5. Bölüm

647 36 19
                                    

Uyandığımda saate baktım ve kalkıp hazırlandım. Bugün stray kids ile şirkete gidecektik. Bu yüzden üzerime renkli bir şey giymek istemedim. Üzerime bol bir pantolon ve siyah bir t-shirt geçirip aşağı indim.(aslında fotoğraf koyacaktım ama aklımdakini anlatan fotoğraf bulamadım böyle idare edin.) Aşağı indiğimde Miya ve Lili salonda değildi. Onların odalarına baktım ve birbirlerine sarılıp uyuduklarını gördüm. Fotoğraflarını çekip sessizce mamalarını koydum. Odadan çıkıp mutfağa gittim. Kahvaltı yapmak istemiyordum bu yüzden bir bardak su içip salona geçtim. Telefonundan kızlara mesaj attım.

Askeri bölge

Kim Jea: kızlar ben çıkıyorum. Yurda gidin oradan üyeleri alıp şirkete gideceğiz.

Park Minji: herkes geliyorum yazmasın ben herkes adına yazıyorum mesaj israfı yapmayın
Herkes:geliyoruz unniee
Bekleriz sizi dikkatli gelin.

Kim Jea: gerçekten akıllıca her dakika bildirim almaktan iyidir.

Telefonu kapatıp koltuktan kalktım. Silahımı,telefonumu ve cüzdanımı kontrol edip çıktım. Arabaya binip yurda doğru ilerlemeye başladım. Yurda vardığımda Minho'ya mesaj attım.

Lee Minho

Kim jae: minho ben dışardayım hazırsan şirkete gidelim.

Lee Minho: geliyorum.

Minho kapıya çıktığında Mina ve Lina'da gelmiştim. Onlarda seungmin ve Jisung'a haber vererek yola çıktılar. Biz şirkete geldiğimizde stray kids'in pratik odasına çıktık. Minho kenardaki koltuğa eşyalarını koyup ısınmaya başladı. Ben minho'ya "benim bir işim var gelirim birazdan" diyip odadan çıktım. Jyp'nin odasına gittim. Kapıdaki sekreteri bana "afedersiniz isminiz nedir? Bay park'ın arkadaşı mısınız?" diye sordu. Bende hiçbir duygu barındırmayan sesimle "arkadaşı değilim ismin Kim Jea, Park Jin Young içeride mi?" dedim. Sekreterin belimdeki silaha odaklandığını görünce "ben askerim Park Jin Young ile görüşmem lazım" dedim. O da telefondan bir şeyler yapıp bana kapıyı gösterdi. Ben içeri girip direk konuşmaya başladım.

Kim Jea:Sana çok kısa ve anlaşılır bir soru soracağım. Stray kids'in aileleri ile görüşmesini neden yasakladın?

JYP: işlerini daha iyi yapsınlar diye hem bu seni ilgilendirmez

Kim Jea: ilgilendirip ilgilendirmediğini sormadım. İşlerini gayet iyi yapıyorlar. Aileleri ile görüşmeleri işlerini etkilemez.

JYP: istersen komutanını arayıp ona soralım ne dersin?

Kim Jea: bana karşı kullanabileceğin tek şeyin komutan olması çok kötü oldu. Bu ay tatile çıktı. Tatil günleri ben hariç herkesin telefonunu engeller. Acil bir durum olursa ona sadece ben ulaşabilirim. Ama denemek bedava isterseniz arayın.

Park Jin Young'un yüzü düşmüştü ve ciddileşerek

JYP: sadece şu sıralar çok fazla gündemdeler bir aksilik çıkmasını istemiyorum. Bu yüzden yasakladım. Lütfen sorun çıkarma

Kim Jea: aileleri ile görüşmelerini yasaklayamazsın. Ya bu yasağı kaldırırsın ya da mahkeme kolidorlarında işsiz kaldığın için ağlarsın.

Jyp derin bir nefes aldı.

JYP: komutan inatçı ve işini sahiplenen biri olduğunu söylemişti. Haklıymış. Tamam aileleri ile görüşebilirler. Ama sizde yanlarında olacaksınız. Bir aksilik çıkmasın. Diğerlerine sen söyle uğraştırma beni

ASKER×SKZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin