinin hapisane değil hemen bulurlar".
Şuan Wilson'lar ve Alhena Dursley'lerin evindeydiler. Alhena Petunia ile Victoria sarılmasını izleyince kusası geldi. Birden Victoria Alhena'ya döndü "orda dikileceğine mutfağa gitsene". Alhena mutfağa gitdi ve Harry'yi gördü. Harry Alhena'yı görünce gülümsedi "Merhaba Alhena. Nasılsın? Bu yaz bir türlü görüşemedik". Harry haklıydı sadece bu yaz tatili Harry ve Alhena 1-2 defa bir birlerini görmüşlerdi. Alhena karşılığında tek taraftan sırıttı "İyiyim Harry sen nasılsın? Evet bu yaz görüşemedik". Şuan ikisi masayı düzenliyordular. Harry sürekli Alhena'nın bir yere daldığını farketti "Alhena sorun ne? Sürekli bir yerlere dalıyorsun". Alhena duraksadı "Haberleri izledin mi?". Harry düşündü bu gün bir haber izlemişti aklına geldi ve gözleri büyüdü. "Yoksa o Black senin-". "Evet babam" dedi Alhena. Alhena bu konuda fazla konuşmamak için konuyu değişti "Marge o nasıl biri?" diye sordu Alhena. "Hiç de iyi biri değil kendisi Damian'ı arkadaşı gibi çok sever. Hep beni kötüler hatta bazen seni kötülediğini duydum" Harry cevapladıktan sonra kapı çaldı. Alhena ve Harry birlikte kapıya gittiler.
Harry kapıyı açtı. Eşikte Marge Hala duruyordu. Vernon Enişte'ye çok benziyordu: İriyarı, kalıplı ve mor
yüzlüydü, hatta kardeşininki kadar gür olmasa bile bir bıyığı da vardı. Bir elinde muazzam
büyüklükte bir bavul tutuyordu, diğer kolunun altına da ihtiyar ve kötü huylu bir buldog
sıkıştırmıştı. Hemen elindekileri bırakıp Dudley ve Diana'ya sarıldı. "Benim minik Dudders'ım ve ah benim Diana'm. Diana en son seni gördüğümde küçücüktün şimdi büyümüşsün". Harry gülmemek için kendini zor tutuyordu. "Siz hala burdamı yaşıyorsunuz?" Marge sordu. "Evet" Harry ve Alhena aynı-anda cevapladı. Marge sinirlendi"Bu nasıl evet demek? Benim kardeşim ve onun arkadaşı size evini açtı. Eğer şimdi benim kapımın önünde dursaydınız şuan yetimhanede kalıyordunuz. Boş durmayın bavulu taşıyın ve çantamı alın". Bunu dedikten sonra Marge çantasını Harry'e verdi. Alhena ağır bavulu alıcaktı ki Harry durdurdu "Bavulu bana ver sen çantayı taşı". Alhena çantayı aldıktan sonra söyledi "Keşke onun kapısına bırakılsaydık şuan yetimhanede mutluyduk". "Haklısın burdan başka her yer güzel" dedi Harry.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İki seçilmiş(Harry James Potter x Alhena Lily Black)
FantasyHarry potter evrenin de 1 değil de 2 tane seçilmiş kişi olsa nasıl olurdu? Peki bu 2 kişi bir birlerine aşık olsa ..... Tüm hakları Gringotts bankasında saklıdır