Evetttttt yeni bölümümüzzz geldiiiii keyifliiii okumalarrrrrr dilerimmmm gençlerrrrrrrrrr
Savaş'ın dedikleri duygularımı daha yoğun hissetmemi sağladı, sıkıca sarılarak boynumu yüzüne gömdüm " Savaş " geriye çekilerek tam gözlerine baktım " özür dilerim, o şekilde davranmamalıydım biraz fazla ileri gittiğim için gerçekten çok özür dilerim ." Gülümseyerek yanaklarımı sıktı " önemli değil yavrum , bende senin üstüne çok geldim sende beni affedecek misin bebeğim ? " Sırıtarak dudağına yaklaştım " hımm affetsem mi bilemedim yaaa ." Savaş gerilerek biraz geri çekildi "yavrum ben seni baştan uyarayım ateşle oynuyorsun bak." uyarıcı ses tonunu umursamadan biraz daha yaklaştım ve onu kışkırtmak için dudaklarımı dudaklarına sürttüm . Şeytanice sırıtarak yüzüme baktı " bunu sen istedin yavrum !" Dudakları beklemediğim bir sertlikle dudaklarımı öpmeye başladı, o kadar sert öpüyordu ki dudaklarım resmen yırtılacak gibiydi. Karşılık vermeye çalışarak öpüşmeye devam ettik, Savaş beni kendine biraz daha bastırdı. Bunun üzerine dudaklarımdan ufak bir inilti çıktı Savaş sert bir hareketle beni altına aldı , gözlerinde dehşet verici bir arzu yatıyordu ama o arzunun sonumuz olacağını biliyordu. Yavaşça göğsüme yattı " devam etmek isterdim ama bu yaşta hamile kalmanı istemem yavrum mağlum daha 15 yaşındasın . 18 yaşına gelince seninle evlenir öyle çocuk yaparız bebeğim. " Utanarak gözlerimi sıkıca kapattım Savaş bu halime gülerek üstümden kalktı " tamam tamam utanma güzel kızımmmmmmm ." Koluna hafifçe vurarak lavobaya doğru ilerledim " sen nereye geliyon Savaş ? " anlamaz gözlerle yüzüme baktı " bebeğim lavaboya gidiyorum , napcan benle birlikte mi işiyceksin ?" Savaş bu dediğime kahkaha atarak gülmeye başladı onun gülmesi üzerine bende gülmeye başladım " yok bir tanem ben işemiycem ama istersennnn yanında durabilirimmm. " kaşlarımı çatarak Savaş'a baktım ve daha çok gülmeye başladı " kızma canım şaka yapıyorum, ama yani evlenince seninle birlikte duş almaya hayır demem yavrum." Savaş iyice saçmalayınca göz devirerek banyoya girip ne olur ne olmaz diye kapıyı kapatıp kilitledim , kapının önünden seslendi " korkma kızz yemem seni kapıyı kilitleyecek kadar korktun mu cidden ? " " Savaş Allah 'ın adını verdim bir git yaaaaaaaaa ! Çişimi yapıyorum ama salmıyonnn beniiii !! " Gülme sesleri daha yüksek çıkmaya başladı " tamam tamam içerdeyim ben gelirsin sen yavrumm ." İşlerimi halledip banyodan çıktıktan sonra Savaş 'ın yanına gitmek için adımladığım esnada şiddetli bir şekilde camların patladığını duydum. Korkuyla içeri geldiğimde gördüğüm kişiyle olduğum yerde kas katı kesildim Aylin , Burak ve korumalar tam karşımda duruyordu. Savaş'ın yüzü kan içindeydi dudağı ve kaşı patlamıştı , korumalar kaçmaması için kollarından sıkıca tutuyordu. Aylin yavaş adımlarla Savaş'ın yanına yaklaşarak yakasını tuttu " Vay be Alev yakışıklı çocuğu bulmuşsun gerçi artık benim olacağı için sıkıntı yok demi abicim ? " Burak sırıtarak bana baktı " tabii abicim istediğin gibi kullan nasıl olsa Alev de artık benim ." Gözlerim sinirden kıpkırmızı olmuştu , Savaş'ta benden farksız sayılmazdı . Savaş hiddetle bağırdı " lan bana bak orosbu çocuğu eğer ona dokunursan senin gelmişini geçmişini sikerim lan duydun mu beni adi herif ! " Burak kahkaha atarak üstüme doğru gelmeye başladı , geri geri yürümeye başladığım esnada sırtım duvarla buluştu. Korkuyla Burak'a baktım beni duvarla arasına alarak yüzüme doğru yaklaşmaya başladı . Hızlıca göğsünden ittim ama pekte ettiği söylenemez ani bir hareketle ellerini belime doladı " Şuan istesem gözünün önünde bu kıza sahip olabilirim biliyorsun demi Yıkıcı ! " Gözlerimden yaşlar akmaya başlamıştı. Vücudum titriyordu ama ne Savaş'ın ne de benim elimden bir şey gelmiyordu , Aylin gözümün içine baka baka elini Savaş'ın göğsüne sürttü . Sinirle aylini saçından tutup yere ittim " bir daha ona dokunursan seni yemin ederim öldürürüm Aylin ! Duydun mu beni seni öldürürüm ! " Aylin öfkeyle yerden kalkarak üstüme geldiği esnada Burak araya girdi " Şşş ona sakın dokunma Aylin cezasını zaten çekecek ama senden değil benden çekecek abicim ." Aylin abisini umursamadan üstüme daha çok gelmeye başladı " abi çekil önümden bu kızı öldüreceğim ! Çekil önümden çabuk ! " Burak sabrı taşmış bir şekilde aylini yere doğru savurdu " yeter lan sana dokunmayacaksın dediysem dokunmayacaksın kızım anlaman mı gıt senin ! Bana bak ben şimdi Alev'i de alıp gidiyorum sende bu piçle ne yaparsan yap ama sakın beni arama tamam mı Aylin ! " Aylin cevap vermeden kafasını salladı , Savaş yıpranmış bir şekilde gözlerimin içine baktı. Yanına gitmek için yeltendiğim esnada Burak bileğimi kavrayarak beni kendine çekti " hayırdır güzelim nereye böyle ? O piçin yanına gitmene izin vereceğimi zannediyorsan daha çok beklersin güzelim ." Elimi sertçe çektim " bana sakın dokunmaya çalışma Burak , seni öldürürüm ve bunu yapabileceğimi de çok iyi biliyorsun demi ! " Sesim gereğinden fazla yüksek çıkmıştı Burak buna sinirlenmiş olacak ki beni tek hamlede kucağına alarak son kez Savaş'a döndü " sana söylemiştim Yıkıcı bu kız bugün benim olacak ve sen de dahil onu kimse elimden alamayacak! Bu işin zamanı geldide geçiyor bile !" Omzuna sertçe vurmaya başladım " Burak beni çabuk yere indir yoksa senin için hiç de iyi şeyler olmayacak haberin olsun !" Sinirle kahkaha atarak dudaklarını arsızca boynuma sürttü , bu hareketi daha çok öfkelenmeme sebep olurken Savaş'ın sesini duydum " lan bana baka adi piç ona bir daha dokunursan seni elime geçirdiğim zaman öldürene kadar döverim lan seni orosbu çocuğu ! " Burak daha fazla beklemeden hızlıca arabaya doğru ilerledi adamlarından bir kaçı da geliyordu , adamlardan biri ne kadar dirensemde ellerimi sıkıca bağlamıştı . Burak beni arka koltuğa oturtarak sürücü koltuğuna geçti " bu gün benim olacaksın güzelim , ayrıca sonsuza kadar da benimle birlikte yaşayacaksın bu hayata alışsan iyi olur ." Gözyaşlarım benden izinsizce akıyordu " senden nefret ediyorum şerefsiz ! Allah belanı versin geber git en kısa sürede !" Araba durduğunda Burak arabadan inip hızlıca beni kucağına alarak küçük bir eve yürüyerek kapıyı açıp içeri geçti. Sırtım koltukla buluştuğunda ağlamam artmıştı , Burak hiç beklemeden tişörtümü tek hamlede çıkarıp bir köşeye fırlattı . Dudaklarını göğsümde hissettiğimde onu kendimden uzaklaştırmaya çalıştım ama başaramadım ve ben Alev Akıncı olarak hayatımın en kötü gününü o gün yaşamıştım.Bana daha Savaş bile dokunmamışken nefret ettiğim adamın bana dokunmasına dayanamıyordum, elleri pantolonumun düğmesini açmaya başladı. Burak'ın bana daha öncede zorla dokunduğu olmuştu ama bu kadar ileriye gitmemişti, pontolu tam anlamıyla çıkarıp attığında karşısında neredeyse çıplak bir şekilde duruyordu. Gözleri ürkütücü şekilde koyulaşmıştı elleriyle göğüslerimi okşamaya başladı , gözlerim ağlamaktan ağrımaya başlamıştı . Burak 'ın bana dokunmasını istemiyordum ama elimden hiçbirşey gelmiyordu, Burak'ın elleri aşağı doğru kaymaya başlamıştı. Artık dayanamayacağımı anladığımda bilincim kapanıyordu duyduğum son şey kapının gürültülü bir şekilde açılmasıydı .....
Evettttt bir bölümünde sonuna geldik sizce gelen kişi kim olabilir ? Alev' e ne olcak ? Yorumlarınızı ve puanlarınızı bekliyor olacağımmmmmmmm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIRIK KALP
Teen FictionAnnesi öldüğü için intikam peşinde olan kızın aynı zamanda yaşadığı sorunlarla mücadelesi