"4. Oldu bu yeter dişlerin ağrıyacak!"
"Смешиваем!"
(Karışma)"Senin iyiliğin için söylüyorum sonra gelip bana dişim ağrıyo diye ağlama!"
"Dişim ağrısa sana söylemem zaten!"
4. Çikolatasını yiyordu ve ağzının heryerine bulaştırmıştı, ama bu onun çokta umrunda gibi durmuyordu.
"Paketlerini atayım bari ver"
Diyip çöp kutusuna attım paketleri. Geri salona döndüğümde 5. paketi açıyordu."Lan valla dişlerin ağrıyacak yarın yersin diğerlerinide"
"Ağrımaz" dedi peçeteyle heryeri çikolata olmuş ağzını silerken
"Of of, aldığıma pişman ettin be rusyalı"
"Geç otursana karşıma bişrey dicem"
"Bişreymi dicen?"
"Evet bişrey dicem geçsene"
Sırıttım, olsun yavaş yavaş öğrenecekti acelesi yoktu. Ama hem aksanı hemde kelimeleri yanlış söylemesi aşırı komikti, gülersem cimcikliyeceği için gülmüyordum.
"Buyur ne diyecektin" Dedim koltuğun üzerine koyduğu paketi sehpaya koyarken.
"Babam ünlü bir reklam şirketinin sahibi demiştin, yani maddi durumunun baya iyi olması gerekiyor, neden kiralık bir evde kalıyorsun?"
Diye sordu çikolatasının son parçasını ağzına atarken."Ben bir yanlış yaptım, babamda ceza olarak kiralık bir evde kendi başıma kalmamı istedi. Tabii sonra ben dersimi aldım babamda geri eve dönmemi istedi ama ben iyiyim böyle, kendi yaşantımı kurmak istiyorum"
"Hayatında birimi var?"
Niye hep bu soru?
"Yok, olsada evlenemeyeceğimiz için"
"Rusya'da eşcinsel evliliklerin yasal olduğu birkaç yer var
(Sallıyorum burda gerçekten yasal mı değilmi bilmiyorum)"Ciddi misin? Sen şanslısın ozaman sevdiğin kişiyle evlenebilirsin"
"Evet, umarım kalbim bir Türk'e tutulur"
"Neden? Kendi ülkenden birini istemiyormusun?"
"Yani hayır tabiiki kalbimin kime tutulacağını bilemem ama, Türklerin kişiliği aşırı hoşuma gidiyor vatan sevgileri, mizahları, aşkları, içlerindeki askerlik duygusu, işte bunlar hoşuma gidiyor benim"
Bir rusun bizi böyle tanımlamasına sevinmiştim, gerçekten kafamda hep bir soru vardı 'başka ülkelerdeki insanlar bizi nasıl görüyor?' diye, bazı insanlarda bir iz bırakabilmemiz güzel birşey ülkemle gurur duyuyorum.
Sırıtıp 6. Çikolatasını açmaya çalışan sarı kafayı kollarımın arasına alıp saçlarını karıştırdım"Dişlerin çürüyecek..."
Nikolay
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RUSYALI (BXB)
Romance"Sen kimsin lan? ve evimde ne arıyorsun..." "Но это же мой дом?" "He?" 08.09.2023