Heyyo everyone! Ben mandalina reis 🍊🍊
Bir halt yiyip fic yazicam çünkü neden olmasın.
Instagramda yaptığım bir pov videosu yüzünden buralardayım tüh kere tüh...
Yazım yanlışı varsa affedin.
Evet bir önceki yazdığım fici sildiğim doğrudur. Ama tekrar yazcam sadece yanlış zamana denk geldi o fic.
Neyse oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın.
Keyifli okumalar!
---
"Huzursuz bi' yağmur içinde kaybolmuş
Karanlık odalar, yalnız hayatlar.
Hiç hesapta olmayan bir yol ayrımında
Karşına çıkarlar bir anda.""Heesung, çok istediğini biliyorum bebeğim. Ama şuan olmaz, bir gören olacak."
Kafenin erkekler tuvaletinde birbirine açlık içinde bakan iki arsız beden ve onları dolu gözleriyle izleyen Jeon Jungkook.
Nasıl olduğunu bilmiyordu, ama neden olduğunu biliyordu.
O sadece sevgilisi sandığı Heesung ile kendi çalıştığı kafede oturup onu izlemek istiyordu çünkü onu seviyordu.
Ama buluştukları süre boyunca Heesung'un sürekli yan tarafa bakıp gülmesi, ve umursamazca cevaplar vermesi Jungkook'un bir şeylerden şüphe etmesine yol açmıştı.
Hayır hayır bu tam olarak bir aydır devam ediyordu.
Dışarıda gezerken sevgilisinin sürekli kızların göğüslerine ve kalçalarına bakmasından, evde film izlerken sürekli birileriyle mesajlaşmasından hatta ve hatta Jungkook'un patronuna sürekli üstü kapalı bir şekilde seks teklifi yapmasından bir şeyleri anlamıştı ama görmezden gelmişti.
Çünkü hayatındaki tek kişiyi de kötü bir anı olarak çıkartmak istemiyordu.
Çünkü o 19 yaşında bir gençti ve yalnız kalmak istemiyordu.
Ama o da bir insandı ve bugün olanlar bardağı taşıran son damla olmuştu.
Masada otururken sevgilisi bir anda kalkıp lavaboya gitmişti ve bir daha gelmemişti. Onu merak ettiği için küçük adımlarla tuvelete gittiğinde karşılaştığı manzarayla nefesini tutmuş ve zaten aylardır tahmin ettiği bu olayın nokta atışını izliyordu.
Saçı iğrenç bir sarı olan kız yüzündeki saklamaya çalıştığı ama asla beceremediği sivilceriyle ve abartı makyajıyla karşısındaki oğlanı öpüp tahrik ediyordu.
Jungkook ise iki minik ellerini pervaza yaslamış dolu gözleriyle onları izliyordu.
"Durmak istemiyorum Eunchae.Çok bile dayandım." Demişti Heasung boğuk sesiyle.
Kız yalandan dudaklarını büküp;
"Peki ya Jungkook, ona ne olacak?" Deyince Jungkook ise bu sorunun cevabını merak ediyormuş gibi yerinde huzursuzca kıpırdadı.
"Siktir etsene. Hiçbir zaman sevmedim onu biliyorsun. Engellinin tekiydi zaten. Karnımı doyurduğu için yanımda tutuyordum bunca zaman." Dedi kısık sesiyle.
Eunchae'nin beklediği cevap buymuş gibi hafifçe sırıtıp ojeli tırnaklarını çocuğun yüzünde gezdirdi.
"Bazen ona çok acıyorum. Ben bile onun bu saflığına dayanamazken o nasıl dayanıyor anlamıyorum." Dedi Eunchae gerçekten acı dolu bir sesle.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Azelya •Taekook•
FanficKonuşma engeli olan Jeon Jungkook ve onun biricik hırsız sevgilisi Kim Taehyung. --- "Seni anlamam için kelimelerine ihtiyacım yok Jungkook. Gözlerin her şeyi anlatıyor zaten." --- Oysa onu koparmadan çiçek koklar gibi sevmişti. O nasıl kıymıştı yaş...