ANA KARAKTERLER:
1-) MARİA: 19 yaşında. Toprak elementinin sahibi. Kısa ve düz olan saçlarının ucundaki doğal yeşil renkler onu tatlı gösteriyor. Bitkilerle uğraşmayı sever. Boş zamanlarını annesinin çiçekçi dükkanında çalışarak geçirir. Şakacı, vurdumduymaz bir kızdır.
2-)AMANDA: 19 yaşında. Su elementinin sahibi. Bembeyaz tenini kaplayan mavi saçları denizdeki dalgaları anımsatır. Yüzme kurslarına katılır. Resim yapmayı sever. Sevecen ve kararlı bir kişiliği vardır.
3-) TYLOR: 20 yaşında. Hava elementinin sahibi. Kıvırcık gri saçları bir bulut kadar yumuşaktır. Boş zamanlarında amcasının restorantında çalışıyor. Partilere gitmeyi sever. Yeni katıldığı arkadaş ortamında kendini kolaylıkla sevdirebilir. Neşeli ve sabırsız bir kişiliği vardır.
4-) CEDRİC: 20 yaşında. Ateş elementinin sahibi. Dağınık kızıl renkli saçlarını görseydiniz eminim hayran kalırdınız. Çok iyi gitar çalar. Favori mevsimi yazdır. Hayvanları çok sever. İnsanlarla iyi geçinen, eğlenceli biriydi. Kardeşi hayatını kaybettikten sonra soğuk tavırlı, hayata küsmüş birine dönüştü.
5-)MORTUS: 2567 yaşında. Senixlere benzesede yapı olarak farklıdır. Uzaydan bile kara saçları, parlak kırmızı gözleri, bir yılan misali dili ile korkutucu durur. Kötü güçleri ile ele geçirdiği gezegenlerin güçlerini çalar. Evrenin tam merkezinde olduğunu, bu yüzden bu gezegende evreni yönetebileceğini düşündüğü için Shenix gezegenini ele geçirmeye çalışan bir Patom gezegeni prensidir. 4 element, sahiplerini bulunca bu kararı netleşecektir.
Efsanelere göre milyonlarca yıl önce Kader, küçük bir enerji açığa çıkarmış. Buna Evren adını vermiş. Bir nohut tanesinden bile büyük olmayan bu enerji güçlü bir patlama ile sarsılmış. Etrafa saçılmış, içinden çıkan sonsuz sayıda madde, patlama sonucu oluşan bu efsanevi büyüklüğe sahip boşlukta süzülmeye başlamış. Kader, her birine bir isim vermiş. Bunlardan bazıları: gezegen, gök taşı, yıldız, galaksi...
Aradan binlerce yıl geçmiş. Bu dev maddelere belirli bir düzene göre birinin hükmetmesi gerekmiş. Yine efsanelere göre Kader, bazı maddelerde canlı yaşamı sağlamış. Birbirinden farklı olan ve birbirlerinden haberi olmayan bu canlılardan bazılarına Kader, gezegenlerini korumaları ve düzeni sağlamaları için belirli güçler vermiş.
Shinex gezegeni korunması gereken gezegenlerden biriymiş. Bu yüzden Kader, bu gezegene 4 güç vermiş; ateş, su, toprak ve hava. Bu güce kısaca 4 element gücü demiş. Bu güçleri dört farklı senixe veren Kader, hepsinin barış içerisinde gezegeni korumalarını istemiş. Fakat bu seçilmiş kişiler arasında büyük bir kavga sonucu oluşan, aşırı derecede kayıp veren bir savaş çıkmış. Savaşa katılan ve kendi ırkını öldüren senixler Kader tarafından yok edilmiş, buna seçilmiş kişilerde dahilmiş. Düzeni bozulan bu gezegende yaşam zorlaşmış. Savaş sonunda Kader dört gücüde birbirine çarpıştırıp patlatmış ve kıvılcımlarını gezegende yağmur gibi yağdırmış.
Kehanetlere göre ise bu kıvılcım daha doğmamış ve doğacak olan dört kişinin ruhuna sıçramış. Bu kişilerin güçlerinin aynı anda ortaya çıkacağı söylenmiş. Ne zaman doğacağı bilinmeyen bu dört kişinin güçleri kazanacağını, düzeni yeniden oluşturacağına ve gezegeni koruyacağına inanılmaktadır.
O günden bu yana ise bilge senixler; gezegenlerini korumak, halkın güçlerini geliştirmek ve belki seçilmiş kişiler ortaya çıkar diye aralarından seçtikleri kişileri eğitmeye başlamış. Bu eğitim günümüze kadar devam etmiş.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KORUYUCU
Fantasy4 farklı Senix. Sizin dilinizde ise 4 farklı insan, ayrı dünyaların insanları. Birbirinden haberleri bile olmayan bu 4 kişiyi kader, acımasız bir savaş için bir araya getirdi. Tek görevleri Shinex gezegenini kötülük âbidesi Mortus'tan korumak! Kitap...