Ormandan çıkan prens ve prenses gökde süzülüyordu.Prenses bir süre sonra aşağı indiklerini fark etti. Meğerse ejderha uyuyordu. Ve bu demek oluyorki saatlerce boş-boş uçuyorlardı.
-Ceir! Sana uyanmanı emr ediyorum. Ceir, düşüyoruz.
Büyük bir ejderha ve yerden tam tamına 95 km uzakta olan prenses yere düşer düşmez ö₺ücretini biliyordu. Ama ne aceb Birden ejderha yere düşmeyi durdurdu. Prenses korku içinde olanları düşünüyordu.
-Ah..Prensim o kadar korktum ki,anlatamam.
-Bence iyi oldu. Çünkü sarayı gökde ararken gökde bulduk.
~Kahkaha atmaya başladılar~
Ama ejderha hala uyuyordu ve Saray'a çok yakındalardı.Prens ejderhaya uyatmaya çalıştı ama nafile. Sarayın üzerinden gecdiler.
-Ah!Kahretsin şimdi gurbet eller'e gidiyoruz.
-Merak etmeyin prens Philips.
Onlar akşama kadar yol gitmişler. Fakat ejderha hala uyanmıyormuş.Prens buna dayanamayıp kılıcını çıkardı.
-Prensim,lütfen ona zarar vermeyin. O da bir canlı.
-Siz rahat olun sadece bir az yüzünü çizicem.
Prens ejderhanın yüzünü çizer. Ejderha bir nére çekip yere düşer. Prenses ve prens yara almıştır.
Ejderha'nın yüzünden k@n akıyordu.Prenses iyice korkmuşdu. Fakat CAMDAN GÜLÜN bir yaprağını almıştı. Onu yaranın üzerini koyup bağladı.
-Prensim acaba seyahetimize yarın mı devam etsek? Hem Ceir bir az dinlenir.
-Tabi ki,prensesim. Nasıl isterseniz. Pnlar oradaca uyurlar.
~Sabah olur~
-Philips yola çıkalım mı? Tabi bir az aşağıdan uçarız.
-Tabi ki de prenses İsabella.
Onlar yola koyulur. Fakat yollarını bilmezler.
-Acaba nereye gidiyoruz?
-Bilmiyorum ama Ceir'e güvenmeliyiz. O yolu bilir.
Öyle 2 saat uçarlar.Ama nereye gidiyorlar......
~Prensesin annesinin mezarını görürler~
-Anne! Annemin mezarı. İnelim burda Ceir.
Aşağı inerler. Prenses koşa-koşa mezarın yanına gider. Mezara sarılır. Prenses hep buraya gelirdi. Ama sefer yüzünden 1 hafta gelemedi. Kendini çok suçlu hiss ediyordu.
-Anne, inanmak zor olucak ama senin tacını getirdim. Bu tacı Aryata ülkesine vericem. Bunun için üzgünüm ama yapacak başka bir şey yok.
Prens bunları duyup çok üzülür.Ama na'pıcağını bilir. Prenses bir az daha konuşur. Sonra yeniden ejderhanın üzerine atlarlar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Camdan gül
Mystery / ThrillerHırslı prenses ve ona takıntılı düşman tarafın prens'i ve her kesi iyileşdire bilecek tehlikeli gül