Gözlerimi yavaşça açarak etrafıma baktım başımda inanılmaz bir ağrı vardı , ellerim zincirlerle duvara kenetlenmişti. Önümde duran dosyaları görmemle ufak çaplı bir şok geçirdim hatta bir an bunun rüya olduğunu sandım ama değildi. Dosyaları alacağım anda biri benden önce davrandı önümde ki kişiyi görmemle yüzümü ekşittim " bu oyun daha ne kadar sürecek Ada ? " Sinsice gülümseyerek yanıma eğilerek dosyaları önüme fırlattı " sen bana bu dosyaların ne anlama geldiğini söylediğin zaman bu oyun biter Alevcim ." Anlamaz ve bıkmış bir şekilde yüzüne baktım " neyini anlamadın , her şey apaçık yazıyor işte ." Alaycı bir şekilde güldü " sen dosyalara baktığına emin misin ? Bence bakmamış çünkü bakmış olsaydın Bekir Aktan'ın , Burcu Aktan'ın ve Sevda Aktan'ın kim olduğunu bilirdin canım kardeşim." Söylediği kişiler hakkında en ufak fikrim yoktu , sessiz kalığımı görünce zafer kazanmış gibi gülümsedi " doğru tahmin etmişim. Gerçekten de o dosyaları incelememişsin merak ettiğim ne biliyor musun ? " Kafamı hayır anlamında sallayarak söyleyeceklerini bekledim , yanıma oturarak bahsettiği kişilerin dosyalarını tek tek açarak fotoğraflarını önüme koydu " Merak ettiğim şey bu dosyaların Savaş Yıkıcı için önemi ne ? Anlaşılan bu insanlardan sana hiç bahsetmemiş ama ne pahasına olursa olsun senden bunları korumanı istemiş . Tam 12 tane dosya var kardeşim ; benim , senin, Aylin'in, Burak'ın, Güliz'in ( Aylin ve Burak'ın annesi ) , babamın, amcamız olan Selçuk'un ,annemin , Sevda Yıkıcı'nın ( Savaş'ın annesi) , Bekir Aktan'ın, Burcu Aktan'ın ve Sevda Aktan'ın dosyaları. Dosyalarda hepimizin hayatı hakkında en ince ayrıntısına kadar bilgiler yazıyor ve en garip olanda ne biliyor musun ? Bekir Aktan ve Burcu Aktan ile bazı fiziksel özellikleri uyuşuyor , sence de çok tuhaf değil mi ablacım ? Neyse elbet gerçekler gün yüzüne çıkar şimdi sana çok ama çok güzel bir süprizim var canım kardaşim ." Arkasındaki korumalara bakarak komut verdi " hadi ama 2 saat sizi mi bekleyeceğiz şurda ne güzel kız kardeşime süpriz yapayım demişim . Projeksiyon hazırsa başlatın artık mağlum kardeşimi bekletmeyelim değil mi Alevcim ? " Umursamaz bir tavırla önüme döndüm Ada heyecanlı bir şekilde kolumu dürttü " ayy bak başlıyor şimdi iyi izle tamam mı ? Peçete falan ister misin çümkü izleyeceğin şey seni fazlasıyla ağalatacak ." Dediklerinden bir anlam çıkartamayarak karşım da ki videonun açılmasını bakledim ve videonun açılmasıyla kalbimi büyük bir ağrı saplandı Savaş'ın öldüğü günün videosuydu babam Savaş'ı tam kalbinden vururken Savaş yere yığılıyordu ve benim o an babamı vurmam da çekilmişti . Babamı vurduk tan sonra video başa sarıyordu öfkeli bir şekilde Ada'ya baktım " şu lanet videoyu kapat ! " Gür bir kahkaha atarak yüzüme baktı " kapatmazsam ne olur Alevcim ? Dur tahmin edeyim canın çok acır demi sonuçta Savaş 'ın ölmesine göz yummuşsun resmen belki de babamla uğraşmak yerine Savaş'a yardım etseydin şuan yaşıyor olur du . Ama sen ne yaptın göz göre göre onu ölüme terk ettin ve üstüne kendi öz babamızı öldürdün ! " Sinirden gözlerim dolmuştu ne cevap vereceğimi dahi bilemiyordum Ada hızla ayağı kalkarak korumalara yaklaştı " videoyu sadece Savaş'ın vurulduğu yere kadar izletin sonrasına gerek yok . Ben dur diyene kadar da sakın videoyu kapatmayın anlaşıldı mı ? " Korumalar başlarını sallayarak Ada'nın çıkması için deponun kapısını açtılar o gidince video tekrar başlamıştı. Silah sesi kulağım da yankılanıyordu artık dayanacak gücüm kalmamıştı sinirli ve yalvarır bir tonda bağırdım " yeter artık yalvarırım kapatın şunu ! Ne olursun kapatın ! " Dediklerime kulak asmadan videoyu her defasında başa sardılar kulaklarım uğulduyordu artık bu sesi kaldıramıyordum. Her geçen dakika ağlamam şiddetlenmişti daha fazla dayanacak gücü kendimde bulamıyordum kulaklarımı sertçe kapatarak silah sesini duymamaya çalıştım ancak olmuyordu. Sesini bir şekilde duyuyordum kulaklarımı kapatmam fayda etmiyordu, video her başa sardığında vücudumda ki kan çekiliyor gibi hissediyordum gözlerim kapanmamak için direniyordu korumalardan biri yanıma gelerek hafifçe kulağıma eğildi " merak etme burdan çıkmana yardım edeceğim orman gözlü kız ." Sesin sahibi bana çok tanıdık gelse de bilincim tam yerinde değildi söylediklerini bile zar zor algılamıştım etrafda garip bir koku vardı yanımda ki korumanın yüzü kapalıydı kim olduğunu bilmediğim bu adama anlamaz gözlerle baktım " bu koku da ne ? Sen kimsin , bana neden yardım ediyorsun ?" Etrafıma baktığımda bütün korumaların yerde baygın bir şekilde yattığını gördüm yanımda ki adam kimsenin olmadığından emin olarak zincirlerimi çözerek kalkmama yardım etti. Bileğimden tutup deponun kapısına doğru ilerlerken yürümeyi bıraktım durduğum için arkasına dönerek yüzüme baktı " Kimsin sen?" Bir şey demesini beklerken bir an da ağzıma bir bez tuttu bilincimi kaybetmeden önce en son duyduğum şey kafamı karıştırsa da bunu düşünmeye fırsatım kalmamıştı " inan bana bunları uyandığın zaman hatırlamayacaksın orman gözlü kızım ama bunu sakın unutma ben hep senin yanında olacağım ." Gözlerim kapandığında etrafım da ki sesler de susmuştu bedenimin kaldırıldığını hissediyordum ama herşey bulanıktı sonrası ise tamamen boşluktu ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIRIK KALP
Teen FictionAnnesi öldüğü için intikam peşinde olan kızın aynı zamanda yaşadığı sorunlarla mücadelesi