-Wy jesteście jebnięci.
-Kiara pomyśl to....
-Ona nie myśli-Cadem prychnął.
-To może być realne. Zbliżył się do ciebie i od kiedy to zrobił tyle złego cię spotkało-powiedziała troskiliwym głosem. Ale mnie to wkurwiało.
-Gówno prawda! Jedyne co mnie złego spotkało w życiu to był ten pieprzony Matt od pieprzenia szmat!
-To nie ma sensu-stwierdziła beznamiętnie Emily opadając bezradnie na oparcie kanapy.
-No właśnie!-wkurzyłam się i to pożądnie.
-Kurwa no to kto!-pierwszy raz w życiu widziałam tak wkurwionego Cadema.
-A Matt?
-On nie żyje-powiedziałam tak, bo przecież tak było prawda?
-Masz pewność?-Jessy wyglądała na zirytowaną.
-Trzeba to sprawdzić-szepnęła Laura.
Dużo podczas tych rozmów z nią se pogadałam i jest córką jednego z tych jebanych mafiozów.
***
MatteoSiedziałem w swoim biurze oczekując na Nicole (dop.aut. dziewczyna Matteo)
Niespodziewanie do mojego biura wbiegła Kiara.
-O japierdole...
-Nie japierdol mi tu. Nie wiesz że się puka?
-Ale ty glow up zrobiłeś. Jesteś teraz jakiś taki...poważny-stwierdziła moja siostra.
-Wiem. Nasz ojciec planuje iść na emeryturę. Ja przejmę jego stanowisko-zamyśliłem się wpatrując się w jej brązowe oczy-Co cię do mnie sprowadza Kiaro?
-Nie zesraj się, że taki poważny jesteś. Chce zobaczyć Matt'a.
-On nie żyje.
-Żyje-odpowiedziała odrazu pewnie.
-Skąd ta pewność?-zapytałem niechcąc żeby się bała. Agencja ukrywała przed ludźmi wiele rzeczy, a szczególnie ja, Louis, Tata i mój Brat. A w sumie cała rodzina przed nią.
-Nie wiem. To tylko przeczucie-patrzyła w moje oczy próbując zrobić morderczy wzrok. Nie przestraszyła mnie. Oparła się o moje biurko delikatnie nachylając się nade mną.
-Wyjdź proszę Kiaro. Nie mam czasu na Twoje pogadanki
-Słucham?
-Powiedziałem abyś wyszła.
-Wypraszasz własną siostrę? Żałosne-powiedziała i wyszła bez dalszej dyskusji.
Postanowiłem włączyć muze niechcąc siedzieć w ciszy. W tle leciała Britney Spears.
Oops, I did it again
I played with your heart, got lost in the game
Oh baby, baby
Oops, you think I'm in love
That I'm sent from above
I'm not that innocentChciałem wyłączyć ten szajs ale się nie dało. Waliłem w te radio aż w końcu przełączyłem piosenkę.
Last Christmas I gave you my heart
But the very next day you gave it away
This year, to save me from tears
I'll give it to someone specialJezus Maria.
MAMY JESIEŃ. A ta banda zaprzeproszeniem pojebów z radia włącza jakieś świąteczne piosenki.
Znowu uderzyłem w radio. Tym razem leciało Carelees Whisper.
Wydaje mi się że każdy to zna.
I wtedy do mojego biura po cichu weszła Nicole.Rozegrała się romantyczna melodia. Podniosłem na nią wzrok.
CZYTASZ
What is love?
Romance24 letnia Kiara po studiach medycyny w końcu decyduje się na przyjęcie pomocy, po strasznych przeżyciach i traumię. Los skazał ją na pracę z tajemniczym brunetem. Z czasem chłopak uświadamia sobie, że coś czuję do dziewczyny. Tylko czy ona to odwzja...