0.8

146 6 0
                                    

Bunu söylemek belki saçmaydı ama söylemek istiyordum "öldüğünde sadece sen ölmezsin," yüzüne baktım "arkanda bıraktıkların senden daha çok ölür."

Ne demek istediğimi anlamıştı. Gözleri doldu, yanağından süzüldü. Elini benden ayırıp Bana sarıldığında bunun gerçek olup olmadığını düşündüm, ya bir rüyadaysam uyanmam gereken.

Kollarımı ona sarıp sıkıca sarıldım, saçlarını okşadım" her şey düzelecek, yanında olacağım giselle"dedim "asla yanlız kalmayacaksın."

Bir ses duyduğumuzda birbirimizden ayrıldık. Kenarda süresi azalan bir bomba vardı ve bize yakındı.

Gisele ile dışarı çıktığımda bina patladı. Herkes şaşkınlıkla binaya bakıyordu. Bu jimin denen adamın işi olmalıydı. Kim bilir belki de arkasında birileri vardır. Tek çalışmıyor da olabilir.

Telefonum çalmaya başlamıştı. Arayan winter'dı. Niye arıyordu ki bu kız? Telefonu açtım "efendim winter, bir sorun mu var?" şuan sanki tek derdim oydu.

"şirkete geldim sen yoksun. Neredesin?"

Gel buradan yak. Sanane kızım. Keyfim misin? "şirkette değilim. Giselle ile birlikteyim."

"felix de yok Minho ile. Beraber mi takılıyorsunuz yoksa?"

Hesap mı vereceğim sana? "onlar sonradan geldi."

"konum atın bende geleceğim yanınıza" sen eksiktin bide zaten.

"şuan meşgulüm winter, sonra görüşürüz." diyip kapattım. Giselle yüzüme bakıyordu.

Minho Koşup giselle'e sarıldığında ister istemez kaşlarım çatıldı. Ne ara yakınlaşmışlardı? "korktum senin için." diyip ayrıldı.

Giselle de benim gibi bu tavrına şaşırmıştı. Soobin de gelip arkadaşça sarıldı ona. "Bir daha böyle bir şey yapma lütfen."

"özür dilerim..." demişti.

Sarılmalarını Bangchan boğazını temizlemesi ile ayrıldılar "gerçekten herkesi çok korkuttunuz."

Başını eğdi "ben.. Ne diyeceğimi bilemiyorum. Özür dilerim herkesten." telefonuna gelen bildirim sesi ile telefonunu pantolonundan çıkardı ve bana döndü tedirgin bir şekilde "bana mesaj atmış."

Soobin "kim?" diye sordu

Felix yanına giderek omzunu sıktı "uzun hikaye."

Seungmin "Bir sorun mu var?" diye sordu.

Giselle in telefonunu elime aldım.

atacağım konuma gel

Seni ben bi kendine getireyim görürsün. Telefonu kapatıp giselle e verdim. "korkma" seungmin'e döndüm "plan yapmalıyız."

5 saat sonra~
Bir yanım birilerine bir şey olma ihtimali ile korkuyordu bir diğer yanım ise kardeşimi görebilme heyacanı ile yanıp tutuşuyordu. Eğer Giselle e ya da kardeşime bir şey olursa asla kendimi af etmezdim.

Felix ve Minho'yu zorla göndermeme rağmen Soobin gitmemişti. Yanımızda duracağını söylemişti. Anlamıyorum ne yapıcaksın? Ben bile zar zor izin almışım onlar ile gitmek için.

Giselle bana döndü attığı konuma gitmeden Önce"görüşürüz."Gideceğini sandım. Şuan onu tek gönderiyordum. Ama üstünde dinleme cihazları vardı umarım Aksi bir şey olmazdı. Biz gelecektik sonrasında.

you can be the boss/ hwang hyunjinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin