9 bölüm
...TEHLİKE...
" saat sekiz sularında bir ceset bulundu ve sabah öldürüldüğü ortaya çıktı" diye konuşan haberci adamı dinliyordum.Ve bu haberi burada olan her kes duydu Ölen kişi berene saldıran o çocuktu ve cesedini bulmuşlardı. Çocuk berenle buluşmadan önce bir gurup erkekle kavga etmiş ve suç onların üstüne kaldı gibi duruyor ve o guruba hiç üzülmedim çünkü küçük Yaşta olan çocuklara uyuşturucu veriyorlar.
"Genç çocukmuş " dedi feyran hanım " kim bilir ailesi ne haldedir " diye devam eti ve elindeki tableti bıraktı, Şuan hepimiz kahvaltı masasından oturuyorduk,Bugün okula gitmedim kendimi çok kötü hissediyordum ve Berende gitmemişti oda çok kötüydü bu gün yanına uğrayacaktım o olaydan sonra arazlada hiç yüz yüze görüşmediler çünkü araza bir şey beli etmek istemiyor.
" anne " durunun sesini duydum" okulumun kapanmasına az kaldı ne zaman tatile gideceğiz " Bakışlarımı durudan çektim ve bana bakan amcama baktım. Kahvaltı masasındaydık. Ve amcamda buradaydı.Peki neden bana öyle bakıyordu sanki bir şeylerden şüphe duyuyor gibi umarım firari hakkında hiç bir kanıt yoktur amcamın elinde.
" şu hapisten kaçan adam" diye Araz konuştu ve ona baktım
Neden ondan bahsetti Şuan ki bu pislik.ve en son kıraç Polatan artık her kesin onun adını söyleye bilir emrini vermişti ama galiba daha yapmamışlar." hala peşinde misiniz yakalanmadı mı bu adam "diye devam eti O sırada duru olduğu yerden kalktı." anne ben ablamın kedisini biraz sevip sonra okula gide bilir miyim" dedi duru feyran hanım masadan kalktı durunun elini tutup yanımızdan ayrıldılar. Masada ben babam Araz ve amcam Ahmet vardı.
" adamın peşindeyim hala ama ortada bir şey yok , sanki yok oluyor ve bulamıyoruz onu,biz hariç onun peşinde daha çok adam var ve onlarda bulamıyor bu iş çok zor ve ben sıkılmaya başladım bu işten bir an önce onu kaçtığı yere geri tıkmam gerek " amcamın kıraçtan bir hayvanmış gibi bahsetmesi neden benim canımı sıktı.
" o kadar düşmanı var ve kimse o adamı yakalamıyor " diye öfkeyle konuştu Araz" bu çok saçma geliyor bana bir insan nasıl bu kadar tedbirli ola bilir ki" ve bende onun asla tedbirli olduğunu düşünmüyorum çünkü kafasının estiği gibi davranıyor ve kendini asla umursamıyor Kıraç.
" elbette polis bile olmazsa bir düşmanının eline geçecek ve onun o korkusunu görmek için gerçekten çok sabırsızım " dedi amcam gülen bir yüzle Ve bence eğer Kıraç ateş kavas düşmanının eline bile girerse korkmaz. Korksa bile beli etmez yeni oldu onu tanıyalı ama bu kısa sürede az da olsa az çok nasıl bir adam olduğunu gördüm.
" ailesi yok zaten etrafı düşman dolu ben olsam çıkmazdım o dört duvar arasından" araza baktım
Elimdeki bardağı bıraktım." belki her kes korkak değil dir abi" dedim sakin ve düz bir sesle " insanlar aynı değil " Bütün bakışlar beni buldu.
" o adamla senin fotoğrafların çıkmıştı bir ara etrafında yok o değil mi " diye konuşan amcama baktım
" elbette yok öyle bir şey amca boşuna peşime polis falan takma" dedim ve bende olduğum yerden kalktım.
" afiyet olsun size " dedim ve giderken son duyduğum şey aklımda kaldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIĞA MAHKUM ( Firari Katil Serisi)
General FictionBu bir karanlıktı, bu bir mahkumluktu ve bu bir idamdı, içine girilmiş olan dört duvar arası ve orada ölümü bekleyen yüzü çizikli bir adam. Her şey devlet gibi olacak diye bir kural yoktu her şey firari katil gibi olacak diye bir kural vardı ve o k...