Selam gençlerrrr bu bölümde Savaş ve Alev biraz daha yakınlaşacaklar, umarım beğenirsinizzz .Keyifli okumalar dilerimmmmmm
Savaş' a afallamış bir ifadeyle bakmaya devam ettim, Savaş Yıkıcı beni öpmüştü. Sırıtarak yüzüme bakmaya devam etti dudaklarını dudaklarıma yavaşça sürttü " bir şey demiyecek misin ufaklık ? " Sıcak nefesi dudaklarıma çarpıyordu . Anasını satayım kalbim elden gidiyiiiii, ben Savaş Yıkıcı'yı seviyordum. Derin bir iç çektim " seni seviyorum Savaş Yıkıcı ." Savaş bu dediğimden sonra dudaklarını dudaklarıma bastırdı, kokumu içine çeke çeke öptü.Aynı şekilde acemice karşılık verdim, dudaklarını daha çok bastırdı .İki elini birden belime koyarak beni kendine daha da yaklaştırıp öpmeye devam etti, daha doğrusu devam ettik. Bu adam kalbime indirecekti, nefessiz kalana kadar sertçe öpmeye devam etti. En sonunda geri çekilerek yaptığımız şeyi bitirmiş oldum, ama o yaptığımdan pekte memnun olmadığı için belimdeki ellerini sıkılaştırdı. Saçlarımı ve belimi okşamaya başladı " ne çabuk bıraktın ufaklık , utandın mı yoksa ağır mı geldi " Yanaklarımın kızardığını hissettim , başımı Savaş'ın boynuna gömdüm. Savaş kahkaha atarak başımı yavaşça kaldırdı gözlerini tam gözlerimin içine dikti, dudaklarını dudaklarıma yaklaştırarak fısıldamaya başladı " utandığın zaman çok tatlı oluyorsun ufaklık." dudağıma ufak bir buse kondurdu, " tamam tamam utanma güzel kızım." Beni kucağından indirmeden oturma odasına götürdü, koltuğa oturduğumuzda kumandayı eline aldı " film izlemek ister misin bebeğim ?" Elmacık kemiklerini okşamaya başladım " izleyelim , izleyelim de aklıma takılan bir şey var ." Belimi okşayarak cevap verdi " sor bebeğim . Bir sorun mu var ?" Elmacık kemiklerini okşamaya devam ettiğim sırada başımı tekrar boynuna gömdüm, " Savaş geçen gün arkadaşına kendinden 4 yaş küçük bir kızla çıkmayacağını söylemiştin . Bu dediğini değiştiren ne oldu da beni öptün ." Saçlarımı geriye atarak boynumu koklayıp küçük buseler kondurmaya başladı " fikrim beni korumaya çalıştığın gün değişti ufaklık, adamların dediklerini bana söylediğin an da sana olan bakış açım değişti.İşte ilk o an sana aşık oldum ufaklık, kalbimdeki kilidi kırdın yavrum ." Boynuma buselerini kondurmaya devam etti " peki sen ne zaman bana aşık oldun güzelim ?" Başımı kaldırarak sırıttım " geçen bana rüyanda benim adımı sayıkladın dedin ya,işte o gün rüyamdan sonra aşık olmuştum sana.Ama duygularımdan emin değildim sonra ... " Cümlemi tamamlamama izin vermedi " sonra ben sana adım atmaya başlayınca duygularından emin oldu." Sırıtarak saçlarımı okşamaya başladı " aynen öyle oldu Yıkıcı ." " Bakıyorumda üstümde oturmaya dünden meraklısın ufaklık, neyse böyle olman daha iyi bebeğim ." "Ya öyle mi aslan parçası ? " Kahkaha atarak yanaklarımı öptü " öyle yavrummmm." Gözüm saate kaydı saat akşam sekiz olmuştu karnım acıkmaya başlamıştı Savaş'a döndüm " Savaş karnım acıktı bir şeyler yiyelim mi ?" Dudağıma buse kondurdu " olur bebeğim ne yiyelim ? " biraz düşündüm , kızzz ne yesemm acaba. " Pizza yiyelim mi ? Canım pizza istedi ." Gülerek yanağımı usulca okşamaya başladı " olur yiyelim yavrumm. Benim ufaklığımın canı isterde ben almaz mıyım ." Sehpanın üstünden telefonunu aldı , internetten siparişi verdikten sonra beklemeye başladık. " Dosyayı veriyim mi ? " Anlık bir dalgınlıkla ne demek istediğimi anlayamadı , jeton düşünce sordu " nereye koydun bakalım ufaklığım? " "Yatağın altına saklamıştım koyacak başka bir yer bulamadım zaten." Ani bir hareketle kucağına alarak odasına doğru götürdü, masasının üstüne oturttuğu anda gözüme odasındaki resimler takıldı. Annesiyle bir sürü fotoğrafı vardı, hepsinde de çok tatlı çıkmıştı. Sandalyeye oturarak keyifle beni izlemeye başladı,fotoğrafları çok dikkatli bir şekilde inceliyordum.Geçen gördüğüm fotoğrafı tekrar gördüm, arkada yüzü tam gözükmeyen bir adam Savaş ve annesini izliyordu.Savaş'a döndüm " Savaş annenle olan bu fotoğrafta arkada yüzü tam gözükmeyen bir adam var . Kim bu ?" Savaş ayağa kalkarak yanıma geldi fotoğrafı elimden alıp incelemeye başladı "hayır bu adamı daha önce hiç fark etmemiştim . Kim olduğu gözükmüyor, kim acaba ?" Bilmiyorum anlamında başımı salladığımda fotoğrafı bir kenara koyup ellerini belime koydu "iyi bir gözlemcisin ufaklık sevdim bunu." Sırıtarak yüzüme baktı "Alev bir şey isteye bilir miyimmm bebeğimmmm ?" Gülerek yanağını sıktım " iste bakayım bebeğimm ." dudaklarını yaklaştırdı " bir kez daha öpeyim mi bebişimm." küçük bir çocuk gibi davranması komiğime gitmişti " Savaş yeter bebişim abartmayalım lütfen ." Dudak büzerek konuştu " lütfen bir kez daha ufaklık , dudakların çok güzel baktıkça daha çok öpesim geliyor bebişimmmm." Gülmekten karnıma ağrılar girmeye başlamıştı " üzgünüm bebişim ama olmaz." Beni Savaş'ın elinden kurtaran kapı zili oldu " aaa bak hatta kapıy çalıyor bebişim ben gidip kapıya bakayım ." " Tamam bende üstümü değiştirip geliyorum orman gözlü kızımm." Gülümseyerek kapıya doğru ilerleyip kapıyı açtım .Kapıyı açtığımda korkudan bütün vücudum kasılmaya başladı , karşımda Burak yani üvey abim duruyordu . " Merhaba güzelim seni görmeyeli uzun zaman oldu. En son gördüğümden bu yana daha da güzelleşmişsin tatlım." Tiksinerek kapıyı kapatmaya çalıştım ama Burak sertçe kapıyı ittirip buna engel oldu, " benden bu sefer kaçamazsın Alev Akıncı bu sefer benim olacaksın ya zorla ya da güzellikle sen seç !" Üstüme yürüdüğü esnada Savaş hızlıca Burak' ı yere itti, önüme geçtiği esnada kolunu tuttum " ne işin var lan senin burada orosbu çocuğu ! Kalk lan ayağa ağzına sıçıcam senin it oğlu it !" Savaş ani bir hareketle Burak'ı ayağa kaldırıp duvara yaslayıp yakasını kavradı " bana bak oğlum bir daha seni bu kızın yanına bir milim bile yaklaştığını görmeyeceğim tamam mı lan ! Duydun mu beni benden başka kimse ona dokunamaz ! Bir daha sakın , sakın ona dokunmaya cüret etme ! Yoksa diğer elinide kırarım haberin olsun ! " Savaş Burak' a sert bir yumruk geçirdi, yumruğu geçirmesiyle Burak yere yıkıldı. Psikopatlar gibi kahkaha atmaya başladı " demek altına alıcak birini buldun Alev Akıncı . Bak sevdim bu özelliğini , ona zorluk çıkarmadıysan bana da çıkarmazsın demi tatlım." Savaş öfkeden deliye döndü Burak'ı defalarca yumrukladı , onu durdurabilmek için elimden geleni yaptım ama bu Savaş 'tı kafasına koyduğunu yapmadan durmazdı. " Savaş tamam yeter onu öldüreceksin !" Beni duymuyordu dövmeye devam ediyordu, korkudan gözlerimden yaşlar akmaya başladı titreyen sesimle son kez şansımı denedim " Savaş yalvarırım dur artık , kendine zarar vereceksin onu öldürürsen olay sana patlayacak. Lütfen dur artık !" Savaş dediklerimden sonra yüzüme baktı Burak'ın üstünden kalkıp sıkıca bana sarıldı, elinin tersiyle göz yaşlarımı sildi. "Ağlama ufaklık geçti, bir daha senin yanına bile yaklaşamayacak. Söz veriyorum güzelim ,ne olur ağlama artık ." Gözlerimi ovuşturmaya başladım , ağlamaktan gözlerim kızarmış ve başım ağrıyordu. Savaş beni yavaşça kucağına alıp odasına ilerledi , hissettiğim yumuşaklıkla Savaş'ın yatağında yattığımı fark ettim. Yorganı üstüme örttüğü esnada elinin tersiyle yanağımı okşadı ve ufak bir buse kondurdu. Fısıltılı bir şekilde konuştu " iyi geceler güzelim unutma sen benimsin ufaklık benim olana ne dokunabilirler ne de alabilirler. Savaş 'ın dediklerinden sonra gözlerim kapanmaya başladı ve kendimi uykunun kollarına bıraktım..........
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIRIK KALP
Teen FictionAnnesi öldüğü için intikam peşinde olan kızın aynı zamanda yaşadığı sorunlarla mücadelesi