1 bölüm⛓️

963 78 56
                                    

Başlama tarihi :
16 Kasım perşembe 2023
Saat : 10:14

Başlama tarihi : 16 Kasım perşembe 2023 Saat : 10:14

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bu kitap yarası dinmeyen herkese...

Bu kitap hiç bir zaman sevilmeyecek  olan her kese..

Bu kitap aşkta hep kaybeden her kese...


1 bölüm

... KUSURSUZ ÇİZİK ...

Kimse beni düşünmesin, düştüğüm gibi kalkarım...

Gülümsemeye çalışıyorum hayat benimle gülüşümle güzelleşsin istiyorum ama olmuyor , hayat gülüşümü beğenmiyor.

Yaşadığım hayatı hiç bir zaman sorgulamak istemezdim, ailemi hiç bir zaman sorgulamak istemezdim çektiğim acıları hiç bir zaman sorgulamak istemezdim,Ama bu hayat her şeyi yapmama müsade eti.

Bir karanlık ve bir aydınlık , benim ise bir seçim hakım vardı ama ben seçmedim hakım olmasına rağmen seçmedim, onlar seçti  onlar benim için karanlığı seçti ve bende içinde kaldım.

Kurtulma şansım vardı ama ben görmezden geldim , eğer görmezden gelmeseydim bir daha aydınlığı görmeyecktim, ve görmezden gelmeme rağmen ben bir daha o aydınlığı görmedim.

Onlar yazdı bende yaşamak zorunda kaldım, eğer ben yazsaydım bu kaderi yaşamak istemezdim kimsenin yaşamasını istemezdim.

tanrı yazar biz ise doğru olanı bulmaya  çalışırız.

Bu acı dolu hayatı ben seçmedim çıkmak istedim ama bana elini uzatan kimse olmadı bir el vardı oda kelepçe vardı bileğinde

Okula gidecektim ama gidemedim ayaklarım beni başka yere götürüyor ayaklarım beni onun mezarına götürüyor alışamadım , onsuzluğa ben daha alışamadım ki
Onunla olan anlarımız bir bir geldi aklıma beni çok seviyordu beni çok şımartıyordu

Gözümden akan yaşları sildim.

" bence dünyanın en güzel rengi senin gözlerin "

" ne varki gözümde sadece kahverengi işte"

" keşke ne kadar güzel bir renk olduğunu görsen "

" görüyorum çünkü seninkilerde kahverengi"

" ama sana çok yakışıyor " güldüm " çoğu insansın basit gördüğü o renk sana çok yakışıyor ve benim en sevdiğim renk oldu"

KARANLIĞA MAHKUM ( Firari Katil Serisi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin