Yalan makinesini kapattım ve taht odasına koştum. Ne kadar hızlı olduğumu kimse hayal edemezdi. Kapıyı çaldım ve içeri girdim.
G.O.A.T:Kralım ben geldim.
Evrenin kralı:Hoşgeldin çocuk adam bizde konunun en özel yerindeydik.
G.O.A.T:Konunun özel yanı nedir kralım?
Evrenin kralı:Bunu onun anlatması çok daha iyi çocuk adam. Başla kızım.Amber:Öncelikle benim adım Amber. 16 yaşındayım. 9. Evrenden bu evrene kötü hükümdarım tarafından yollandım. Kralımın amacı size savaş açıp evrenler arası dev bir kaos başlatmak. Ve bu kaosu engellemek için yardımınıza ihtiyacım var. Ayrıca kralım bütün evrenleri ele geçirerek çoklu evrenlerin lordu olmayı planlıyor. Beni bu işede o bulaştırdı zaten. Bu arada ben artık 9. Evrende yaşamak istemiyorum sizler çok iyisiniz kralınızın da izniyle ben artık bu evrende yaşamak istiyorum. Eğer oraya geri dönersem kralım bana işkence edecek.
Akira:Biz burdayken sana kimse dokunamaz. Onlarda kim oluyor öyle "Hıh piç kuruları"
Akilos:Sakin ol abi bir yolunu bulup Amber'ı ve diğer evrenleri bu kaostan kurtarıcaz.
Akira:Moral verdiğin için sağol kardeşim. İyiki seni bulduk.
Eclipse:Savaşsa savaş barışsa barış ben her zaman yanınızdayım dostlar.
G.O.A.T:Hep birlikte bu savaşa engel olucaz.
Evrenin kralı:İyiki hepiniz varsınız çocuklar. Sizlerle gurur duyuyorum. Bu arada cadılar bayramı yakında geliyor. Mutlu musunuz? Size cadılar bayramında bir sürprizim var. Sadece 3 gün bekleyin.
Akilos:Sürpriz ne acaba?
Heskel:Bilmiyorum ama sanırım büyük birşey.
Light:Ee koskoca evrenin kralı tabiiki büyük olur.
Laurel:Light ve Heskel haklı Akilos. Bencede büyük birşey.3 gün sonra
G.O.A.T:Hııahh uhhh günaydın ben dur takvime bakayım vaov bu gün cadılar bayramı evrenin kralının sürprizini kaçırmamam lazım.
Hazırlandım ve Darkness'ı uyandırmak için odasına gittim.
G.O.A.T:Darkness! Darkness!!
Uyan hadi çabuk!
Darkness:Noldu abi yaa!
G.O.A.T:Bugün büyük gün cadılar bayramı. Hatırlasana evrenin kralı bize sürpriz yapacaktı.
Darkness:Aaa doğruu bekle hemen hazırlanıyım.
G.O.A.T:Hazır mısın!?
Darkness:Hazırım abi
G.O.A.T:Tamam hadi gidelim diğerleri çoktan uyanmıştır. Ama biz nolur nolmaz bi bakalım.Eclipse ve Laurel çoktan kalkmıştı ama geri kalanlar hala uyuyordu. Bende Darkness'la onlara küçük bir şaka yapmaya karar verdim.
G.O.A.T:"Darkness hoparlör yanında mı?"
Darkness:"Evet al abi"
G.O.A.T:1, 2, 3, SELEME CENEMELER UYANMA VAKTİ VOOOAAAAUUHHHVVV!!!!!!Öyle bir bağırdım ki saray yerinden oynadı. Ve hepsi korkudan yerinden fırladı. Ve Akira bana sövmeye başladı.
Akira:AMINA KODUMUN ÇOCUKLARI NE BAĞIRIYONUZ OÇLAR KULAĞIMIN DİBİNDE SİKTİRİN GİDİN YOKSA HİÇ HOŞ OLMAYACAK ŞEYLER OLUCAK AMK!!!
G.O.A.T:Hey hey hey Akira sakin ol sadece küçük bi şakaydı.
Akira:ŞAKA MAKA DİNLEMEM BEN ADAM GİBİ ŞAKA YAPIN O ZAMAN KULAĞIMIN ANASINI SİKTİNİZ AMINA KOYAYIM!!!
Darkness:Akira abi tamam özür dileriz biz sadece size önemli bişey dicektik.
Akira:Neymiş bu önemli olan şey?
G.O.A.T:Hani evrenin kralı bize cadılar bayramında sürpriz yapacaktı yaa.
Akira:Haa doğruu beni bekleyin hemen geliyorum.
Akilos:Noluyo yaa abim niye sövdü size?
Darkness:Küçük bi şaka yaptık ama sanırım Akira biraz ters tarafından kalktı.
Akilos:Şaka yaptığınız belli oluyo zaten öyle bi bağırdınız ki saray sallandı. Ben bi an deprem oldu sandım.
Darkness:Bende hissettim sarsıntıyı herneyse hadi sende hazırlan taht odasına gidelim. Sürprizi çok merak ettim.
Heskel:Günaydın dostlar az önceki sarsıntı ve sabah alarmına benzeyen sesi siz mi çıkardınız?
G.O.A.T:Evet biz çıkardık Akira'ya küçük bi şaka yaptık ama biraz fazla parladı.
Heskel:Belli oluyo zaten küfür sesleri odama kadar geldi. Ama bence bi daha şaka yapmayın yoksa Akira bu sefer affetmez. Sizi o toynaklarının altında sakız yapar.
G.O.A.T:Haklısın Heskel eğer hazırsan artık gidelim.
Heskel:Hazırım Akilos da gelsin gideriz.
Akilos:Ben geldim artık gidebiliriz.
G.O.A.T:Acele edelim öyleyse.11. BÖLÜM SONU
Yine heyecanlı bir bölüm geldiii! Beğendiyseniz ne mutlu bana şu oylama ve yorumları çökertin bakayımm!😂😎😎👑❤👌
ŞİMDİ OKUDUĞUN
G.O.A.T:Bir kahramandan daha fazlası
FantasyBu kitap G.O.A.T isimli bir süper kahramanın hikayesini ve yaşadığı maceraları anlatmaktadır. Ayrıca G.O.A.T evren tarafından seçilmiş bir savaşçı. Bu da onu zorlu bir göreve sokuyor:EVRENİ KORUMAK.