Ο γάμος του Αντρέα κι της Ιωάννας

12 1 0
                                    

Κυριακή 9 Σεπτεμβρίου 2018

Άλλο ένα καλοκαίρι μακριά, άλλο ένα καλοκαίρι που δεν βρέθηκαν. Δύο χρόνια πέρασαν πλέον. Μακριά ο ένας από τον άλλον. Αυτό το καλοκαίρι ο Νίκος ορκίστηκε από τη σχολή του. Δεν είχε πια τις υποχρεώσεις του στη Αθήνα. Δεν ήξερε τι έπρεπε να κάνει. Η Λίζα από τη πλευρά της δεν κατέβηκε καθόλου στη Λάρισα για διακοπές. Ανακάλυψε μια νέα δουλειά κι όλο το καλοκαίρι ήταν σε αυτήν. Κανείς δεν μιλούσε για αυτό αλλά όλοι ήξεραν. Μα σήμερα κανείς από τους δύο δεν έχει σημασία.

Κυριακή, η ημέρα του γάμου της Ιωάννας κι του Αντρέα

Έφτασε η γιορτινή η μέρα που όλοι περιμέναμε. Ο Αντρέας με την Ιωάννα δεν είχαν καταφέρει να πάρουν άδεια για πιο πριν, γι' αυτό ο γάμος γίνεται τώρα τον Σεπτέμβρη. Αν κι το καλοκαίρι έχει σχεδόν τελειώσει, η ατμόσφαιρα είναι ακόμα ζεστή. Για αυτό τα παιδιά αποφάσισαν να κάνουν την δεξίωση σε ένα κτήμα, η Ιωάννα πάντα ονειρευόταν μια δεξίωση με πυροτεχνήματα. Η εκκλησία που θα τελεστεί το μυστήριο δεν θα μπορούσε να γίνει αλλού εκτός από τον Άγιο Αχίλλειο. Τώρα είναι τρεις ώρες πριν την τέλεση του γάμου. Το σπίτι Παπαγιάννη βρίσκετε εξαιρετικά στολισμένο από πιθαμή σε πιθαμή. Το κουστούμι του γαμπρού στέκει περήφανο πάνω στη Κρεμαστά κι περιμένει τη στιγμή που θα φορεθεί. Η κυρία Μαρίνα ετοιμάζει κι τη τελευταία λεπτομέρεια πάνω της κι δίπλα της στέκει ο κύριος Μιχάλης χαμογελαστός μέσα στο κοστούμι του.

« Παντρεύεται ο πρωτότοκος Μάρκο μου» η κυρία Μαρίνα στάθηκε δίπλα στο άντρα της κι έβλεπαν τις αντανακλάσεις τους στο καθρέφτη. Ο κύριος Μάρκος φίλησε απαλά στο χέρι το χέρι της.

« Άντε μακάρι να έχουμε χαρές κι για όλα μας τα παιδιά» συμπλήρωσε εκείνος

« Καλά για την Βάλια μας κι τον Μάνο.. το έχω σίγουρο. Οι άλλοι είναι το θέμα » το βλέμμα της κάπως σκοτείνιασε από πριν « Σήμερα ευχόμαστε με την Ελπίδα να μιλήσουν επιτέλους. Κρίμα να μην είναι μαζί αυτά τα παιδιά» εξέφρασε όλα τα παράπονα της με ένα μικρό αναστεναγμό δυσφορίας

« Μαρίνα, ας μην ανακατεύουμε. Τα παιδιά αν θέλουν, θα τα βρουν. Κουβέντα σήμερα για αυτό. Είναι ήδη δύσκολο για εκείνους. Το ξέρεις πως αυτοί θα παντρέψουν τα παιδιά» ο κύριος Μάρκος την έβαλε στη θέση της για να αποφύγει διάφορες άβολες συζητήσεις απόψε

«Πως τα κατάφερε ο Αντρέας κι τους έκανε κουμπάρους.. ακόμα δεν καταλαβα» σχολίασε για άλλη μια φορά η κυρία Μαρίνα

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 19 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Καλοκαιρινό ΜυστικόWhere stories live. Discover now