Çatlak kazan

102 7 12
                                    

Lumos/*

İlk önce hepinize selam. 2 haftadır bölüm atmadığım için özür dilerim. Öhm Öhm özürümü dilediğime göre besmele çekin ve bölüme başlayın.
______________________________________

Alhena ve Harry odasına giderken Strix Alhena'nın omzuna kondu Alhena sırıttı. Strix boyut olarak büyük değildi tam aksine küçüktü o yüzden hep Alhena'nın omzunda olurdu ve sahibini çok severdi ama diğerlere karşı sıcak değildi. Alhena ve Harry'nin odaları yan yana kaldığını fark etti.

Alhena kendi odasına girdi kitapları masanın üzerindeydi. Hemen tılsım kitapını aldı göz gezdirdi. Burdaki büyülerin yarısını biliyordu çünki ne zaman kütüphaneye gitse illa 1-2 tane büyü öğrenmişti. Tılsım kitapını kenara koydu ve İksir kitapını açtı. Bu yıl yine iksirlerin kısa yolunu yapa bileceğini fark etti. Hemen iksirleri not aldığı defteri açtı karşısına ilk çıkan iksirin kısa zamanda nasıl yapılacağını yazdı ve kapattı. Sonra ise başka kitap gördü açsa hemen ısırıcak gibi duruyordu o yüzden açma zahmetine bile girmedi [Harry şuan kitap ile vs atıyo ğğüpeork]. Bavulundaki albümü çıkarıp resimlere baktı özellikle babasının resimlerine. Diğer sayfayı açtı babası hiç bir şey olmamış gibi 1 yaşındaki Alhena'ya sım-sıkı sarılıyordu. Albümü kapattı aşağıya inmeyi karar verdi. Alhena gitmeden önce Harry'nin odasının kapısını tıklatdı. Harry'i kapıyı açtı derin nefes alıp veriyordu.

"İyi misin? Savaştan çıkmış gibi halin var." Alhena sordu.

"Sihirli Yaratıkların Bakımı dersinin kitapı ile küçük savaşa girdim. Bende kazandım." Harry cevapladıktan sonra kedi ve fare önlerinden keçti.

"Tebrikler, artık aşağıya inelim." Alhena merdivenlerden aşağı indi Harry ise onu takip etti.

Alhena Ron ve Hermione'yi görünce her zamanki gibi sırıttı ama tartışığını görünce eski haline döndü. Ron ve Hermione aynı anda Alhena ve Harry'i gördü.

"Harry" dedi Ron.

"Alhena" ardından sevinçle Hermione dedi.

"Merhaba Hermione. Yeni kedi almışsın." Alhena kediye bakarak söyledi.

"Aslında baykuş alacaktım annem ve babam bunun için para vermiştiler. Almaya gittim kedi beni görünce sakinleşti satıcı ise bana bu kediyi almamı söyledi. Hatta satıcı bana satarken eskisinden rahat görünüyordu" Hermione kediyi severek söyledi.

"Güzel kediymiş." Alhena kediye baktı.

Hermione ve Alhena'nın oda arkadaşı Parvati Patil geldi.

"İlk önce merhaba ben bu yıl başka odada kalıcam haber vermek istedim." Parvati Patil dedi.

"Haber verdiğin için sağol" Hermione gülümsedi ardından Parvati Patil gitti.

Sonra ardından Molly Weasley geldi Alhena ve Harry'e sımsıkı sarıldı. Alhena ise hala sarılmalara alışmamıştı ama alışması gerektiğini biliyordu. Sonra Ginny geldi.

"Merhaba, Alhena geçen yıl yine zorluk çıkardığım için özür dilerim" Ginny kızardı kafasını aşağıya eğdi.

"Sorun yok her şey geçti." Alhena söyledi.

"Ginny sanki başka sorunun var." Hermione endişeyle söyledi.

"Sinir olduğum kızla aynı odada kalıyorum. Başka birinin odasına taşınmayı düşnüyorum." Ginny sıkıntıyla elini kızıl saçlarına geçirdi.

İki seçilmiş(Harry James Potter x Alhena Lily Black)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin