İsabella annesini sürgün etmek için elinden geleni yapdı. Fakat annesi tahtdan inmiyordu.
İsabella annesi gece uyurken adam tutturdu ve annesini kaçırıb sürgüne yollamalarını istedi. Gece saat 2 de her yer sakın ve karanlıktı.
Muhafızlar kraliçenin odasına girip onu aldılar. At arabasına yükleyib gittiler. Tabi ki yolda kraliçe uyandı ve zorluk çıkardı. Prenses orada olmadığı için her kes bi haldeydi.Kraliçe onlara asla yalvarmadıda.
-Bırakın beni! Ben kraliçeyim! Bırakın dedim!
Aptallar!
Wein Kamelya yolu üzerinden keçen kervana kraliçeyi verdiler ve geri döndüler.
-Prenses, biz üzerimize düşeni yaptık. Ayrıca kervan başının adresini bulduk. Ama bu ne için ?
-Siz yapmanız gerekeni yaptınız. Gerisi sizi ilgilendirmez.
Prenses kervan başını arayıp kraliçeyi ö₺düşmesini emr etdi.
~Olayın üzerinden 10 yıl geçdi~
-Ben,bir prensesim ve benimle doğru konuşun Babacım!
-Ah..kızım sen hiç böyle deyldin.
-Baba,çok üzgünüm ama ben yakında evleniyorum. Kafam dağınık.
-Eminim kızım.
Asmeri artık büyümüş genç kız olmuşdu. Artık evleniyordu.
Hem de Sana prensi Sam'le. Her kes bu evlilik nasıl oluyordu diye düşünüyordu. Çünkü Asmeri hastaydı ve onu da annesini iyileştiren gül iyileşdire bilirdi. Prens Sam kesinlikle sağlam ve savaşçı bir kadınla evlenmek istiyordu. Düğün zamanı bu gülün takdim edilmesi bekleniyordu.
Kraliçe İsabella 2 krallık yönetiyordu. Hem Osfor Hem de Aryata krallığını. Bu büyük bir düğün olucakdı. İsabella krallıklar Philips ise Asmeri'nin düğünü ile ilgileniyordu. Her şey olduğu gibiydi. Sürgünde ö₺düşülen kraliçenin c€$edi bulunmamışdı. Acaba ne olmuşdu?!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Camdan gül
Mystery / ThrillerHırslı prenses ve ona takıntılı düşman tarafın prens'i ve her kesi iyileşdire bilecek tehlikeli gül