10,1K?!

126 5 15
                                    

JEJUUU JESTEŚCIE WSPANIALIII JUŻ 1K WYŚWIETLEŃ MA TA KSIĄŻKA?!!NIE MG W TO UWIERZYĆ 😭😭😍😍😍🍺🍺🍺🎅

Bonusik:)

Y/n:Mamo!!!-mała dziewczynka o blond włosach i szaro-niebieskich oczkach przybiegła do kobiety o brązowych włosach,wysokiej posturze
i niebieskich oczach jak ocean.

Mama Y/n :Kochanie!!!

Y/n: Tak się cieszę że przyszłaś!W tym nowym przedszkolu mam bardzo dużo przyjaciół!!!Razem się bawimy,jemy śniadania i wychodzimy na dwór!!!

Mama Y/n: To świetnie córeczko.A teraz wsiadaj do auta bo mam dla ciebie mały prezent z okazji twoich urodzin.

Y/n:Super!!

Po dwu godzinnej podróży kobieta razem ze swoim dzieckiem wysiadła przed dużą bazą wojskową.

Y/n:Wooowww.Mamo czy to tutaj pracuje tata??

Mama Y/n:Tak.To właśnie tutaj.

Y/n:A możemy tam iść???

Mama Y/n:No Jasne.

Po czym weszły do środka.

Y/n:Tata!!!-dziewczynka przepchała się przez grupkę żołnierzy i pobiegła do ojca.

Tato Y/n: Ohh część!!!Jak tam w nowym przedszkolu???Masz nowych przyjaciół?

Y/n:Jest wspaniale!!!mam bardzo dużo przyjaciół!!I jest tam bardzo fajnie, są zabawki,materace do odpoczynku i nawet telewizor!!!

Tato Y/n:Cieszę się z tego powodu.I wszystkiego najlepszego.Z okazji twoich urodzin zorganizowałem ci urodziny w naszej bazie!

Y/n:SUPER!!!MAMO SŁYSZAŁAŚ??? BĘDĘ MIAŁA TUTAJ URODZINY!!!- mała dziewczyna ledwo mogła usiedzieć w miejscu.

Tato Y/n: Poproszę kogoś z żołnierzy żeby cię oprowadził po bazie.A ja z mamą pogadamy.Dobrze?

Y/:n: Pewnie!

Dziewczynkę na ręce wziął jeden z żołnierzy i zaczął ją oprowadzać po bazie.

Ż(żołnierz):Tutaj jest stołówka.Są tutaj bardzo dobre obiady!A tam naprzeciwko są łazienki.

Ż:Widzisz tam ten budynek dalej?

Y/n:Yhm.

Ż:Tam właśnie są pokoje dla takich jak ja.

Y/n:A jak pan się nazywa?

Ż:Mam na imię Olav.

Y/n:Bardzo ładne imię!

Ż: dzięki.A jak ty masz na imię ???

Y/n:mam na imię Y/n(I tutaj daj swoje imię 🤭)

Ż:Też Bardzo ładne.

Następnie poszli zwiedzić całą bazę.

Alarm!!!Alarm!!!Alarm!!!

Y/n:Co się dzieję?!

O:Chyba nas atakują!!!Tędy do schronu!Pomogę ci.

Wziął małą dziewczynkę na ręce i pobiegł do schronu.

Y/n:Czy nic nam nie zrobią?

O:To wrogowie Y/n....Niestety ale innym tak.Nam być może nie,do póki nie znajdą nas tutaj.

Y/n: Boję się... chcę do mamy!!!

O: Ciii.... Spokojnie,nie zostawię cię Jestem tutaj cały czas.

Mała bezbronna Y/n zaczęła szlochać

Bomby, strzały...i tak w kółko i w kółko...Przez 3 godziny...bez przerwy.

Gdy wszystko się uspokoiło Olav wyszedł razem z małą Y/n.

O: Chodź... wezmę cię na ręce.Lepiej żebyś nie widziała co tu się stało...

Ciekawość jednak wygrała i bedna bidula spojrzała przez ramię żołnierza.

Zastygła widząc tyle ciał i krwi.

O: Mówiłem żebyś nie patrzyła...To nie widok dla dziecka.

Tata Y/n:MOJA UKOCHANA Y/N!- mężczyzna podbiegł do swojego dziecka po czym je odebrał.

Y/n:Gdzie mama?-zapytała cichym łamliwym głosikiem.

T. Y/n :Skarbie...Tak mi przykro... Ale mamy już nie ma z nami...

Y/n:Ale jak to.....-Ojciec małej przytulił ją mocniej.

Y/n:Kto się będzie teraz mną opiekował jak będziesz w pracy....

T. Y/n: Twój wujek.Pamiętasz?

Y/n:Wujek Price?...

T. Y/n:Tak.

Y/n:Ale ja chcę do mamy!!!-Y/n zaczęła płakać.

T. Y/n: Spokojnie... Będzie dobrze.

I od tej pory   Y/n mieszkała raz ze swoim wujkiem  a raz ze swoim Tatą...

____________________________________

Właśnie wracamy z misji.Powiodła się i każdy jest z tego szczęśliwy, gdy wrócimy do bazy czeka na nas niezła impreza.

Prawie każdy śpi.Tylko ja Ghost,Price i König nie śpimy.

Wylądowaliśmy i idziemy do bazy się przebrać i iść prosto na imprezę.

P:Y/n! Zaczekaj!

Y/n:Tak?

P: chciałem się zapytać jak tam po misji.

Y/n: całkiem dobrze.

P:To Świetnie! Dobra nie będę ci zabierał już czasu. Idź i się przygotuj na imprezę.

Y/n:Pa wujku!!!

Kroczyłam do swojej kwatery ale zatrzymał mnie Soap.

S: No... cześć! będziesz na imprezie??

Y/n:No pewnie!!!

S:To się widzimy na melanżu!!!

Y/n: Oczywiście!!!!

Otworzyłam drzwi i postanowiłam że się wykąpie przed imprezą.

___________________________________

No hejo!Witam po mojej nieobecności!

A taki rozdział o przeszłości Y/n!

Z okazji 1k wyświetleń książki 🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺

Z okazji 1k wyświetleń książki 🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
~°Who did you choose?°~Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz