Gece 01.30'u bulurken, Minho odasından çıktı ve sessizce aşağı kata indi. Seungmin'i beklemek için gidiyordu ama Seungmin çoktan gelmiş onu bekliyordu.
Minho'nun geldiğini farkettiğinde oturduğu yerde dikleşti. Minho gitti ve yanına oturdu. Şöyle bi süzmek istiyordu onu. Ona göre çok uzun zaman olmuştu. Bir kaç kaftadır ne doğru düzgün konuşmuş, ne de kavga etmişlerdi. İkiside kavga etseler bile mutlu olcak durumdaydılar.
Uzun bi sessizlikten sonra Seungmin konuştu.
"Beni neden buraya çağırdın?"
Minho boğazını temizledi ve zar zor yutkundu. Kafasını çevirdiğinde Seungmin'le göz göze gelmeyi beklemiyordu.Seungmin kafasını çevirdiğinde o da önüne döndü ve cevap verdi.
"Biraz müsade et kendimi hazırlayım."
Seungmin kafa salladı.Minho karar vermişti. Ona söyliycekti duygularını ama korkuyordu. Ters tepki almaktan, bir daha onunla muhattap bile olamamaktan korkuyordu. Bir süre derin nefesler aldı ve geri verdi. Saat 02.00'ı bulduğunda Seungmin'in esnemesiyle daha da geçe kalmamak adına konuşmak için yanında oturan çocuğa döndü.
"Seungmin."
Seungmin gözünü ovuştururken cevap verdi
"Efendim Minho."
Minho, Seungmin'in elini gözünden çekti.
Seungmin'in kalbi hızlı hızlı atmaya başlamıştı."Seungmin, ben."
Minho duraksadı. Kekelemek istemiyordu.
"Evet sen?"
"Ben send-"Işığın açılmasıyla ikiside kapıya baktılar.
Kağıda duran Jisung, onlara öylece bakıyordu. Uyku sersemi olduğunda pek bişey anlayamadığı için içleri huzurluydu o açıdan.Seungmin konuştu.
"Noldu Jisung?"
Jisung mutfağa geçerken yarım ağız cevap verdi.
"Su içmeye geldim."Seungmin kafa salladı. Jisung bi bardak su aldı ve ışığı kapatıp odasına dönmeye koyuldu.
Minho tekrardan konuşucağı sırada Jisung tekrardan ışığı açtı.
"Pardon Seungmin. Işığı kapattım."Seungmin ışığı geri kapatmasını söyledi ve onun yanında gidip odaya çıktığından emin oldu. Geri Minho'nun yanına geldi ve oturdu.
"Şimdi söy-"
"Seungmin ben sana platoniğim!"
Minho bir anda söyleyip kurtulmak için sesini gereğinden fazla yüksekltmişti.
Seungmin ağzı açık duruyordu. Duygusunun aynı karşılığını almayı beklemediği için şaşırmıştı.O öylece dururken Minho iç güdülerine dayanamayıp Seungmin'in ensesinden tuttu ve dudaklarını dudaklarında misafir etti.
Karşılık aşamayı beklemiyordu. Seungmin de ona uyum sağlamaya başlayınca şaşkınlık ve mutluluğun verdiği kalp çarpıntısıyla birlikte hazlarını yaşıyordu.
İşe dilleri girdiğinde Minho yükselmeye başlamıştı. Seungmin'in işleri ilerletip ilerletmemek istiyceğini bilmediği için bir cevap ararmışçasına boşta kalan elini Seungmin'in beline koydu ve kendine doğru çekti.
Seungmin sanki hep bu anı bekliyormuşçasına Minho'nun kucağında yerini aldı. Minho Seungmin'in dudaklarından ayrılıp, boynunu dişlemeye başlamıştı.
Seungmin'in çıkarttığı inlemeler salonu doldururken, Minho iyice dolmuş şekilde acı çekiyordu.
Ayağa kalktı ve Seungmin'i duvara yapıştırıp öpmeye devam etti. Seungmin o sırada Minho'nun belindeki elini kasıklarına götürdü. Minho'nun dolduğunu farkettiğinde eliyle kasıklarını kavradı ve sertçe sıktı.
Minho acıyla inlememek için Seungmin'in alt dudağını ısırırken, Seungmin acıyla nefes vermişti.
Minho altındaki eşofmanı boxer'ıyla birlikte indirdi ve Seungmin'in omuzlarından bastırıp kasıklarıyla aynı hizaya getirdi.Seungmin, Minho'yu ağzına aldığında gel git hareketleriyle boşaltmaya çalıştı. Aynı zamanda dillerini sertçe deydirmesi, Minho'nun inlemesine neden oluyordu.
Ağzında hissettiği sıcaklıkla birlikte Seungmin son kez Minho'yu ısırdı ve geriye çekildi. O ağzını silerek koltuğa geçerken, Minho hala nefes nefese sızlanıyordu.
Bir süre sonra geldi ve Seungmin'in yanına oturdu. Seungmin derin nefeslerini alıp verirken, aynı zamanda konuştu.
"Benim, benim seni sevmediğimi kim söyledi Minho?"
Minho o an anlamıştı, tek taraflı sevmediğini. Onlar burda oturmuş, nefes nefese içlerinde zaferlerini kutlarken,
Herşeyi duyan Chan'da yukarda, arkadaşlarının mutlu olmalarının ve birbirlerinin farkına varmalarının sevincini yaşıyordu...
____________________
İman var içimde, güçlü bir biçimde
JssjjsNasıldı bölüm?
Ben şahsen en çok beğendiğim bölümlerden diyebilirim ama sizce devamını nasıl getiriyim aklımda pek bişey yok.
Neyse saat şimdi akşam 23.25 o yüzden iyi geceler hehe
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stay Away/2Min
Teen FictionBirbirlerinden uzak durmak isteyen ve ellerinde olsa birbirlerini bir kaşık suda boğucak olan Minho ve Seungmin ikilisi, gün geçtikçe birbirlerine âşık olurlar...