Kayıp Dosyalar

5 0 2
                                    

Telefonum çalma sesiyle uyandığımda saat daha sabahın dokuzuydu , arayan kişinin Barış olduğunu görünce hemen açtım;

Alev : " Efendim Barış . "

Barış : " Alev hemen hazırlanman gerek dosyalar kayıp onları bulmamız lazım ! "

Alev :  " Ne ! Tamam tamam hemen hazırlanıyorum . "

Aceleyle kalkarak ütüme rahat bir şeyler giyip hemen Ece'nin odasına girdim " Ece . " Odada kimse yoktu işte bu garipti hızlı adımlarla salona baktım ama orda da yoktu. Evin her yerine bakmıştım ama Ece ortalıkta yoktu. Telaşla Barış'ı aradım çok geçmeden telefonu açtı,

Alev : " Alo Barış ."

Barış : " Efendim Alev ."

Alev : " Barış, Ece yok ! "

Barış : " Nasıl yok ? "

Alev : " Bilmiyorum evde her yere baktım ama yok telefonu da odasında yanına almamış . "

Barış : " Tamam gelmek üzereyim ben . "

Telefonu kapatarak evin bahçesine çıktım , o esna da yerde Ece 'nin bilekliğini bulduğumda kanım donmuştu . Bilekliğin üstünde kan vardı ve bu kan Ece'ye ait olmalıydı hızlıca içeri girerek Barış 'ın gelmesini bekledim kapı çalınca koşarak gidip kapıyı açtım. Barış içeri girer girmez soran gözlerle bana baktı " Alev ne oldu ? Bir şey bulabildin mi ? " Bilekliği Barış' a vererek anlatmaya başladım "bahçeye çıktığımda bunu yerde buldum Ece'nin bilekliği bu üstündeki kan ... " Cümlemi tamamlayamadım Barış cümlemin sonunu anlamış olacakki seri hareketlerle Ece'nin bilgisayarını alarak kamera kayıtlarını açtı . Kayıtlarda yüzü gözükmeyen birinin benim odama girip burnuma bayıltıcı bir gaz koklattığı gözüküyor. Sonrasında ise Ece seslere uyandığı için Ece odaya giriyor ve o esnada Ece tam kaçacakken kafasına demir çubukla vuruyor. Gerisinde ise kayıtlar kesiliyordu. Barış sessizce küfür savurarak bilgisayarı kapattı " kesin o şerefsiz baban yaptırdı bunu varya ondan başka kim yapabilir ki bunu !" Derince soluyarak Barış'a baktım " Barış bunu babam yapmış olamaz ." Kaşlarını çatarak gözlerime baktı " neden baban yapmış olamaz ki ? " Gözlerimi kaçırsamda bunu Barış'a anlatmam lazımdı " bak biliyorum bunu sana en başında anlatmalıydım ama anlatamadım. Barış babam öldü ." Şaşkın bir şekilde ayağa kalkarak önümde durdu " nasıl yani ? Baban öldü mü ? " Onaylarcasına başımı salladım " evet, babam öldü ama onu ben öldürdüm. " Şaşkınlığı daha da artmıştı önümde diz çökerek aynı hizaya gelmemizi sağladı " Alev bu şimdi mi söylenir ! Babanı nasıl sen öldürdün şu olayı bana düzgünce anlatır mısın ?! " Olanları baştan sona anlatmıştım Barış ona başından anlatmadığım için bana çok kızdı " peki cesedini naptın ? " yutkunarak gözlerine baktım " kendi arabasının bagajına koydum ." Söylediklerime inanamayarak daha fazla soru sormaya başladı " nasıl yani ? Babanı bagaja mı koydun ?! " Daha fazla dayanamayarak ayağa kalktım " Barış yeter ! Bana daha fazla bunu konu hakkında soru sorma bizim şuan ki amacımız Ece'yi ve dosyaları bulmak . " Konuyu  kapatarak korumalardan birini aradı " Alo , beni iyi dinleyin kuzenim Ece Dinçer kaçırıldı etraftaki bütün kamera kayıtlarını inceleyin ve bana haber verin . Anlaşıldı mı ?! " " Anlaşıldı Efendim ." Barış telefonu kapatarak masanın üstüne koydu elimiz kolumuz bağlı beklemekten başka bir çaremiz yoktu mecburen beklemek zorundaydık. Aradan tahminimce 15 dakika kadar bir süre geçmişti ve Barış'ın telefonu çalmıştı " Efendim ." " Abi Ece Hanımı yolda yaralı bir şekilde baygın halde bulduk şimdi kliniğe götürüyoruz ." Barış telaşla oturduğu yerden kalkarak sevinçle bağırdı "tamam hemen geliyoruz ." Anlamaz bir şekilde Barış'a baktım " Barış ne oldu ? " Gülerek sıkıca sarıldı bana " Ece'yi bulmuşlar Alev, kliniğe götürüyorlarmış şimdi . " Hızlıca evden çıkarak kliniğe doğru yol aldık araba kliniğin önünde durduğunda hızlı adımlarla içeri girdik .  Ali Abiyi görmemizle  koşarak yanına gittik " Ali Abi Ece iyi mi ? " Ali Abi sakin bir tavırla Barış'ın kolunu sıktı " Sakin ol oğlum. Durumu iyi biraz fazla kan kaybetmiş ama bir sorun yok merak etmeyin siz şöyle geçin oturun birazdan görebilirsiniz Ece'yi . " Rahat bir nefes alarak koltuklara oturarak beklemeye başladık bir kaç dakika sonra Ece'nin yanına gittiğimizde durumu gerçekten de iyiydi Barış alayla Ece'ye sarıldı " çok korkuttun beni kuzen ya . " Ece de aynı tavırla gülerek Barış'a sarıldı " ya öyle mi oldu kuzicimm ." Barış yalancı bir sinirle Ece'nin hafifçe saçını çekti  " ya öyle oldu kuzicim . Kızım şurda ölümden döndün tabii ki korktuk . " Ece gülerek beni yanına çağırdı , yanına giderek sıkıca sarıldım ona " valla bizi çok korkuttun kızıl ." Ece geri çekilerek yüzüme baktı " bu kadar kıymetli olduğumu bilseydim daha önce kaçırılmayı tercih ederdim. " Bir süre sohbet ettikten sonra lavobaya gitmek için izin isteyerek yanlarından ayrıldım, lavaboda ki işimi hallettikten sonra odaya gireceğim esnada  telefonum çalmıştı. Bilinmedik numara arıyordu tereddüt ederek telefonu açtım " Alo ." " Şimdi beni iyi dinle ufaklık dediklerimi harfi harfine yaparsan o dosyalara ulaşabilirsin ama eğer dediklerimi yapmazsan dosyaları hiçbir zaman alamazsın. Duydun mu beni ! " Sesimin titremesine zorda olsa engel olmuştum " ne istiyorsun ? " Karşı tarafda ki kişi gür bir kahkaha atarak yanıt verdi " Kimseye haber vermeden sana atacağım konuma gelmeni istiyorum . Yalnız dediğim gibi polise , Barış'a veya herhangi birine haber vermek yok, telefonunu dinliyor olacağım ! Şimdi bu adrese gelip dosyaları alır ve Savaş Yıkıcı'ya verdiğin sözü tutarsın . Ya da ben bu dosyaları yakarım ona göre!" Daha cevap veremeden telefon kapanmıştı dediğini yapmak zorundaydım , o dosyaları ne pahasına olursa olsun almalıydım. Vakit kaybetmeden bir taksi durdurarak gideceğim konumu söylemiştim, çok geçmeden gideceğim yere varmıştım. Önümde eski püskü bir depo vardı yavaş ama ürkek adımlarla içeri girdiğimde tam karşımda duran ablamı ve Aylin'i görmemle başımdan aşağı kaynar su dökülmüştü . Ablam sırıtarak yanıma yaklaştı " hoşgeldin kardeşim. O dosyalar için buraya kadar geleceğini biliyordum mağlum Savaş'a olan sözünü tutmak istiyorsun. Eh tabii sende haklısın sonuçta ölmesine izin verdin bu şekilde de vicdanını rahatlatmaya çalışıyorsun. Güzel taktikmiş ama ." Öfkeyle ablamı ittirdim " sen bu konu hakkında hiçbir yorum yapamazsın tamam mı ?! Savaş'ın ölümüne ben değil o adi baban sebep oldu ! Ayrıca sen de kendi öz annemizin ölümüne göz yumdun Ada Akıncı ! Bunu da hatırlatayım sana ! " Ablam öfkeyle korumalarına baktı " ne yapmanız gerektiğini biliyorsunuz !"Ben daha ne olduğunu anlamadan kafama sert bir darbe almıştım sonrası ise tamamen karanlıktı ......

Evett gençlerrrr bir bölümün daha sonuna geldik sizce Alev dosyaları alabilecek mi ? Bu dosyalar neden bu kadar önemli ? Yorumlarınızı ve puanlarınızı bekliyorummm

KIRIK KALPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin