Ohio kraliçesi İsabella ve Philips'i yanına çağırdı.
-Ve ben prenses İsabella'yı prens Philips'e hayat eşim olarak VERİYORUM! Ve benim bu kararıma hiç kim karışamaz!
Reus kızın için bu savaşı ve düşmanlığı bitir.
-Ama...
-Ama yok! Reus kardeşimin hayatı gibi kızının da hayatını mahv etme. Ve buda benim size son sözüm!
Kraliçe yüzük isteyib prens ve prensesin parmağına takdı. İki krsllıkda el çalıp dans etmeye başladı. Çünkü sonunda 2 krallıkda barışmış. Savaş bitti. 40 gün 40 gece düğün ettiler. Prenses ve prens çok mutluydu.
~Bu olaydan tam 12 yıl geçdi~
-Kızım,sarayda koşturma. Git bahçede oyna.
-Tamam,annecik,dışarı çıkıyorum.
İsabella ve Philips'in 1 kızı olmuşdu. Adını İsabella'nın annesinin şerefine Asmeri koymuşlar.
Bu kız çok neşeli bir kızdı. Dışarıda oynarken bir az saraydan uzaklaştı ve bir uçurumun kenarına geldi.4 yaşı olan minik kız orada kelebeği kovalamaya başladı. Ve uçurumdan tam düşecekken bir anda biri elbisesinden tuttu.
-Aaaa! Bırak beni. Sen kimsin. CADI!
-Ah..evladım ben cadı deylim.Ben sadece sen düşme diye tuttum.
-Peki,senin adın ne?
-Asmeri...
-Aaa!Benimde.
-Peki,senin annenle baban kim minik prenses?
-Annem İsabella,babam Philips.
-Ahh... evladım beni annen ve babana götür.
-Tamam.
Onlar Saraya doğru giderler. Ve giderken de konuşurlar. Birbirlerine sorular verirler. Sonra ise Saraya varırlar.
-Baba!Anne! Ben geldim ve yanımda benim adımın olduğu bir nine var!
-Ah.. Kızım sen neredesin?!
Sabahtan beri seni arıyoruz. Ve siz bayan,kimsiniz?
-Ben kraliçe...Asmeri. Yıllardır ki,sürgündeydim. Şimdi geri döndüm. Kızım♡
-Anne....m!♡
Bir süre bir-birlerine bakarlar. Sonra kraliçe başından geçenleri anlatmaya başlar.
-Ben büyük bir meblağ para harcadım. Reus Bunu kabul etdi. Ama sonra ben......
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Camdan gül
Mystery / ThrillerHırslı prenses ve ona takıntılı düşman tarafın prens'i ve her kesi iyileşdire bilecek tehlikeli gül