Öngyilkossági kisérlet

131 7 3
                                    

Liam szemszögébő:

-N-Noah?..

-Szia Liam- Teljesen meglepődtem mikor meg láttam a bár főnökét a házam előtt, egyáltalán honnan tudja hogy hol lakok?.. Kissé megtorpantam. Mit keres itt, és egyáltalán mit akar tőlem.

-Igen?..

-Szeretnék veled beszélgetni.

-Sajnálom de most vendégem van, nem érek rá..- Mikor zártam volna be az ajtót a lábával megtámasztotta hogy ne tudjam becsukni.

- Kérlek.

-R-Rendben..

Szóltam Alex-nak hogy sajnos haza kell mennie, de megígértem neki hogy mindent el fogok neki mondani. Le ültünk az asztalhoz és a főnököm a kezembe nyomott egy papírt.

-A felmondási leveled.

-Hogy tessék?!- Álltam fel egyből kezembe a papírral. Ez nem lehet! Nekem nincs máshova mennem!

-Sajnálom hogy erre a döntésre kellet jutnom.- Állt fel és fogta meg a vállam.-De viszont tudunk változtatni ha szeretnéd.- Éreztem hogy kezei levándorolnak egészen derekamig. Tudtam mit akart.. 

-Jó.. Csak hamar végezünk.- Halkítottam el a hangom a mondat végére. Nem szeretném, de nincs más választásom, nekem fontos a munkám! Még akkor is ha gusztustalan.. Kezei le vándoroltak egészen hátsómig közben pedig csókokkal lepte el nyakam és kulcs csontomat. Kellemes volt, de közben mégis irtóztam tőle, és az érintéseitől. Becsuktam a szemem és csak hagytam hogy cselekedjen. Éreztem hogy be nyúl pizsama nadrágomba és ujjait bejáratomhoz teszi és egyből belém nyomja. A hírtelen jött érzés miatt halkan felnyögtem, még ha nem is akartam. 

-Ez az.. Ezt szeretném hallani..- Miközben ujjait gyorsította továbbra is nyakamat kényeztette. Hamar le kerültek rólam, és róla is a ruhák. Egyszer csak le fektettet az asztalra és belém vágódott amire szintén felnyögtem. Könnyeim egyből szemembe szöktem de próbáltam nem kiengedni őket. 

-Gyerünk, hadd haljam milyen kurva is vagy! - Csapott rá egyik barackomra. Én ezt nem akarom.. Nem akarok ilyen munkát de ameddig nincsen egy normális és biztos szakmám,nincs más választásom. Fájt.. Nagyon fájt. Túl erős volt konkrétan előkészítés nélkül hatolt belém, még az asztal is bele remegett.. 

-Ahh.. Faszom.- Liheget- Többet is nyöghettél volna.- Aztán felöltözött és otthagyott. Én pedig el is mentem fürödni mivel rettentően piszkosnak, és undorítónak éreztem magam mivel az is vagyok.. Miután átöltöztem egyből a szobába indultam és keresni kezdtem a szekrényembe a maradék drogomat. Most erre van szűkségem.. Sajnálom hogy ezt teszem de nem tudok mit tenni, meg akarok halni. A dorog már tette is a kellő hatását, be vettem hozzá még pár gyógyszert hogy biztosra menjek. Le ültem a földre és vártam hogy a testemet át járja a " jó érzés." Egyszer csak minden sötét lett.

***

A korházba keltem fel, a kezemre infúzió volt kötve és a torkom rettentően érzékenynek éreztem.

-Ah, felkelt.- Jött oda a nővérke.

-Meddig voltam kiütve?

- 8 órán keresztül. 

- 8 órán?!

-Kérem pihentess a hangját, a gyomra ki lett mosva, és mielőtt megkérdezné a barátja hozta be.

-A-A barátom?..

-Igen? Vagy nincsenek együtt? 

-Nekem nincsen barátom.. Beküldené?- A nő csak bólintott és ki is ment a teremből. Mégis ki hozhatott be?.. Egyáltalán nyitva volt az ajtó? Egyszer csak be jött Kyle.. A szemei könnyesek voltak, sírt?. Miattam?.

-Liam! Jól vagy?!

-Még élek szóval szerintem igen- Mosolyogtam rá.- Miért te hoztál be?

-Beszélni akartam veled, és amikor be mentem a házba meg találtalak a földön a gyógyszeres dobozzal a kezedben, és miután ki mosták a gyomrod utána mondták hogy találták a szervezetedben drogot..

-Oh..

-Mi történt? 

-Semmi..

-Liam, ha nem történt volna semmi nem drogoztad volna be magad. 

-De téged amúgy miért érdekel? Van barátnőd is..

-És? Attól még itt lehetek.. Barátként..

-Barátként? A barátok nem fekszenek le egymással..

-De akkor részeg voltam!

-Részegen a legőszintébbek az emberek..- Nem válaszolt.. Nem is kell. Ez az én hibám.. Hisz rámásztam.. De akkor is jólesett hogy valaki " törődik " velem. Mikor észrevettem hogy az ajtó felé tart én egyből kimásztam az ágyból de az infúzióm a másik oldalon volt ezért megakadtam. De sikerült valahogy kibogozni és amint ez megvolt megfogtam a kezét és vissza húztam, nem érdekelt semmi csak megcsókolta. Amin teljesen meglepődtem mivel ő is vissza csókolt. Meg éreztem 2 kezét derekamon és magához húzott ami nagyon is jól esett..

-Sajnálom..

-Nincs mit sajnálnod..- Mosolyodott el. Asszem kezdem megkedvelni.. 

-De kérlek.. Mond el miért csináltad?..- Sóhajtottam egy nagyot és le ültem, el kezdtem mindent elmondani és közben éreztem hogy egy-két könnycsepp végig gördül arcomon. 

-Nagyon sajnálom, nem tudtam.. - Törölte le ujjával könnyeimett. Mostmár biztos vagyok benne.. Érzek valamit iránta..

-Úram a látogatási időnek vége van, hagyja a beteget pihenni.- Lépet be egy nővér a szobába.

-Már vége? De hisz még csak 8 óra.

-Igen, és 8-ig volt látogatási idő.

-Rendben értem.-Rám nézzet és meg szorította a kezem. -Majd írj..

-Írok- Aztán nyomtam egy puszit arcára. Őszintén nem tudom milyen kapcsolatban vagyunk.. Se nem vagyunk barátok, se nem vagyunk egy pár.. Nem is lényeg, majd ekkor kattant be Alex. El is felejtettem neki írni! Egyből rá is írtam amint elő kerestem a telefonom.

Liam: Szia

Alex: Szia, na mi volt?

Liam: Am.. Korházba vagyok

Alex: Hogy mivan?!

Liam: De nyúgi nincsen nagy bajom, nem tört el semmim stb..

Alex: De mi? Hogy? Vagy mikor?

Liam: Ha holnap el jössz mindent elmesélek, de nincsen nagyon komoly bajom, csak kicsit sok volt a cucc..

Alex: Megint drogoztál?

Liam: Csak egy kicsit

Alex: Kicsit?! Nekem nehogy el vigyenek..

Liam: Nem fognak! Nem vagyok 16 éves

Alex: Ha te mondod.. Viszont nem is zavarlak, pihenj, aludj, holnap találkozunk

Liam: Rendben, jó éjt

Alex: Jó éjt

Ezután le raktam a telefonom és mentem is aludni. De nem igazán tudtam, egész éjjel Kyle-n agyaltam.. Hiányzik.. Bárcsak itt lenne..

(Nincs átólvasva)

Sziasztok! Úgy döntöttem folytatom a könyvet! Mivel most nagyon sok ihkeltem lett (vagy hogy kell írni) már csak össze kéne pakolni őket hogy illeszkedjen egymáshoz. Igazából a nagy részét mind suli közben/ órákon találtam ki mivel nem igazán figyeltem.. Akarom mondnai-
Sajnálom hogy késtem, de ígérem (mostmár tényleg) hogy írni fogom a részeket. Csak tényleg rohadt sokat kell tanulni, most se tanulok.. Pedig holnap angol tz.. NA MINDEGY! Mindenkinek kellemes napot/reggelt/estét. Puszi(づ ̄ ³ ̄)づ

Sally

2023./11./14.

Save me (Nem lesz befejezve)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin