5. Bitik orman

19 9 1
                                    

Ejderha İsabella'nın annesinin çocukken bulduğu ejderhaya. İsabella ejderhaya binip Osfor krallığına gitmek isterken ejderha onu arkasına alıp havalandı. Prens bu ejderhayı sürüyor prenses'se sadece şarkı söylüyordu. Prens ve ejderha resmen prensesin sesine aşık olmuşdu. Prenses bir ormanın üzerinden kendilerini gördü ve ejderhaya.
-Ejderha kardeş...bundan sonra senin adın Coelho  olsun. Ve şimdi Coelho aşağı inmeni istiyorum. Uçaktan yoruldum He belki şu buluruz. Çok susadın.
~Ejderha aşağı iner~
-Prenses'im izninizle siz ejderhadan inmeyin. Ben sizin için su bulup getiririm.
-Tamam Prensim. Nasıl istersen öyle olsun.
Prens yokken ejderhayla konuşup şarkı söyleyen prenses sıkılıp ejderhadan indi. Bu bitkin,solmuş ormanda na'pıçağını bilmeyen prenses bir az dolaşmaya karar verir. Bir mağara görür. İçeri girip dolaşmaya başlar. Tam bu sırada suyu bulan Prens Philips gelir ve prensesi görmeyib telaşla onu aramaya başlar. Bu sırada prenses bir ayı'yla karşılaşır.
-Ayı kardeş,bak rica ediyorum bana bulaşma. Yoksa canını alırım.
Ayı kükredi ve yere yığıldı. Prenses ayıyı öldürmüştü. Sonra prensin onu arayacağım düşünün geri döndü. Amma ejderha onun gittiğini söyledi. Prenses bu sefer hiç bir yere gitmedi.
~Prens hala onu arıyordu~
-Ah prensesim. Ah... neredesiniz?
Mağara da bir ayı ce$ed'i gören Prens iyice korkmuşdu.Ya İsabella yine bir iş karıştırıyorsa?
Onu kim koruyacakdı?Hemde yalnızdı?!
Geri dönmeyi düşündü. Geri döndüğünde ise prensesi hem şarkı söylerken hem suyunu içerken gördü. Sanki yeniden prensese aşık oldu.
Prenses hala tatlı-tatlı şarkı söylüyordu.
♡Ay yüzlü,gün hayatla gelir♡
♡Ya benli,ya senli hayaller ♡
♡Gerçeklik payı var yüzünde♡
♡İçinde bağırır bir yerde♡
♡Gözüm-gözüne,yüzüm-yüzüne♡
♡Alıştım ben sana mecburum sana♡
Prensi fark eden prenses koşarak onun yanına gitti. Ona sarıldı ve oradan gittiği için üzr istedi.
~Prensde şiir okumaya başladı~
♡Ah İsabella♡
♡Alıştım ben sana gitme dur o yana♡
♡Bu-bu gün de kalsın yarınım sen ol♡
♡Kalbime hançer aklıma sürgün etmiş sesin♡
♡Unutma ki dünya fani♡
♡Sensin benim gözümde küçülmüş♡
♡Atla gidelim Osfor'a♡
-Ah Prens'im lütfen gidelim. Bitsin bu çile.
-Bende onu diyorum işte gidelim Prenses'im
Az-çok,çok-az dememiş yol gitmişler. Sonda ormanı çıkmışlar.

Camdan gülHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin