Τρίτη 12 Ιουλίου 2016
Είχε περάσει κι όλας μιας εβδομάδα από την μέρα που τα κορίτσια ήρθαν σε αυτό το εξοχικό. Ο Νίκος αποφάσισε να πάρει κάποιες αποστάσεις κι ερχόταν στο σπίτι αραιά κι που, χωρίς να ασχολείται με τη Λίζα. Σκέφτηκε πως μια απόσταση θα βοηθούσε να ηρεμήσουν τα πράγματα μεταξύ τους. Στο μεταξύ τα πράγματα μεταξύ της Βάλιας κι του Μάνου βρίσκονται σε τεταμένο σκοινί. Δεν μίλησαν ξανά για εκείνο το περίεργο φιλί κι γύρισαν στη κατάσταση που υπήρχε ήδη μεταξύ τους. Κι η παρέα συνέχισε κανονικά να βγαίνει για μπάνιο το μεσημέρι, σε διάφορες ταβέρνες τα απόγευμα κι να περνάει τα βράδια του στο μοναδικό μπαρ της περιοχής. Ένα όμορφο καλοκαίρι εξελίσσονταν με όμορφες στιγμές.
Η παρέα των παιδιών έτρωγε το φαγητό που είχε ετοιμάσει ο Νίκος με τον Μάνο. Τα αγόρια είχαν όρεξη για ένα τεράστιο πρωινό κι στο τραπέζι υπήρχαν πολλά ειδών φαγητό για κάθε γούστο. Τα κορίτσια είχαν ανοίξει μια αδιάφορη συζήτηση για τα χρωματιστά μαγιό. Ο Μάνος διάβαζε ένα άρθρο στο κινητό του, ενώ ο Νίκος στεκόταν αμίλητος.
Ο Νίκος είχε κολλήσει σε εκείνο το φιλί, του είχε λείψει κι ας μην ήθελε να το παραδεχτεί. Είχε περάσει μια εβδομάδα Τα χείλη της ήταν τόσο απαλά κι όμορφα, αυτή η γεύση τους ήταν άτιμη. Το μυαλό του έφτιαχνε ξανά κι ξανά την σκηνή που περπατούσε κι κάθισε πάνω του. Το γυμνό, απαλό της δέρμα πάνω στο δικό του. Το στήθος της, η μυρωδιά της. Ήταν τόσο όμορφη αυτή η κοπέλα, τα λάτρευε όλα πάνω της.. ειδικά το χαμόγελο της. Το μόνο πρόβλημα ήταν η συμπεριφορά της, για ποιο λόγο ήταν τόσο επιθετική μαζί του; Τι είχε κάνει τόσο λάθος μαζί της;
«Σου πήρε η γάτα την μίλια;» τον ρώτησε η Βάλια, η οποία καθόταν μαζί με την Ναταλία σε διπλανές καρέκλες
«Όχι απλά σκέφτομαι» αποκρίθηκε εκείνος, δήθεν αδιάφορα
«Πρόσεχε μη το κάψεις» σχολίασε ειρωνικά εκείνη, η Βάλια ήταν ακόμα νευριασμένη μαζί του από το περίεργο περιστατικό που συνέβη
Σε ένα άλλο δωμάτιο του σπιτιού βρισκόταν ξύπνια η Λίζα. Είχε λίγα λεπτά που είχε ξυπνήσει κι δεν είχε την δύναμη να σηκωθεί από το κρεβάτι. Ακόμα κι το δικό της μυαλό είχε κολλήσει σε αυτό το φιλί, ίσως λίγο παραπάνω από εκείνον. Δεν ήξερε τι έπρεπε να κάνει μαζί του. Η λογική ουρλιάζει όχι, μα η καρδιά προστάζει να τρέξει πάνω του κι να είναι μόνο μαζί του.
YOU ARE READING
Καλοκαιρινό Μυστικό
Romance"Σα ναυαγοί ερωτευμένοι, μέσα στο όνειρο χαμένοι.. θα ξεχάσουμε μωρό μου τα παλιά„ [-Σα ναυαγοί, Νινο] Εκείνος την πλήγωσε, εκείνη δεν τον ξέχασε. Και τα χρόνια... περνάνε! Η Λίζα μεγάλωσε με τη ανάμνηση του. Εκείνος αποτελούσε ένα -σχεδόν- ξεχασμ...