8.BÖLÜM;KIRIK KALPLER VE İYİLEŞMEYECEK YARALAR

15 1 0
                                    

İyi okumalar...

Şarkılar;

-Ready to play -Clup Danger
-Can kırıkları-Şebnem Ferah
-Dip-Madrigal
-Kalp kırıkları-Toygar Işıklı

Benim'de bir kalbim vardı,
Dört parçaya ayrılmış ama hala
bir arada olan kırık bir kalbim.

KİMSESİZLER 8.BÖLÜM;KIRIK KALPLER VE İYİLEŞMEYECEK YARALAR

Büyük bir yangın vardı,kalbimde.

Bütün odacıkları cayır cayır yanıyordu,
nefesim kesiliyordu ama kalbim küt küt atmaya devam ediyordu.Öyle büyük bir yangındı'ki bu,organlarım cayır cayır yanarken bir yandan görevlerini yapmayı sürdürüyorlardı.

Yanıyordun,ama yaşamaya devam
ediyordun.

Şuan tam olarak bu durumdaydım,
yandığımı kül olduğumu ve camdan esen rüzgarla uçtuğumu hissediyordum.

Ben yanarken küllerim toprağa karışıyordu.

Ufuk tam kapının önündeydi sinirliydi,
öfkeliydi alnında beliren damarlar ve hızla inip kalkan göğsü hiçte hayra alamet değildi.

Selim tam dibimdeydi,parmakları sol yanağımdaydı yüzündeki ifadeden şaşırmış olduğu çok belliydi.Ama ne parmaklarını yüzümden çekmişti,ne de dibimden ayrılmıştı.

Ben ise kelimenin tam anlamıyla yanıyordum,her yerim her uzvum cayır cayır yanıyordu ve bu yangının sebebi az sonra neler olacağanı bilmememden kaynaklıydı.Bilinmezlik insanı cayır cayır yakıyordu.

Bilinmezlik bir yangındı,seni yavaş yavaş kül eder ve öldürürdü.

Ufuk'u tam kapı çarptığında duymuştum,
elinde bir silah vardı ama ne aralık Selim ona dönmeden silahı yok etmişti onu bilmiyordum.

Şuan kapının önünde sadece Ufuk vardı.
Elinde silah yoktu.

"Beyfendi?"dedi Selim alaylı ama bir o kadar kaba bir şekilde."Siz kimsiniz?"

Selim'in sorduğu soru ile anında başımı Selim'e çevirdim.Ufuk kimdi?,neden burdaydı?Ufuk'ta bunların bir açıklaması var mıydı?Ya da bir delilik ile hiç düşünmeden mi gelmişti?Neden böyle bir delilik yapmayı tercih etsindi?

Ufuk cevap veremeden Selim sorularına devam etti."Ve neden odaya pat diye daldınız.Ayrıca,"dedi ve bana baktı sonra her ne diyecekse o kelimelerin hepsini ağzından geri gönderdi

Çünkü kapıyı kilitlediğini bana söylememişti ve eğer şimdi bunu sorarsa benim gözümde kötü bir duruma düşecekti.

En azından kapı açma konusundan yırtmıştık.

"Ayrıca?"diye ilk defa konuştu Ufuk,kaşını kaldırmıştı yüzünde alaylı bir ifade vardı.Ve inanılmaz bir şekilde kızgın gözükmesinin yanı sıra aşırı sakindi.

"Ayrıca sizi tanımıyorum,kim olduğunuzu merak ettim"dedi Selim diyecek birşey bulamadığında.

"Sanki bu soruyu ilk başta sormuştunuz?"
dedi Ufuk alaylı sesiyle,adamla kafa buluyordu resmen.Şu durumda!

Selim'in Ufuk'un dediklerinden sonra kaşları havalandı,şaşırmıştı.Ufuk'un onunla dalga geçtiğini anlamayacak kadar salak değildi,
onun şaşırdığı şey karşısında onunla dalga geçecek cesareti olan bu kişinin kim olduğuydu.

"Bence siz cevap verin,ben iki kere sordum.
Sizde hala tık yok"diye mırıldandı Selim.

Ufuk odanın içerisine doğru adımladı ve bana bile bakmadan direk Selim'e baktı.
Kaşları düz bir çizgi halini almıştı,sakin gözüküyordu.Ne diyeceğini ise diken üstünde bekliyordum.

KİMSESİZLER Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin