Minho
Arabadan indik ve otoparkta diğerlerini beklemeye başladık. Kulaklarımın ve suratımın kızardığını hissedebiliyordum. Biraz bekledikten sonra Jea konuşmaya başladı ve "şuan çok tatlı görünüyorsun" dedi. Dediği ile daha çok kızarırken "neden utandın ki??" diye sordu. Ben bir cevap ararken kurtarıcım olarak hyunjinler gelmişti. Onların arkasından diğerleride gelmeye başladı. Hep birlikte AVM'ye girdik. Bir kaç mağaza dolaşmaya başladık. Bir kıyafet mağazasına girdik ve herkez kendine kıyafet bakmaya başladı. Bende birkaç kıyafete bakmıştım. Ama hangisini almam gerektiğine karar veremedim. Sonra Chan hyung yanıma gelip "mavi olan daha iyi gibi" dedi. Onun iyi bir zevki vardı ve denemek için kabine doğru ilerledim. Gerçekten güzel olmuştu. Jea kabinin önünde telefonunda bir şeyler yapıyordu. Çıktığımı görünce bana baktı ve "güzel olmuş" dedi kısaca. Bende başımı sallıyarak "evet bende beğendim ama üzerine sweat mı giysem t-shirt mü?" dedim. O bir şey söylemeden mağazanın içinde dolanmaya başladı. Sonra elinde beyaz bir sweat ile yanıma geldi. Sweati bana uzatarak "bunu dene bence olur" dedi. Sweati alıp denedim. Olmuştu ve renklerde birbirine yakışıyordu. Kabinden çıktığımda Jea üzerimdekilere bakıp "nasıl beğendin mi?" diye sordu. Bende başımı salladım ve "evet çok güzel oldu" dedim. Diğerleride birkaç kıyafet seçmişti. Herkes aldıklarını ödedi ve o mağazadan çıktık. Bir kaç mağaza daha dolaşıp yemek yiyeceğimiz bir yere geldik. Askerler yemek istemediler biz zorladık ama kabul etmediler. Yemekten sonra eve dönmeyi planlıyoduk fakat yolda olan kaza yüzünden yolda kaldık. Çıkıp yürüyemezdik çünkü yürüyüşle 2 saat sürerdi. Bizde beklemeye karar verdik. Canım sıkıldığı için Jea'ye dönüp "canım sıkılıyor benim sen sıkılmadın mı?" diye sordum. Telefonuna da bakmıyodu sadece camdan dışarı bakıyordu ama sıkılmış gibi görünmüyordu. "Ben sıkılmadım" diye cevapladı. Aklıma bir soru takılmıştı."Jea sen niye asker oldun. Kadınlar arasında çok yaygın bir meslek değil yani eğer özel değilse merak ettiğim için soruyorum" diye sordum.
Jea
Minho'nun sorusu ile biraz afalladım. Ona ailemi anlatmalımıydım ki. Çünkü bu soru ailemi ilgilendiren bi soruydu. Bende "sen niye idol olduysan ondan" diye geçiştirdim. Minho "ben dans etmeyi sevdiğim için idol oldum sen insanları öldürmeyi sevdiğin için mi asker oldun." dedi. Ona baktım ve "askerler insanları öldürmez, masumları ve ülkelerini korur." dedim. O ise sorularına devam edip "peki sen tek mi yaşıyorsun yoksa ailenle mi" diye sordu. Ailemi ilgilendiren çok fazla soru sormuştu ve cevaplamam lazımdı. "Annemi küçükken kaybettim baban türkiyede yaşıyor ve görüşmüyoruz" dedim. O bana bakıp "özür dilerim seni üzmek istememiştim" dedi. Bende kendini suçlu hissetmesi için gülerek "hayır önemli değil" dedim. Neredeyse 1 saat geçmişti fakat hiç ilerleyememiştik. Minho'nun oturduğu taraftaki camdan bakınca benim evime giden sokağı gördüm. Minho'ya dönüp "burada bekle gelicem birazdan" dedim ve arabadan inip ilerdeki polis memurunun yanına gittim. "Afedersiniz ilerdeki sokak evime gidiyor arabamı burada bırakıp evime gidebilir miyim?" diye sordum. Polis bana dönüp "telefon numaranızı arabanın üzerine koyun trafik açıldığında size ulaşabilelim. Yoksa arabanız çekilir." dedi. Bende onu onaylayıp arabaya döndüm. Minho hemen bana dönüp "ne oldu nereye gittin?" dedi. Ben bir yandan numaramı yazıyor bir yandanda ona cevap veriyordum. "Dışarı çıkalım arabada canım sıkıldı." dedim. O da heyecanla "evet çıkalım bende sıkıldım" dedi. Numaramı arabanın camına sabitledikten sonra diğerlerine mesaj attım.
Askeri bölge
Kim Jea:kızlar eve gidiyorum gelen var mı?
Park Minji:geliyoruzzz
Hwang Mina: ben gelemem seungmin uyudu.
Bang Hiwa: e uyandır
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASKER×SKZ
Fiksi PenggemarStray kids'in koruması fakat bir asker Girl × Stray kids Ana üyemiz Minho arkadaşlar