9.Ceza

15 9 0
                                    

-Ama....
Sonra bunu geçtim de babandan ayrılmak istedim. Baban ayrılmadı ve diğer hatalarım için beni sürgün etmek istedi. Bende kendimi ö₺ü gibi gösterip kaçdım. Her kes,babanda dahil inandı.
Şuan Reusla barışmayı o kadar isterdim ki kızım..
-Anne,babam hasta ve seni çok özlüyordu.Kesin seni görünce ayaklanıcak.
-Umarım...
Prenses annesi Asmeri'yi babasının yanına götürdüler.
-Oh Kızım hoş gel-ASMERİ!
-Reus,seni çok özledim. Senin hastalandığını ve kızımızın evlendiğini öğrenince geldim. Ve düşünüyorum ki,sürgün vaktim bitmiş.
-Evet,ama sen sürgün.. Oh tamam anlıyorum ve seni affettim. Rica ediyorum şu iğneyi bana ver.
-Tamam al ama ne oldu böyle?!
-Sen bana olan ihanet borcunu ödemelisin!
Al şu iğneyi kendine sapla!Hemen!
-Baba,Bunu yapamazsın!
Olay öylece kala durur ki Asmeri torunu,kızı ve damadı ile kalır. Ve kralın verdiği iğneyi yatağının baş ucuna koyar. Ve kral 2 gün sonra ö₺üm döşeğinde uzanır. Nefes alamaz.Asmeri'yi asla mezarının başında istemeyen kral kalp krizi sonucu dünyasını değişir.Asmeri tacı alıp kralın mezarına asla gitmeyeceğini söz verdi. Kendi çıkarı için eşini sata bilecek kadar düşüktür. Asmeri tacı aldıktan sonra bütün krallığı kötü yönetmeye başladı. Ve her kes ondan nefret ediyordu. Artık İsabella bile annesine nefret besliyordu.Ona bir ceza vermek isteyen İsabella Osfor'a gider ve annesine olanı biteni anlatır. Annesi İsabellaya bağırır ve kaba davranır.
-Kes sesini! Seni ucube! Ben bir kraliçeyim ve senin annenin benimle doğru konuş!
-Anne,bende bir kraliçeyim. Ve asıl sen benimle doğru konuş.
-Sana 10,20 hatta 30 yıl sürgün veriyorum.
-Ne?! Anne sen bana böyle bir şey yapamazsın. Asıl ben seni sürgün ediyorum!

Camdan gülHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin