11. Krallık düğünü

16 10 0
                                    

Asmeri düğün için heyecanlıydı. Akşam 4 krallık orada olucakdı. Asmeri adını taşıdığı büyükannesinin aksiydi. O çok iyi,mutlu ve iyi bir kraliçe olucakdı. İsabella kızının hastalığını iyileştirmek için elinden geleni yapıyordu. Akşam her şey yoluna koyulacakdı. O gülü cam bir kavanoza koydu ve tam salonun ortasında yerleşen beyaz masanın ortasına koydu. Prenses Asmeri O gülü koklayacakdı ve iyileşecekdi. Akşam oluyordu ve Asmeri gelindiğini giymiş odada bekliyordu. Annesi İsabella geldi ve kızına son bir kere şiir okudu.
♡Telli-tuvaklı kızım gelin oldu bu gün♡
♡Mutlu umutlu bekliyor♡
♡Prensini geleceyini♡
♡Alıştım ben sana kızım gitme dur♡
♡Diyecekdim bir baktım gitmişsin♡
♡Rüya gördüm seni kaybettim diye ♡
♡Bir baktım yanımdasın♡
♡Mutlu ol yeter ki ♡
♡Unut beni♡
-Anne,senin şiirlerini,o güzel sesini duymak için yanıp tutuşan gözlerimi unutma.Bu gün gidiyorum ama geri dönücem. Söz veriyorum!♡
Asmeri elinde gülü ile indi aşağıya doğru. Prens Philips onu prens Sam'a teslim etdi. Her kes alkışlıyordu. Prenses "EVET" dedikten hemen sonra gülün yanına gitti. Hem bir şey yanlış gidicek diye korkuyor hem iyileşiceği için heyecanlıydı. Cam kavanozu kaldırdı. Gülü eline aldı. Gülü koklamak için yakınlaşdı. O anda hafif bir rüzgar esti. Prenses gülü kokladım.
O sırada......
Prenses havaya kalktı. Her yer karanlığa büründü. Bir tek ışık saçan havadaki prensesdi.
Her kes şaşırmış şekilde prenses bakıyordu.

Camdan gülHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin