Kolye

67 9 2
                                    

Lumos/*

Selamm bu gün Pazar ve yeni bölüm vuhuu. Bölüme geçmeden önce bir şöy söyleceğim. Öhm eğer bu kitabı beğendiyseniz ve düzenli okuyorsanız hesabımı takip edermisiniz. Bazı duyuruları orda söylüyorum. Her neyse uzatmadan bölüme geçem. Besmele çekin ve başlayın.
______________________________________

Şuan altın dörtlü birlikte büyük salonda masada oturmuştular. 1 ci sınıf seçme töreni bitmiş şimdi Dumbledore konuşma yapıyordu. Arkadan Malfoy fısıldadı.

"Pottah, Pottah trende bayıldığın doğru mu?"

Parkinson'da ardından "Black'de bayılmış" diyip kıs kıs güldü."

Malfoy sırıttı "Doğru ya Black'te bayılmıştı. Black bak yine şans veriyoruz bizimle takıl yoksa bunların yanında çok bayılırsın."

"Seninle arkadaş olacağıma öleyim daha iyi, Malfoy." dedi Alhena.

Malfoy her zaman Alhena'yı kendi gruplarına almak için elinden geleni yapıyordu. Pansy ise bundan hoşlanmıyordu yüzünden bile belliydi.

"Alhena bu senden ne istiyor?" sordu önüne dönen kızgın Harry.

"Safkan olduğum için daha doğrusu Black olduğum için beni arkadaş grubuna almak istiyor. 1-ci sınıftan beri söylüyor." diye cevap verdi Alhena.

Dumbledore konuşmasına devam etti.

"Eski Sihirli Yaratıkların Bakımı dersinin öğretmeni emekli oldu onun yerine ise tanıdık isim geldi Rubeus Hagrid."

Hagrid ayağa kalkdı ama masada ki ler göbeği yüzünden dağıldı.

"Şimdi ise yeni Karanlık Sanatlara Karşı Savunma öğretmenimiz ise Remus Lupin."

Remus Lupin ayağa kalktıkdan sonra geri oturdu.

"Hogwarts ikinci emire kadar Ruh emicileri ağırlayıcak. Sirius Black için..."

Birden bütün gözler Alhena'ya döndü. Ron Alhena'nın rahatsız olduğu için fısıldayarak "Dönün önünüze." dedi.

"Ruh emicilere karşı dikkatli olun. Ruh emicilerin doğasında affetmek yoktur. Unutmayın en karanlık anlarda bile mutlu oluna bilir. Sadece işığı açmayı unutmayın."

Alhena babasının ismini duyduktan sonra bir şey yiyemedi. "Alhena bir şeyler yemen lazım. Kısa sürede baban tutuklanıcak bundan eminim." Hermione Alhena'yı teselli etti. Alhena da Hermione'yi daha fazla endişelendirmemek için bir şeyler yedi.

"Bu arada Harry, Ron size özel olarak bir şey göstericem. Hermione ne olduğunu biliyor."

"Gerçekten mi? O ne?" Ron ağzında ki yemeği yutarak sordu.

"Şimdi söyleyemem." Alhena dedi.

Altın dörtlü ortak salona girmek için merdivenleri çıktı bir kaç öğrencinin şifreyi söylediği halde şişman kadın kapıyı açmıyordu.

Harry "Fortuna Major" dedi ama şişman kadın kapıyı açmadı hala bağırıp bardağı kırmakla meşguldü.

Sonunda şişman kadın bardağı duvara vurarak kırdı ama "Kendi sesimle kırdım." diyerek öğrencilere kandırmaya çalışıyordu.

Alhena kalabalığı keçip biraz yüksek sesle "Fortuna Major" dedi. Şişman kadın sonunda kapıyı açtı.

Alhena Gryffindor ortak salona girdiği gibi arkadaşlarını bir kenara çekti. Kolyeyi gösterdi.

"Bu kolye benim anneannemden kalan kolye." Alhena dedi.

"Lily Gryffindor'dan mı kaldı?" Harry sordu.

İki seçilmiş(Harry James Potter x Alhena Lily Black)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin