Heyyo Aşkıçımlarrr
Öncelikle açıklamak istediğim bir şey var.
İlk bölümdeki Heesung ve Eunchae'i çok seviyorum, sadece fice karakter bulmak zorundaydım bende onları seçtim.Eunchae, Le Sserafim grubundaki biasım, öyle yazmak zorundaydım sorry kdjxgxnskxh.
Neyse oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın.
Keyifli okumalar!
---
"Tam yerinden, en derinden
Ellerinle gençliğimden tutuyorsun.
Kendini çok sevdirmeden git istersen artık.
Nasıl olsa bu yüzden ölmüyorsun.""Tekrar karşılaştık şans mı yoksa kader mi bilmem ama seni tekrar görmek hoşuma gitti ufaklık."
Boncuk gözleriyle şaşkınlıkla Taehyung'a bakan Jungkook, ve onun bu halini fazlasıyla tatlı bulan Taehyung.
Fazlasıyla şaşırmıştı çünkü onu tekrar görmeyi beklemiyordu Jungkook. Hala ona şaşkınlıkla bakarken Taehyung şemsiyeyi tutmasını iste, ardından yere eğilerek Jungkook'un toplamaya çalıştığı bozuk paraları topladı.
"İşte bitti." diyerek çöktüğü yerden kalkıp bozuk paraları eliyle temizlemiş ardından hiç çekinmeden Jungkook'un yağmurluğundaki cebe yerleştirmişti.
"Hey, neden bu kadar şaşırmış bakıyorsun?"
dedi Taehyung gülerek.Jungkook yüz ifadesini değiştirip kaşlarını çatmıştı. Bunun üzerine Taehyung;
"Bu kadar somurtkan olma, kaşlarını çatmaktan başka bir şey bilmez misin sen? Gül bakalım gülebiliyor musun?"
Jungkook, söylenenlere gülmek istese de gülmedi. Çünkü.. çünkü o gülmeyi hak etmiyordu.
"Pekâlâ nereye gidiyorsun?" dedi en sonunda pes ederek.
Jungkook, not defteri yanında olmadığı için birkaç saniye duraksamış ardından elini telefonunu çıkartmak için cebine yöneltmişti ki Taehyung;
"Avuç içime yazabilirsin, ben anlarım." demişti gülerek.
Jungkook'un kalbi hızlandı bir kaç zaman için ardından Taehyung'a şemsiyenin altına gelmesi için yer açtı Taehyung da şemsiyenin altına girdi.
Aralarındaki boy farkı yüzünden Jungkook kafasını kaldırmak zorunda kalıyordu çünkü alnı Taehyung'un göğsüne denk geliyordu.
Taehyung avuç içini ona uzatıp Jungkook'un yazmasını bekledi ardından azıcık durakasasa da işaret parmağını Taehyung'un avucuna sürterek 'eve' yazdı.
Taehyung zaten cevabı biliyordu ama tanıştıkları süre boyunca onun en çok dikkatini çeken şey; küçücük elleri ve boncuk boncuk parlak gözleri.
Sadece ufacık da olsa bir temas istemişti Taehyung. Ve bu onun fazlasıyla hoşuna gitmişti. Bu onların ilk temasıydı.
"Seni bırakmamı ister misin? Ayrıca şemsiyeni öyle herkese vermemelisin. Özellikle evine ansızın giren biriyse verme, hak etmezler. İyilik yapayım derken aptal olmanı istemem."
Jungkook'un kaşları çatıldığında bu sefer telefonunu çıkardı ve not kısmını açıp yazmaya başladı.
'Yaptığım iyilik aptallıksa benim aptallığım, şemsiyemi verdiğim için pişman değilim.'
Taehyung okuduğunda güldü." Pekâlâ kızma, sen öyle diyorsan öyledir. Hadi gel hem sana şemsiye alalım." demişti ki bir anda telefonu çalınca cebinden çıkarmış ve kulağına götürmüştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Azelya •Taekook•
FanficKonuşma engeli olan Jeon Jungkook ve onun biricik hırsız sevgilisi Kim Taehyung. --- "Seni anlamam için kelimelerine ihtiyacım yok Jungkook. Gözlerin her şeyi anlatıyor zaten." --- Oysa onu koparmadan çiçek koklar gibi sevmişti. O nasıl kıymıştı yaş...