4.Büyük Trol

19 10 0
                                    

Ama....
Burada uzanan büyük bir et parçası vardı. Prens Philips korku içerisinde büyük et parçasına yaklaşdı. Et parçası ayağa kalktı ve neredeyse başı tavana deyiyordu. Bu bir Trol'du. O kükredi ve dedi.
-Demek insanlar. Ne istiyorsunuz?
-Bakın Trol bey, biz bir gülü alıp gidicez.
-Demek öyle o zaman beni ö₺dürmeniz lazım
Trol eline sopasını aldı. Prens Philips'in kolundan tutup gitmesini istemiyorum dedi. Amma Philips eline kılıcını alıp Trol'la savaşmaya başladı. Bir süre sonra Trol Philips'i yere yığdı ve eline alıp duvara fırlattı. Prenses buna karşılıksız kalmadı. Eline annesinin kılıcını alıp konuşmaya başladı.
-Bakın Trol bey, izin verin gülü koklayıb gidelim
Ayrıca ben savaşçı bir kadınım.
-Ha-Ha-Ha senmi? Sen bana hiç bir şey yapamazsın.
Prenses o hırsla ilk önce Trol'un sopasına sonra omzuna en sonda ise kafasına atladı. Trol bir sağa bir sola taraf gitti. Saray yerinden oynadı.
Sonda prenses elindeki kılıcını Trol'un kafasına sapladı. Trol acı içinde bağırdı sonra yere yığıldı.
Prenses hemen prens Philips'in yanına gidip sordu.
-Sen iyimisin Philips?
-Ben iyiyim prenses.
Diyip ayağa kalktı. Cam kavanozu kaldırıp gülü çıkardı. Ve diz çöküp konuştu.
-Prenses İsabella Saraya düşmanın kızı olarak d
deyl'de benim karım olarak dönmeye ne dersiniz?
-Evet prens Philips, EVETTTTT! diye bağırdı prenses İsabella. Gülü alıp kokladım. Ve bir anda iyileşdi.Artık yüzü eskisinden daha çok parlıyordu. Prens ve prenses tam saraydan çıkacakken büyük bir ejderha alev püskürdü. Prens elini prensesin kafasına tutup eyildi. Prensese kaçmasını söyledi.
-Prensesim hadi kaçın ben bu durumla ilgilenicem.
-Hayır prensim be savaşçı bir kadınım bunu asla istemeyin.
Prens elindeki kılıcını salladı ve ejderha etrafında dönüyordu. Ta'ki prenses kılıcını çıkarana kadar. Prenses kılıcını çıkarır-çıkarmaz ejderha yere indi ve prensesin önünde edildi. Anlaşılan ejderha İsabella'nın annesini ve kılıcını tanıyordu. İSABELLA yacaş-yavaş ejderhaya yakınlaşdı. Ve bu sırada........

 Ve bu sırada

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Camdan gülHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin